Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Inforgrafika dostępna na stronie: wyjatkowyprezent.pl/files/swiateczne-prezenty.pdf
Ankieta „Świąteczne prezenty - zwyczaje i preferencje Polek i Polaków” przeprowadzona przez firmę Wyjątkowy Prezent miała formę online. Obejmowała 15 pytań, m.in. czym kierujemy się przy wyborze prezentów, jakie emocje temu towarzyszą oraz na ile istotne jest świąteczne opakowanie. W sumie w badaniu wzięło udział 1286 kobiet, 225 mężczyzn oraz 15 osób niebinarnych. Najliczniejszą grupą wiekową były osoby w przedziale wiekowym 25-39 lat - stanowiły 42% wszystkich ankietowanych. Druga największa grupa to 20-24-latkowie, czyli 21% uczestników badania.
Wyniki ankiety jasno pokazują, że najczęściej prezenty wybieramy samodzielnie (53% osób), a rzadziej szukamy inspiracji w sklepach internetowych (18,7%) czy korzystamy z listy życzeń od bliskich (16,6%). Co ciekawe, ponad połowa ankietowanych zadeklarowała, że kupuje prezenty nie tylko dla członków rodziny czy przyjaciół, ale i dla swoich zwierząt domowych! A czym warto kierować się, wybierając podarunek? Przede wszystkim zainteresowaniami danej osoby. Aż 93,51% uczestników badania wskazało, że przede wszystkim lubią otrzymywać prezenty, które są powiązane z ich pasjami czy hobby.
Kolejne ciekawe wnioski dotyczą formy samego prezentu. 53% osób woli bowiem podarunki niematerialne, np. vouchery na masaż lub różne kursy i warsztaty. Jeszcze lepiej, jeśli otrzymujemy jeden duży prezent zamiast kilku małych. W takim przypadku voucher na jazdę sportowym autem czy popołudnie w spa będzie lepszym pomysłem niż choćby voucher na degustację czekolady i krótki masaż. Na koniec warto jeszcze powiedzieć o czasie, jaki jesteśmy w stanie poświęcić na szukanie idealnego podarunku. Okazuje się, że aż dla 62% osób nie ma on znaczenia i są gotowi przeznaczyć nawet kilka dni, by znaleźć odpowiedni ich zdaniem prezent. Wnioski ze wszystkich pytań zostały również przedstawione na infografice: wyjatkowyprezent.pl/files/swiateczne-zwyczaje.pdf.
Z raportem z ankiety można zapoznać się tutaj:
wyjatkowyprezent.pl/files/swiateczne-zwyczaje.pdf
Wyjątkowy Prezent to pierwsza w Polsce firma, oferująca prezenty w formie niezwykłych przeżyć. Podwodna Kolacja, wypad za miasto, relaks w spa czy jazda za kierownicą Lamborghini to tylko drobna część oferty, którą posiada Wyjątkowy Prezent. W jej skład wchodzi wiele tysięcy pomysłów na prezent, które zrealizować można na terenie całej Polski. Vouchery i Pakiety Przeżyć Wyjątkowego Prezentu można wręczyć każdemu i na każdą okazję - dostępne są one w sklepach stacjonarnych i w Voucheromatach (urządzeniach samoobsługowych) na terenie całej Polski oraz online na wyjątkowyprezent.pl.
KONTAKT:
Dominika Cyganowska
Brand Manager PL & HUB
Wyjątkowy Prezent
tel. +48 504 651 009
e-mail: dominika.cyganowska@wyjatkowyprezent.pl
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 14.12.2023, 08:30 |
| Źródło informacji | Wyjątkowy Prezent |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Automaton Vocis - średniowieczna infolinia, która ożywia księgi Biblioteki Narodowej
Automoton Vocis to unikalna inicjatywa łącząca klimat średniowiecza z najnowszą technologią sztucznej inteligencji, stworzona, by promować wystawę JAM POSEŁKINI JEGO. Projekt został opracowany i wdrożony przez SEC Newgate CEE na zlecenie Biblioteki Narodowej, oferując zainteresowanym doświadczenie, które łączy przeszłość z przyszłością w zupełnie nowy sposób.- 31.10.2025, 09:58
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: SEC Newgate CEE
-
Image
Synergia działań instytucji kultury, państwa oraz partnerów – kluczowa w promocji muzyki poważnej w Polsce PAP
Nie istnieje jedna uniwersalna recepta na popularyzację muzyki klasycznej w Polsce, ale wspólne skoordynowane aktywności na styku sektora kultury, sponsorów, mediów oraz przedstawicieli państw mogą ten proces zdecydowanie ułatwić - oto główne wnioski z panelu dyskusyjnego "Chopin dla wszystkich! Jak spopularyzować muzykę poważną w Polsce", który odbył się w ramach Igrzysk Wolności 2025 w dniach 26-28 października 2025 w Łodzi.- 30.10.2025, 11:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Odważny luksus: Bob Mackie, blask sceny i kolekcja haute couture
Julien's Auctions prezentuje legendarną kolekcję haute couture i modę gwiazd, takich jak Cher, Tina Turner, Whitney Houston, księżna Diana, Beyoncé, Madonna i wiele innych.- 29.10.2025, 08:47
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ