Newsletter

TUMI prezentuje nowe kolekcje Alpha w ramach rozszerzenia kampanii „Essentially Beautiful”

20.09.2023, 15:16aktualizacja: 20.09.2023, 15:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
Kampania stanowi prezentację nowych kolekcji Alpha X i Alpha Hybrid oraz buduje na nowo wyjątkowy charakter marki TUMI dzięki jedynym w swoim rodzaju produktom, które z pewnością przekroczą wszelkie oczekiwania klientów.

NOWY JORK, 20 września 2023 r. /PRNewswire/ - TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa, celebruje swój ulubiony asortyment produktów serii Alpha poprzez rozszerzenie kampanii „Essentially Beautiful” Jesień 2023. Kampania ta pokazuje dogłębnie przemyślane i skrupulatnie zaprojektowane detale produktów z kolekcji Alpha X i Alpha Hybrid, podkreślając jedyne w swoim rodzaju wzornictwo z ponad 600 patentami i wzorami zarejestrowanymi na całym świecie i to, w jaki sposób współgrają ze sobą, tworząc bagaże, które nie tylko są piękne lecz również wspaniale sprawdzają się w użytkowaniu.

Najnowsza odsłona kampanii „Essentially Beautiful” tworzy na nowo DNA marki TUMI. Stawiając w centrum uwagi jedną z najpopularniejszych i ulubionych kolekcji, przedstawioną z nowej perspektywy, TUMI podkreśla swoje innowacje produktowe, materiały i opatentowane wzory.

„Nieustannie rozwijamy i zmieniamy siebie i nasze kolekcje, tworząc wytrzymałe produkty, które nie tylko spełniają lecz wręcz przekraczają oczekiwania naszych klientów” - powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. „Kolekcja Alpha X, nie tylko jest świadectwem naszego niestrudzonego dążenia do precyzji i koncentracji na detalach, lecz również jest dowodem na nasze nieustanne zaangażowanie w zapewnienie trwałej jakości i wytrzymałości produktów, rozszerzając nasza flagową kolekcję Alpha, na której podróżni mogą polegać”.

Kolekcja Alpha X, dostępna od sezonu jesień 2023 i zaprojektowana tak, aby przekroczyć wymagane wartości wszystkich 40 testów wytrzymałościowych TUMI, jest dotychczas najmocniejszą kolekcją produktów z miękkiego materiału, wykonanych z PX6, ultra-trwałej tkaniny charakteryzującej się niepowtarzalnym połączeniem wytrzymałości i stabilności termicznej. Walizki te również obejmują udoskonalone wykończenie, w tym wykończenie zewnętrzne z połączeniem twardego i miękkiego materiału i metalowe części ze stopu miedzy, cyny i cynku.

Nowa kolekcja Alpha Hybrid obejmuje rączkę X-Brace 45® oraz system wysuwanych elementów wykonany z aluminium lotniczego, stworzony, aby wytrzymać każdy skręt i każdą nawierzchnię płyty lotniska, oraz podwójne chowane kółka, które zaprojektowano dla zapewnienia bezproblemowych podróży. Łącząc w sobie niepowtarzalny wygląd produktów z kolekcji Alpha i nylon balistyczny FXT oraz poliwęglanową obudowę zewnętrzną w celu dostarczenia lżejszej i bardziej wytrzymałej kolekcji, wyjątkowe wzornictwo walizek z twardego materiału i innowacyjne krawiectwo elementów produktów Alpha Hybrid z miękkiego materiału stworzono na potrzeby wymagających podróży służbowych i najlepszych doświadczeń, jakie zapewnia lekki bagaż.

Kampania również obejmuje kolekcję TEGRA-LITE® i przybliża zalety rewolucyjnego materiału Tegris®, który zapewnia wyjątkową wytrzymałość i trwałość.

Pozostań na bieżąco z doniesieniami TUMI, aby zapoznać się ze wszystkimi sposobami tej marki na wprowadzenie do jej produktów absolutnego piękna na profilu @TUMITravel. Produkty kolekcji Alpha dostępne są w sklepach TUMI i na stronie TUMI.com na całym świecie.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2023 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2205558/MicrosoftTeams_image__20.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2205559/MicrosoftTeams_image__19.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

Kontakty z mediami TUMI

Alexandra Gillis

Kierownik ds. PR i mediów społecznościowych

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com

TUMI

Nicole Colasanto

e-mail: ncolasanto@weareshadow.com

SHADOW

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.09.2023, 15:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ