Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mówisz Kraków, myślisz Stradom House. Mówisz Stradom House, myślisz Hedwig’s
We wnętrzach barokowego, ekskluzywnego klubu Hedwig’s, mieszczącego się w dawnej, zdesakralizowanej kaplicy hotelu przy ul. Stradomskiej w Krakowie, w sobotni wieczór goście podziwiali pokaz mody znanego polskiego duetu Paprocki Brzozowski, na którym prezentowano najnowszą kolekcję „Atelier”. Wybieg ustawiony pośrodku klubu przykuwał uwagę ponad 200-osobowej grupy gości. Krawiecki kunszt i wyrafinowane projekty idealnie komponowały się z odrestaurowanym, dopracowanym w detalach wnętrzem Hedwig’s.
Organizatorzy przygotowali dla gości również wyjątkowy performance. W zimowej scenerii hotelowego patio odbył się występ Adama Pieśniewskiego Ostre Cięcie, który wyrzeźbił w lodzie numer „300” (przyznany Stradom House przez sieć Autograph Collection). Dzieło można podziwiać przez okna restauracji Gaia. Szef kuchni - Robert Kopacz, zadbał o zaspokojenie najbardziej wyrafinowanych gustów smakowych gości biorących udział w evencie. Echa imprezy nie milkły do późnych godzin nocnych za sprawą dwóch znakomitych DJ-ów. Dla publiczności zagrali: Radek Pestka oraz Mike Konstanty.
W myśl odpowiedzialności ekologicznej, która jest jednym z filarów hotelu, każdy uczestnik sobotniego eventu otrzymał sadzonkę sosny. Celem akcji jest walka ze zmianami klimatycznymi, w tym poprawa jakości powietrza.
Nowa definicja lifestyle’u
Stradom House to nowe miejsce na mapie Krakowa, doskonałe do wymiany doświadczeń, emocji i myśli, dające gościom możliwość swobodnego udziału w wydarzeniach kulturalnych, korzystania z pięciogwiazdkowego hotelu, restauracji, klubu czy centrum spa i przestrzeni eventowych.
„Po niespełna 8 miesiącach od otwarcia, dziś możemy potwierdzić, że nasze założenia są w pełni realizowane. Naszym marzeniem było, aby łączyć ludzi, wyzwalać w nich energię, pasje i talenty. Inspirując się otaczającą nas historią, udało nam się zachować niepowtarzalny i unikalny charakter tego wyjątkowego miejsca. Liczne wydarzenia związane z kulturą, modą, biznesem, kulinariami i podróżami regularnie cieszą się zainteresowaniem krakowian” – mówi Izabela Lis-Ozimek, hotel manager w Stradom House Autograph Collection by Marriott.
Stradom House buduje wyjątkową społeczność także wokół swojego klubu członkowskiego – Stradom House Membership. Jego członkowie mają dostęp do strefy SÓL wellness, basenu i siłowni, przywileje w restauracjach oraz klubie, najatrakcyjniejsze ceny w przypadku bezpośrednich rezerwacji pokoi czy możliwość skorzystania z usługi Concierge. Membership Club posiada także kalendarz wydarzeń specjalnych, obejmujących warsztaty, spotkania z uznanymi osobowościami czy aktywności sportowe. W ten sposób można dołączyć do unikalnej, kreatywnej społeczności Krakowa, zyskując też dostęp do wysokiej jakości usług i olśniewających przestrzeni.
„Kraków zyskał nowe, niepowtarzalne miejsce, które z jednej strony wpisuje się w jego architekturę, z drugiej na nowo kształtuje jego wizerunek. Stradom House zapewnia swoim gościom i mieszkańcom miasta nie tylko luksus, ale i swobodę” – podsumowuje Ron Ben Shahar, współwłaściciel grupy Angel Poland i Stradom House Autograph Collection.
Autograph Collection Hotels
Autograph Collection Hotels przyciągają gości swoją oryginalnością, stawiając na indywidualność każdego z 300 niezależnych hoteli zlokalizowanych w najbardziej niezwykłych miejscach, w prawie 50 krajach. Każdy hotel jest połączeniem pasji, duszy i lokalnej historii, które czynią go wyjątkowym, w myśl hasła „Exactly Like Nothing Else”. Rzemieślnicze podejście oraz unikalne spojrzenie na projektowanie i gościnność mają swoich stałych bywalców na całym świecie. Obiekty Autograph Collection oferują bogate przeżycia, które pozostają na zawsze w pamięci.
Partnerzy wydarzenia: Autograph Collection by Marriott, Paprocki Brzozowski, Maniewski, restauracja Gaia, SÓL spa, Stradom House Membership Club.
Zdjęcia: Kamil Biziorek.
https://drive.google.com/drive/folders/1hd8WS2v8UorobLWzqgaHF3nDUr-Hyy1Q?usp=sharing
Źródło informacji: Angel Poland Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.12.2023, 13:56 |
Źródło informacji | Angel Poland Group |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT