Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mottem tegorocznej konferencji jest „Zrównoważony marketing rolniczy w zrównoważonym świecie rolniczym”. Jednocześnie na gruncie nabierającej coraz to większego znaczenia sztucznej inteligencji, organizatorzy zadają pytanie: „Jak może nam pomóc sztuczna inteligencja?”.
O pomoc w odpowiedzi zwracają się do niekwestionowanego eksperta, w tegorocznej edycji do udziału zaproszono bowiem prof. dra hab. Andrzeja Dragana, który jest gościem specjalnym konferencji.
Podczas konferencji swoje wystąpienia przedstawią: Marcin Chrobot, Tomasz Rybak, dr Aneta Uss-Lik, Jacek Kwiatkowski, Jacek Skowroński i Mariusz Chrobot. Są to eksperci marketingu rolniczego, doświadczona kadra menedżerska grupy Martin & Jacob, pierwszej w Polsce agencji marketingowej specjalizującej się w rolnictwie. Warte podkreślenia jest to, że każda z prezentacji oparta będzie o najnowsze wyniki przeprowadzonych badań, zrealizowanych analiz oraz rozwiązań technologicznych używanych w bieżących działaniach marketingowych kierowanych do rynku agro.
„Przyjęliśmy sobie za cel, że jeśli angażujemy czas tylu uczestników konferencji, to podstawą jest podzielenie się najnowszą wiedzą, którą można natychmiast i z powodzeniem stosować w swoich organizacjach” - mówi prezes Martin & Jacob, Marcin Chrobot.
Uzupełnia tę wypowiedź wiceprezes Martin & Jacob, Mariusz Chrobot: „Współczesny rynek rolniczy jest nieustannie zdominowany przez rozwój technologii i rosnącą konkurencję. Kluczem do sukcesu jest teraz nie tylko dostęp do odpowiednich informacji, ale również zdolność do szybkiego i skutecznego reagowania na te dane”.
Jak skutecznie docierać do rolników? Jakie są oczekiwania rolników w odniesieniu do marek rolniczych? Jakie są kluczowe filary internetowego sklepu rolniczego? Jak podejmować decyzje w oparciu o informacje z rynku ciągników rolniczych? Czy sztuczna inteligencja nas zje? To tylko nieliczne pytania, na które odpowiedzi przyniesie konferencja. Z kolei rzetelność prowadzącego konferencję, Arkadiusza Wódkowskiego, zapewnia swobodę wypowiedzi, szczere i merytoryczne dyskusje o marketingu rolniczym.
Rejestracja uczestników rozpoczyna się od godz. 9:30, zaś na 10:45 zaplanowane jest otwarcie konferencji. Sesja pierwsza zawiera cztery wystąpienia i potrwa do 12:45, a po niej organizatorzy zapraszają na przerwę lunchową. Sesja druga składa się z dwóch wystąpień. Konferencję wieńczy sesja zamknięcia, w której gość specjalny odpowie na pytanie „Czy AI nas zje?”. W tej sesji uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji podsumowującej, którą moderować będzie Arkadiusz Wódkowski, jednocześnie prowadzący całą konferencję.
Informacje o konferencji, program, rejestracja:
https://martin-jacob.com/konferencja-marketingu-rolniczego-2023
Wydarzenie ma dwudziestoletnią tradycję. Pierwsza konferencja marketingu rolniczego z cyklu Komunikacja Marketingowa w Rolnictwie odbyła się 9 lipca 2003 roku w Warszawie. Organizatorami były firmy Martin & Jacob oraz ABM. Kolejne konferencje marketingu rolniczego miały miejsce w roku 2004, 2005, 2008, 2014. Zawsze poruszały tematykę aktualnych wyzwań i potrzeb marketingowych w branży agro. Więcej informacji o wszystkich wydarzeniach:
https://martin-jacob.com/konferencja-marketingowa-dla-branzy-rolnej
KONTAKT:
Marcin Chrobot
tel.605 661 170
e-mail: marcin.chrobot@martin-jacob.com
Mariusz Chrobot
tel. 607 924 403
e-mail: Mariusz.chrobot@martin-jacob.com
Źródło informacji: Martin & Jacob
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2023, 17:33 |
Źródło informacji | Martin & Jacob |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ