Pobierz materiał i Publikuj za darmo
 
      Marka SAVICKI to polska marka jubilerska z korzeniami sięgającymi 1965 roku. Od początku marce przyświecała intencja, aby tworzona biżuteria była wyrazem miłości, stąd celem założycieli było tworzenie biżuterii wysokiej jakości, rodowej, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Do kultowych już kolekcji pierścionków zaręczynowych marki należą kolekcje The Light® oraz The Journey®, które charakteryzują się przełomową konstrukcją. SAVICKI to nie tylko marka jubilerska, ale również opowieść o rodzinnej tradycji oraz budowanie świadomości o wartości biżuterii.
„Dla mnie jako projektanta mody współpraca z marką SAVICKI otwiera nowe możliwości tworzenia kompleksowych i doskonale skomponowanych stylizacji dla moich klientek. Biżuteria SAVICKI to nie tylko ozdoba, ale również kluczowy element kreacji, który nadaje całości niepowtarzalny charakter - mówi Maciej Zień i dodaje: - Marka SAVICKI i ja, jesteśmy związane z Lublinem, łączymy naszą pasję do piękna oraz tradycji. Wierzę, że nasza współpraca przyniesie niezapomniane chwile kobietom, które wybierają nie tylko ubranie, ale także biżuterię jako ważny element swojej historii życiowej”.
„Z Maciejem Zieniem czujemy wiele wspólnego. Podzielamy te same wartości - jakość, kunszt i dzielenie się miłością. Chcemy towarzyszyć naszym klientom w najważniejszych momentach ich życia. Wierzymy, że te wyjątkowe momenty zasługują na szczególną oprawę. Mamy nadzieję, że nasza współpraca zainspiruje kobiety do wybierania biżuterii ślubnej oraz sukni ślubnej z myślą nie o jednym dniu, lecz o przekazaniu ich kolejnym pokoleniom. To wspaniałe pamiątki rodowe. Wysokiej jakości biżuteria i wyselekcjonowane kamienie szlachetne wzbogacą projekty Macieja Zienia i dostarczą nie tylko estetycznych wrażeń, ale również stworzą suknie ponadczasowe i przekazywane z pokolenia na pokolenia” - mówi Dagmara Polak, dyrektorka marketingu marki SAVICKI.
Suknie ślubne z klejnotami SAVICKI
W ramach współpracy suknie projektu Macieja Zienia będzie można ozdobić kamieniami szlachetnymi marki SAVICKI. Marka jubilerska znana jest ze starannego selekcjonowania kamieni i diamentów. Kamienie szlachetne na sukniach ślubnych Macieja Zienia będą również indywidualnie dopasowane do każdej przyszłej panny młodej i nie tylko dodadzą blasku, lecz także staną się wyjątkową pamiątką rodową. W ten sposób rozpocznie się rodzinna tradycja, gdzie każdy kamień opowie historię bohaterki sukni i jej pięknych chwil.
Maciej Zień, znany ze swojego niepowtarzalnego kunsztu, elegancji i stylu, wykorzysta wspaniałe tkaniny, aby stworzyć suknię, która stanie się manifestacją piękna i doskonałości. To połączenie wyrafinowanej mody i rzemiosła jubilerskiego zapowiada początek historii dla obu marek.
„Dla mnie biżuteria to nie tylko ozdoba, ale również wyraz indywidualności i sposobu, w jaki kobieta chce się wyrazić. Biżuteria SAVICKI doskonale wpisuje się w tę koncepcję, ponieważ nie tylko podkreśla piękno, ale także przynosi ze sobą historię, tradycję i rzemiosło jubilerskie o najwyższej jakości - wyjaśnia Maciej Zień. - Biżuteria ma niezwykłą moc dodawania pewności siebie i wydobywania unikalnych cech każdej kobiety. Jest jak korona, która podkreśla jej piękno i styl. W kontekście marki SAVICKI widzę połączenie nie tylko estetyki, ale także wartości. Każdy detal w biżuterii SAVICKI jest starannie wykonany, a kamienie używane do jej produkcji są wyselekcjonowane przez ekspertów”.
„Ważna jest dla nas transparentność i edukacja klientów na temat kamieni szlachetnych i diamentów. Chcemy, aby zakup biżuterii był świadomy i traktowany nie tylko jako element sentymentalny, ale również jako budowanie wspólnego majątku rodzinnego. Kamienie szlachetne zamknięte w wysokiej klasy biżuterii lub pięknej sukni ślubnej lub wieczorowej stają się pierwszą inwestycją we wspólną przyszłość zakochanej pary” - podsumowuje Dagmara Polak, dyrektor marketingu marki SAVICKI.
KONTAKT:
PR marki SAVICKI
Danuta Rolinger-Bednarska
e-mail: danuta@rolingerpr.pl
tel. 509 547 609
---
PR marki Maciej Zień
Aneta Lubańska
e-mail: aneta.lubanska@onet.eu
tel. 516 444 229
Źródło informacji: PR Maciej Zień
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 11.12.2023, 11:44 | 
| Źródło informacji | PR Maciej Zień | 
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. | 
Pozostałe z kategorii
- 
  
Image  Solstice Advanced Materials zakończyło proces wyodrębnienia się z Honeywell i rozpoczyna notowania na giełdzie Nasdaq- 30.10.2025, 12:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
 
- 
Image  OC&C: Polacy mają coraz więcej psów i kotów, rynek karmy i akcesoriów czeka dynamiczny wzrostRynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce wzrośnie w ciągu najbliższych czterech lat o jedną trzecią do niemal 13 mld złotych w 2029 roku, wynika z analiz firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Rozwój rynku napędza coraz większa liczba psów i kotów oraz gotowość opiekunów do kupowania produktów premium. Polska jest także jednym z liderów w Europie pod względem sprzedaży produktów dla zwierząt domowych przez internet.- 30.10.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OC&C
 
- 
    
Eksperci Forum Krynica 2025: rynek gier hazardowych wymaga demonopolizacji PAPW Polsce potrzebna jest skuteczna walka z czarnym rynkiem gier hazardowych online - wskazali uczestnicy debaty „Hazard online: skuteczny czy fikcyjny monopol państwa?”, która odbyła się podczas Forum Krynica 2025. Eksperci podkreślili, że klienci kasyn online chcą urozmaicenia oferty, a do tego potrzeba demonopolizacji polskiego rynku internetowych gier hazardowych.- 30.10.2025, 11:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
 
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ 
   
   
   
   
   
  