Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wyjątkowy Prezent wzmacnia emocjonalny aspekt dawania prezentów. Kampania „Co za przeżycie!" to przypomnienie, że przeżycia mają wartość bezcenną, zapewniając radość, która pozostaje z nami na dłużej. Prezentowy brand zachęca wszystkich, aby w te święta podarowali bliskim coś więcej niż materialny upominek.
„Kampania >>Co za przeżycie!<< to esencja tego, co w prezencie jest najcenniejsze - emocji. Wierzymy, że obdarowywanie prezentami w formie przeżyć jak i ich realizacja to sposób na wyjątkowe uczucia i wspomnienia” - mówi Roma Mikołajewska, Country Marketing Manager PL & HUB.
Spot opowiada historię trzech obdarowanych osób, które w najdłuższej, 30 sekundowej wersji dostają skok ze spadochronem, popołudnie w SPA oraz jazdę w Ferrari. W poszczególnych scenach pokazane są różne emocje na twarzach obdarowanych. W ostatniej, nakręconej z przymrużeniem oka i w formie pastiszu, widzimy pierwszą bohaterkę skaczącą ze spadochronem i krzyczącą „To najlepszy prezent ever!”. Key visual natomiast podkreśla wyjątkowość takich prezentów, pokazując jak prawdziwe przeżycie dosłownie wyłania się z Vouchera prezentowego.
Link do spotu: https://youtu.be/2hFPGkZkmzk
„>>To najlepszy prezent ever<< to nie tylko wykrzyczane z radością słowa, ale przede wszystkim żartobliwy manifest pozytywnych emocji. >>Co za przeżycie!<< to nie tylko hasło, to zaproszenie, by odkrywać magię przeżyć z marką Wyjątkowy Prezent również podczas tegorocznych świąt” - mówi Dominika Cyganowska, Brand Manager PL & HUB.
To jak dotąd największa kampania marketingowa Wyjątkowego Prezentu, która prowadzona jest również na Litwie, Łotwie, Estonii i Finlandii. Działania w obszarze online obejmują m.in. programmatic display, kampanię wideo na YouTube i VOD oraz social media. Działania w obszarze offline to m.in. kampania telewizyjna, OOH i reklama w kinach.
Za linię kreatywną kampanii odpowiada GPD Agency, a spot realizowany był przez dom produkcyjny GPD Film Studio. Media zakupił dom mediowy Mediacore, a działania organiczne w social mediach i influencer marketing to obszar Agencji N42.
Wyjątkowy Prezent otwiera drogę do łatwego spełniania marzeń, oferując wiele tysięcy przeżyć. Klienci mają możliwość wyboru spośród szerokiej gamy dostępnych opcji – od ekstremalnych sportów, przez romantyczne chwile we dwoje, wyjazdy, szalone aktywności, aż po relaksujące zabiegi spa. Ofertę można podzielić na 3 różne typy produktów: Vouchery na konkretne przeżycia, Pakiety Przeżyć oraz Karty Podarunkowe, umożliwiające skorzystanie z dowolnej oferty. To sprawia, że każdy jest w stanie z łatwością znaleźć swój własny Wyjątkowy Prezent.
Marka Wyjątkowy Prezent jest dostępna dla każdego. Sklepy marki znajdują się w galeriach handlowych na terenie całej Polski, a sklep online zapewnia wygodę zakupów z każdego miejsca i o każdej porze. Ponadto produkty marki Wyjątkowy Prezent można również znaleźć w Partnerskich Sieciach Sprzedaży, takich jak: Auchan, Żabka, Media Expert, Intermarche czy Media Markt oraz kupić je samodzielnie w nowoczesnych automatach samoobsługowych - Voucheromatach, które firma jako pierwsza w branży wprowadziła na rynek. Dzięki temu łatwo można znaleźć Wyjątkowy Prezent, który będzie pasował do preferencji zakupowych.
Wyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. Skok ze spadochronem, popołudnie w SPA czy jazda za kierownicą Ferrari to tylko drobna część oferty, którą posiada Wyjątkowy Prezent. W jej skład wchodzi wiele tysięcy pomysłów na prezent, które zrealizować można na terenie całej Polski. Vouchery, Pakiety Przeżyć i Karty Podarunkowe Wyjątkowego Prezentu można wręczyć każdemu i na każdą okazję - dostępne są one w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski, w sieciach partnerskich, samoobsługowych voucheromatach zlokalizowanych w galeriach handlowych i on-line na wyjątkowyprezent.pl. Marka Wyjątkowy Prezent wchodzi w skład Emoti Group.
KONTAKT:
Dominika Cyganowska
Brand Manager PL & HUB
Wyjątkowy Prezent
tel. kom.: +48 504 651 009
e-mail: dominika.cyganowska@wyjatkowyprezent.pl
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.11.2023, 10:02 |
Źródło informacji | Wyjątkowy Prezent |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu