Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mottem tegorocznej konferencji jest „Zrównoważony marketing rolniczy w zrównoważonym świecie rolniczym”. Jednocześnie na gruncie nabierającej coraz to większego znaczenia sztucznej inteligencji, organizatorzy zadają pytanie: „Jak może nam pomóc sztuczna inteligencja?”.
O pomoc w odpowiedzi zwracają się do niekwestionowanego eksperta, w tegorocznej edycji do udziału zaproszono bowiem prof. dra hab. Andrzeja Dragana, który jest gościem specjalnym konferencji.
Podczas konferencji swoje wystąpienia przedstawią: Marcin Chrobot, Tomasz Rybak, dr Aneta Uss-Lik, Jacek Kwiatkowski, Jacek Skowroński i Mariusz Chrobot. Są to eksperci marketingu rolniczego, doświadczona kadra menedżerska grupy Martin & Jacob, pierwszej w Polsce agencji marketingowej specjalizującej się w rolnictwie. Warte podkreślenia jest to, że każda z prezentacji oparta będzie o najnowsze wyniki przeprowadzonych badań, zrealizowanych analiz oraz rozwiązań technologicznych używanych w bieżących działaniach marketingowych kierowanych do rynku agro.
„Przyjęliśmy sobie za cel, że jeśli angażujemy czas tylu uczestników konferencji, to podstawą jest podzielenie się najnowszą wiedzą, którą można natychmiast i z powodzeniem stosować w swoich organizacjach” - mówi prezes Martin & Jacob, Marcin Chrobot.
Uzupełnia tę wypowiedź wiceprezes Martin & Jacob, Mariusz Chrobot: „Współczesny rynek rolniczy jest nieustannie zdominowany przez rozwój technologii i rosnącą konkurencję. Kluczem do sukcesu jest teraz nie tylko dostęp do odpowiednich informacji, ale również zdolność do szybkiego i skutecznego reagowania na te dane”.
Jak skutecznie docierać do rolników? Jakie są oczekiwania rolników w odniesieniu do marek rolniczych? Jakie są kluczowe filary internetowego sklepu rolniczego? Jak podejmować decyzje w oparciu o informacje z rynku ciągników rolniczych? Czy sztuczna inteligencja nas zje? To tylko nieliczne pytania, na które odpowiedzi przyniesie konferencja. Z kolei rzetelność prowadzącego konferencję, Arkadiusza Wódkowskiego, zapewnia swobodę wypowiedzi, szczere i merytoryczne dyskusje o marketingu rolniczym.
Rejestracja uczestników rozpoczyna się od godz. 9:30, zaś na 10:45 zaplanowane jest otwarcie konferencji. Sesja pierwsza zawiera cztery wystąpienia i potrwa do 12:45, a po niej organizatorzy zapraszają na przerwę lunchową. Sesja druga składa się z dwóch wystąpień. Konferencję wieńczy sesja zamknięcia, w której gość specjalny odpowie na pytanie „Czy AI nas zje?”. W tej sesji uczestnicy będą mogli wziąć udział w dyskusji podsumowującej, którą moderować będzie Arkadiusz Wódkowski, jednocześnie prowadzący całą konferencję.
Informacje o konferencji, program, rejestracja:
https://martin-jacob.com/konferencja-marketingu-rolniczego-2023
Wydarzenie ma dwudziestoletnią tradycję. Pierwsza konferencja marketingu rolniczego z cyklu Komunikacja Marketingowa w Rolnictwie odbyła się 9 lipca 2003 roku w Warszawie. Organizatorami były firmy Martin & Jacob oraz ABM. Kolejne konferencje marketingu rolniczego miały miejsce w roku 2004, 2005, 2008, 2014. Zawsze poruszały tematykę aktualnych wyzwań i potrzeb marketingowych w branży agro. Więcej informacji o wszystkich wydarzeniach:
https://martin-jacob.com/konferencja-marketingowa-dla-branzy-rolnej
KONTAKT:
Marcin Chrobot
tel.605 661 170
e-mail: marcin.chrobot@martin-jacob.com
Mariusz Chrobot
tel. 607 924 403
e-mail: Mariusz.chrobot@martin-jacob.com
Źródło informacji: Martin & Jacob
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2023, 17:33 |
Źródło informacji | Martin & Jacob |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Quantum Trilogy Launches to Deliver Tailored Mission-Critical Technology Approach for High-Stakes Operations
- 26.02.2025, 11:47
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
III edycja Akademii Wodorowej: ORLEN stawia na kształcenie kadr PAP
ORLEN zainaugurował III edycję Akademii Wodorowej. 30 studentów i absolwentów uczelni wyższych weźmie udział w zajęciach organizowanych w kilku polskich miastach. „Wodór będzie odgrywał kluczową rolę w transformacji energetycznej, a to wymaga dobrego przygotowania nie tylko w zakresie odpowiedniej infrastruktury produkcyjnej, ale również wykwalifikowanych kadr” - stwierdził Marcin Wasilewski, członek zarządu ds. technologii ORLEN.- 26.02.2025, 10:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
NIQ ogłasza wzrost wartości globalnej branży kosmetycznej o 7,3% rok do roku
• Znaczny wzrost w Ameryce Łacińskiej (+19,1%) oraz regionie Afryki i Bliskiego Wschodu (+27,1%).
• Sprzedaż 41% kosmetyków oraz środków higieny osobistej w USA odbywa się dzięki handlowi internetowemu.
• Sprzedaż z wykorzystaniem platform społecznościowych odpowiada za 68% zakupów kosmetyków na całym świecie.- 26.02.2025, 09:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ