Newsletter

Stradom House 300. hotelem światowej luksusowej sieci Autograph Collection by Marriott

08.12.2023, 13:56aktualizacja: 08.12.2023, 14:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Kamil Biziorek - Mariusz Brzozowski, Maciej Maniewski, Marcin Paprocki
Fot. Kamil Biziorek - Mariusz Brzozowski, Maciej Maniewski, Marcin Paprocki
Kraków ma powody do dumy. Na początku grudnia w prestiżowym krakowskim hotelu Stradom House odbył się wyjątkowy event. Niezwykłe efekty wizualne, pokaz mody, międzynarodowi goście – wszystko okraszone muzyką w wykonaniu najlepszych DJ-ów. Okazją do celebrowania jest dołączenie przez Stradom House do sieci Autograph Collection jako 300. obiekt w portfolio marki. Wydarzenie poprowadził Olivier Janiak, a gościem wieczoru był Ron Ben Shahar – współwłaściciel Stradom House i Angel Poland Group.

Mówisz Kraków, myślisz Stradom House. Mówisz Stradom House, myślisz Hedwig’s

We wnętrzach barokowego, ekskluzywnego klubu Hedwig’s, mieszczącego się w dawnej, zdesakralizowanej kaplicy hotelu przy ul. Stradomskiej w Krakowie, w sobotni wieczór goście podziwiali pokaz mody znanego polskiego duetu Paprocki Brzozowski, na którym prezentowano najnowszą kolekcję „Atelier”. Wybieg ustawiony pośrodku klubu przykuwał uwagę ponad 200-osobowej grupy gości. Krawiecki kunszt i wyrafinowane projekty idealnie komponowały się z odrestaurowanym, dopracowanym w detalach wnętrzem Hedwig’s.

Organizatorzy przygotowali dla gości również wyjątkowy performance. W zimowej scenerii hotelowego patio odbył się występ Adama Pieśniewskiego Ostre Cięcie, który wyrzeźbił w lodzie numer „300” (przyznany Stradom House przez sieć Autograph Collection). Dzieło można podziwiać przez okna restauracji Gaia. Szef kuchni - Robert Kopacz, zadbał o zaspokojenie najbardziej wyrafinowanych gustów smakowych gości biorących udział w evencie. Echa imprezy nie milkły do późnych godzin nocnych za sprawą dwóch znakomitych DJ-ów. Dla publiczności zagrali: Radek Pestka oraz Mike Konstanty.

W myśl odpowiedzialności ekologicznej, która jest jednym z filarów hotelu, każdy uczestnik sobotniego eventu otrzymał sadzonkę sosny. Celem akcji jest walka ze zmianami klimatycznymi, w tym poprawa jakości powietrza.

Nowa definicja lifestyle’u

Stradom House to nowe miejsce na mapie Krakowa, doskonałe do wymiany doświadczeń, emocji i myśli, dające gościom możliwość swobodnego udziału w wydarzeniach kulturalnych, korzystania z pięciogwiazdkowego hotelu, restauracji, klubu czy centrum spa i przestrzeni eventowych.

„Po niespełna 8 miesiącach od otwarcia, dziś możemy potwierdzić, że nasze założenia są w pełni realizowane. Naszym marzeniem było, aby łączyć ludzi, wyzwalać w nich energię, pasje i talenty. Inspirując się otaczającą nas historią, udało nam się zachować niepowtarzalny i unikalny charakter tego wyjątkowego miejsca. Liczne wydarzenia związane z kulturą, modą, biznesem, kulinariami i podróżami regularnie cieszą się zainteresowaniem krakowian” – mówi Izabela Lis-Ozimek, hotel manager w Stradom House Autograph Collection by Marriott.

Stradom House buduje wyjątkową społeczność także wokół swojego klubu członkowskiego – Stradom House Membership. Jego członkowie mają dostęp do strefy SÓL wellness, basenu i siłowni, przywileje w restauracjach oraz klubie, najatrakcyjniejsze ceny w przypadku bezpośrednich rezerwacji pokoi czy możliwość skorzystania z usługi Concierge. Membership Club posiada także kalendarz wydarzeń specjalnych, obejmujących warsztaty, spotkania z uznanymi osobowościami czy aktywności sportowe. W ten sposób można dołączyć do unikalnej, kreatywnej społeczności Krakowa, zyskując też dostęp do wysokiej jakości usług i olśniewających przestrzeni.

„Kraków zyskał nowe, niepowtarzalne miejsce, które z jednej strony wpisuje się w jego architekturę, z drugiej na nowo kształtuje jego wizerunek. Stradom House zapewnia swoim gościom i mieszkańcom miasta nie tylko luksus, ale i swobodę” – podsumowuje Ron Ben Shahar, współwłaściciel grupy Angel Poland i Stradom House Autograph Collection.

Autograph Collection Hotels

Autograph Collection Hotels przyciągają gości swoją oryginalnością, stawiając na indywidualność każdego z 300 niezależnych hoteli zlokalizowanych w najbardziej niezwykłych miejscach, w prawie 50 krajach. Każdy hotel jest połączeniem pasji, duszy i lokalnej historii, które czynią go wyjątkowym, w myśl hasła „Exactly Like Nothing Else”. Rzemieślnicze podejście oraz unikalne spojrzenie na projektowanie i gościnność mają swoich stałych bywalców na całym świecie. Obiekty Autograph Collection oferują bogate przeżycia, które pozostają na zawsze w pamięci.

Partnerzy wydarzenia: Autograph Collection by Marriott, Paprocki Brzozowski, Maniewski, restauracja Gaia, SÓL spa, Stradom House Membership Club.

Zdjęcia: Kamil Biziorek.

https://drive.google.com/drive/folders/1hd8WS2v8UorobLWzqgaHF3nDUr-Hyy1Q?usp=sharing

Źródło informacji: Angel Poland Group

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2023, 13:56
Źródło informacji Angel Poland Group
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ