Newsletter

Akademia e-marketingu dla MŚP. Przedsiębiorcy z Wielkopolski wezmą udział w darmowym szkoleniu

02.10.2023, 14:24aktualizacja: 02.10.2023, 15:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WeNet (1)
WeNet (1)
W połowie września ruszyła jesienna odsłona 11 edycji Akademii e-marketingu dla przedsiębiorców z sektora MŚP. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń z budowania strategii promocji biznesu w sieci. Jesienne wydarzenia są organizowane w największych miastach w Polsce. Jednym z nich jest stolica Wielkopolski, Poznań. Szkolenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym Uniwersytetu Medycznego przy ul. Przybyszewskiego 37a. Właściciele małych i średnich firm podczas spotkań ze specjalistami zdobędą wiedzę np. z zakresu tworzenia strony internetowej, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania przydatnych narzędzi promocyjnych.

Akademia e-marketingu jest organizowana już po raz 11. Wydarzenie zawsze przyciąga mnóstwo zainteresowanych. Nie inaczej jest w przypadku jesiennej odsłony Akademii.

„W poprzednich edycjach Akademii e-marketingu udział wzięło w sumie kilka tysięcy przedsiębiorców. Cieszymy się na kolejne spotkania z właścicielami polskich firm. Chętnie przekażemy im swoją wiedzę oraz pomożemy zaplanować strategię rozwoju biznesu w internecie. Organizowane przez nas szkolenie to nie tylko wspaniała okazja do zdobycia wiedzy, ale też do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji ze specjalistami” - zdradza Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.

W Poznaniu szkolenie dla przedsiębiorców odbędzie się 26 października 2023 roku w Centrum Kongresowo-Dydaktycznym UMP przy ul. Przybyszewskiego 37a. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, która jest organizatorem Akademii e-marketingu. Doradcy internetowi przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.

„Dzisiaj każda firma, która chce zdobywać klientów, powinna być aktywna w internecie. Ważne jest nie tylko posiadanie firmowej strony WWW, ale też jej pozycjonowanie, aby mogła być jak najlepiej widoczna w Google. Dobrze zaplanowany i kontrolowany e-marketing daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż” - mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm - „Aby jednak odnieść sukces, potrzebna jest znajomość efektywnych metod promocji w sieci. Chcemy przekazać nowoczesną wiedzę z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o sztucznej inteligencji, o której ostatnio jest głośno. Nie ma się jednak czego obawiać, AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje za to wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu. Trzeba więc znać tego rodzaju narzędzia” - dodaje Grzegorz Kordas.

Program wydarzenia składa się ze spotkań ze specjalistami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekażą uczestnikom swoją cenną wiedzę i podzielą się doświadczeniem. Przedsiębiorcy z sektora MŚP otrzymają kompleksowy poradnik na temat tego, jak budować i z sukcesem rozwijać swoją firmę w sieci. Poznają tajniki związane z budową firmowej witryny internetowej oraz skuteczne działania SEO. Dowiedzą się także, jak sprzedawać online z pomocą usług Google oraz jak realizować strategię w mediach społecznościowych i mierzyć efektywność działań.

„Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić” - podsumowuje Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Prelegenci poruszą również bieżące tematy. Opowiedzą np. o obowiązującej od tego roku dyrektywie Omnibus, nakładającej na sprzedawców internetowych nowe obowiązki. To ważna kwestia, gdyż znajomość zmian w przepisach prawa jest koniecznością.

Poza Poznaniem jesienna edycja Akademii e-marketingu zagościła już w takich miastach jak Lublin, Warszawa, Katowice, Gdańsk. W sumie w tegorocznych szkoleniach jak dotąd wzięło udział ponad 1 500 właścicieli małych i średnich biznesów.

Udział w wydarzeniu jest darmowy. Aby zgłosić uczestnictwo, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie https://www.akademiaemarketingu.pl/.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group.

Partnerami strategicznymi 11 edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.

Patronami medialnymi 11 edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu oraz Panorama Lubelska.

O WeNet

WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 19 lokalizacjach.

Kontakt dla mediów:

Tomasz Jaros

Menedżer komunikacji WeNet 

tel.+48 782 180 917

e-mail: tjaros@wenet.pl 

Źródło informacji: WeNet

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 02.10.2023, 14:24
Źródło informacji WeNet
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii