Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZANGHAJ, 15 grudnia 2023 r. /PRNewswire/ -- Spółka UnionPay International („UPI” lub „Spółka”) podjęła współpracę z serwisem Trip.com, światowej klasy internetowym biurem podróży (OTA), oferując posiadaczom kart UnionPay udoskonalone funkcje płatności w ramach porozumienia, które zbiega się w czasie ze stopniowym ożywieniem transgranicznego rynku turystycznego.
W rezultacie współpracy obsługiwane są wszystkie główne waluty transakcyjne na międzynarodowych stronach Trip.com, akceptujących płatności online UnionPay, w tym następujące rynki: Hongkong SAR, Singapur, Korea, Tajlandia, Malezja, Indonezja, Filipiny, Wietnam oraz pozostałe główne rynki turystyczne Trip.com.
Platforma Trip.com oferuje obecnie usługi w ponad 200 krajach i regionach, w których zlokalizowanych jest ponad 1,2 miliona hoteli oferujących gościom szeroki wybór opcji zakwaterowania. Serwis posiada również sieć połączeń lotniczych obejmującą ponad 2 miliony indywidualnych tras łączących przeszło 5000 miast na całym świecie.
UPI obsługuje największą na świecie bazę posiadaczy kart, wydając je w 79 krajach i regionach. Uwzględniając trendy i potrzeby klientów w zakresie podróży, UPI nieprzerwanie łączy światową branżę turystyczną z kompleksowymi usługami płatniczymi. Od 2023 r. natężenie ruchu linii lotniczych i OTA UnionPay International wzrosło odpowiednio o 81% i 153%. Wspomniane porozumienie przyczynia się do zwiększenia akceptacji płatności internetowych dla ponad 200 milionów posiadaczy kart UnionPay poza Chinami kontynentalnymi. Co więcej, miejscowi posiadacze kart na rynku w Hongkongu mogą cieszyć się jeszcze większą wygodą dzięki integracji aplikacji UnionPay w wersji dla Hongkongu oraz możliwości dokonywania transakcji w dolarach hongkońskich.
Nawiązanie współpracy z Trip.com pomoże zdecydowanie skuteczniej reagować na potrzeby płatnicze posiadaczy kart UnionPay na głównych rynkach, a w dłuższej perspektywie jeszcze bardziej wzmocni międzynarodową obecność UPI na ogólnoświatowym rynku OTA, demonstrując ekspansję globalnej sieci płatniczej UPI i wzmacniając międzynarodowy wpływ marki UnionPay.
Wang Zhe, dyrektor działu finansów zagranicznych w Trip.com, powiedział: „Serwis Trip.com od samego początku był zaangażowany w udostępnianie użytkownikom kompleksowych, najwyższej klasy usług turystycznych. Współpraca z UnionPay International to kolejny przełomowy krok w naszej misji nieprzerwanego wprowadzania innowacji i zwiększania zadowolenia klientów. Z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie w przyszłości wygodniejszych i jeszcze bardziej przystępnych dla użytkownika usług rezerwacji podróży, a także rozwiązań płatniczych dla posiadaczy kart UnionPay na całym świecie”.
UnionPay International
UnionPay International to podmiot odpowiadający za międzynarodową działalność UnionPay, z którego globalnej sieci płatniczej korzysta największa na świecie baza użytkowników kart. Firma współpracuje z ponad 2,5 tys. partnerów na całym świecie, a jej karty akceptowane są w 181 państwach i regionach i wydane w 79 krajach i regionach. Nie licząc Chin kontynentalnych, karty UnionPay akceptowane są przez ponad 38 mln punktów handlowo-usługowych i 1,76 mln bankomatów.
Trip.com
Trip.com to międzynarodowy dostawca kompleksowych usług turystycznych, oferujący usługi w 24 językach w 39 krajach i regionach w 35 lokalnych walutach. Oferta Trip.com obejmuje ponad 1,2 miliona hoteli i lotów obsługiwanych przez ponad 510 linii lotniczych na 3400 lotniskach w 220 krajach i regionach na całym świecie. Najwyższej klasy całodobowa i wielojęzyczna obsługa klienta Trip.com, a także dodatkowe centra w Edynburgu, Tokio i Seulu pomagają „zagwarantować optymalne wrażenia z podróży” milionom klientów na całym świecie. W celu zarezerwowania kolejnej podróży zapraszamy na stronę trip.com.
Źródło: UnionPay International
KONTAKT:
E-mail: UPIPR@unionpayintl.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.12.2023, 13:50 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |