Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Retrofit obejmie nowy projekt kabiny, wymianę foteli we wszystkich klasach, instalację nowego systemu rozrywki pokładowej oraz wdrożenie łączności internetowej na pokładach.
• Nowe wnętrza powstaną we współpracy z markami RECARO Aircraft Seating, Safran Passenger Innovations, Viasat oraz Tangerine.
• W nowych kabinach Dreamlinerów nie zabraknie polskiego akcentu. Fotele LOT Economy Class będą produkowane w Polsce - w fabryce RECARO Aircraft Seating w Świebodzinie.
Polskie Linie Lotnicze LOT stawiają na zupełnie nową jakość podróżowania. Nowe kabiny Dreamlinerów zostały zaprojektowane z poszanowaniem blisko 95-letniej historii firmy, w duchu polskiej gościnności, a jednocześnie nowoczesności.
„Nowa przestrzeń kabin we wszystkich klasach inspirowana jest pejzażem Polski. Wibrujące, głębokie błękity stanowią doskonałą emanację marki LOT, a dodatek miedzi nawiązuje do ciepła polskiego słońca. Projekt wpisuje się w biznesowe trendy, jednak jako jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich marek nie zapominamy o akcentach z naszego dziedzictwa kulturowego” - o doświadczeniach przyszłych podróży w nowych kabinach 787 mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
Projekt nowych kabin wykonała dla Polskich Linii Lotniczych LOT wielokrotnie nagradzana, brytyjska agencja designerska Tangerine. Firma jest obecna na rynku od 1989 r. i pracowała dla marek takich jak Apple, British Airways, Finnair, Huawei czy Toyota.
Jeszcze bardziej komfortowe podróże dzięki nowym fotelom
Cała kabina floty Boeing 787 zostanie wyposażona w nowe fotele od firmy RECARO Aircraft Seating w LOT Business Class (model CL6720), LOT Premium Economy Class (model PL3530) oraz LOT Economy Class (model CL3810).
„Wybierając RECARO Aircraft Seating jako wyłącznego dostawcę foteli dla naszej floty szerokokadłubowej, postawiliśmy na komfort pasażerów i innowację. Nasze partnerstwo stanowi kamień milowy zarówno dla PLL LOT, jak i dla RECARO, z którym po raz pierwszy realizujemy projekt dla samolotów szerokokadłubowych. Fotele serii CL6720, PL3530 i CL3810 uosabiają nasze zaangażowanie w zapewnianie komfortowych wrażeń z podróży we wszystkich klasach. Wierzymy, że ta współpraca wyznacza nowe standardy i odzwierciedla nasze zaangażowanie w ulepszanie podróży pasażerów” - dodaje Izabela Leszczyńska.
Układ foteli w LOT Business Class zmieni się na 1-2-1, dzięki czemu każdy pasażer zyska swobodny dostęp do przejścia w dowolnym momencie podróży. Każdy fotel zostanie wyposażony w indywidualne drzwi, gwarantujące maksymalną prywatność. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji więcej przestrzeni oraz dodatkowe schowki na drobne przedmioty. Również w LOT Premium Economy Class będzie więcej miejsca na przedmioty osobiste, a nowy profil foteli oraz ich rozstawienie ułatwią dostęp do przejścia. W LOT Economy Class, dzięki zwiększonej przestrzeni na nogi oraz nowoczesnej technologii gąbek w siedziskach, podróż Dreamlinerem będzie jeszcze wygodniejsza.
Firma Recaro Aircraft Seating to wiodący niemiecki producent foteli do samolotów i pociągów pasażerskich. Fotele serii CL3810 (w LOT Economy Class) będą produkowane w fabryce w Świebodzinie. Współpraca PLL LOT z Recaro jest długoterminowa. Firma będzie dostarczała fotele do wszystkich samolotów we flocie PLL LOT, również tych, które wejdą do floty polskiego przewoźnika w przyszłości.
Nowa jakość systemu rozrywki pokładowej
Pasażerowie LOT na rejsach długodystansowych zyskają dostęp do systemu rozrywki najnowszej generacji. Dreamlinery zostaną wyposażone w ekrany o rozdzielczości 4K i przekątnej 17,3 cala w LOT Business Class oraz 13,3 cala w LOT Premium Economy Class oraz LOT Economy Class. Pasażerowie wszystkich klas będą mogli połączyć swoje zestawy słuchawkowe z systemem rozrywki pokładowej, korzystając z technologii Bluetooth. Wszystkie fotele będą wyposażone w nowoczesny standard portów ładowania USB-C, fotele LOT Premium Economy Class i LOT Business Class będą oferować także uniwersalne gniazdka, a fotel klasy LOT Business Class dodatkowo wyposażony będzie w bezprzewodową ładowarkę.
Dostawcą systemu rozrywki będzie Safran Passenger Innovations - firma z siedzibą w Kalifornii, wiodący dostawca systemów rozrywki pokładowej dla wielu przewoźników na świecie. Pasażerowie podróżujący na dalekich dystansach skorzystają z łączności internetowej. Dostawcą tej usługi będzie Viasat, globalna firma z siedzibą w Kalifornii, istniejąca na rynku od 1986 r.
W pierwszej kolejności retrofit przejdą samoloty typu Boeing 787-8 Dreamliner. Samolotem PLL LOT z całkowicie zmodernizowaną kabiną pasażerowie polecą w roku 2026.
„To będzie zupełnie nowa jakość podróżowania - od wejścia na pokład i ogólnego wrażenia, przez wygodę foteli i przyjemność korzystania z rozrywki pokładowej, aż po małe szczegóły, które, mamy nadzieję, nasi pasażerowie docenią. Nie możemy się doczekać, aż zaprosimy Państwa do tego doświadczenia” - zapowiada Izabela Leszczyńska.
Wizualizacje nowej kabiny Dreamlinera 787-8 do obejrzenia tutaj: WIZUALIZACJE.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku polski przewoźnik jest 12. najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.10.2023, 14:00 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE