Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zrównoważony rozwój cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród przedsiębiorców, jak i klientów. Firmy, które działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, mogą liczyć na potencjalną przewagę konkurencyjną.
Jednym z istotnych działań jest dziś raportowanie ESG (environmental, social, corporate governance), ponieważ pozwala ono na zmierzenie realnego wpływu zrównoważonego rozwoju na otoczenie, a w dalszej perspektywie także na relacje z partnerami biznesowymi i klientami. Firmy dbające o środowisko naturalne i kwestie społeczne postrzegane są jako silna i odpowiedzialna marka nie tylko przez klientów, ale także przyszłych pracowników.
Zgodnie z unijną dyrektywą sprawozdawczości przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive), od 2027 roku obowiązek raportowania ESG będzie dotyczył także małych i średnich przedsiębiorstw.
ESG to inaczej wieloaspektowe podejście, które uwzględnia równoczesne działania na rzecz środowiska, ekonomii i społeczeństwa. Dotyczy polityki, procesów i praktyk wewnętrznych przedsiębiorstwa. Obejmuje kwestie związane z ochroną środowiska, zarządzaniem zasobami ludzkimi, zarządzaniem korporacyjnym i etyką biznesu.
Więcej o raportowaniu ESG dowiedzieć się można na spotkaniu „Zrównoważony rozwój w MŚP. Jak raportowanie ESG wpłynie na zbudowanie konkurencyjności rynkowej Twojej firmy”, które odbędzie się online w poniedziałek 27 listopada o godzinie 10:00. Udział w konferencji jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rejestracji.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.11.2023, 16:59 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ