Newsletter

Na jakim etapie rozwoju są polskie firmy? Wyniki najnowszego raportu EFL

23.10.2023, 09:00aktualizacja: 23.10.2023, 10:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

EFL
EFL
W najnowszym raporcie EFL „Od startupu do MŚP. Etapy rozwoju firm w Polsce. Pod lupą” zbadano cykl rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

W oparciu o zebrane dane zidentyfikowano pięć segmentów firm na różnych etapach rozwoju, takich jak niemowlak, nastolatek, student, dorosły, dojrzały. Okazuje się, że w polskim sektorze MŚP najwięcej jest dojrzałych firm, zatrudniających więcej niż 10 pracowników i działających średnio od 6 do 20 lat – 38%.

Najmniej „raczkuje” niemowlaków, czyli firm zatrudniających mniej niż 5 pracowników i działających krócej niż rok – 11%. Na etapie nastolatka i dorosłego znajduje się po 18% ankietowanych, a 15% przedsiębiorców „studiuje”. Czym charakteryzują się te segmenty oraz wiele innych wniosków dotyczących przeżywalności firm, ich sukcesów oraz przechodzenia przez kolejne fazy rozwoju można znaleźć w raporcie.

Źródło informacji: EFL
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.10.2023, 09:00
Źródło informacji EFL
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ