Newsletter

NIQ przyspiesza wzrost dzięki strategicznej nominacji kierownictwa w celu pobudzenia innowacji w dziedzinie usług paneli konsumenckich

20.12.2023, 14:21aktualizacja: 20.12.2023, 14:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NIQ, pionierski gigant w dziedzinie wywiadu konsumenckiego i rynkowego, ma przyjemność ogłosić mianowanie Krisa Ewinga na stanowisko globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich (CPS) w celu przyspieszenia wzrostu, pobudzenia innowacji i dostarczenia rozwiązań skoncentrowanych na klientach. Nominacja podkreśla niezachwiane zobowiązanie NIQ na rzecz rozszerzania zakresu pomiarów konsumenckich w różnych kanałach i kategoriach, wspierając zasadniczą rolę w umacnianiu branży pakowanych towarów konsumenckich (CPG). Wraz z epokowym kamieniem milowym w historii NIQ nominacja stanowi wyraz zaangażowania na rzecz intensyfikacji działalności w zakresie paneli konsumenckich, wkraczając w nową erę, w której solidne informacje oparte na danych mają nieodzowne znaczenie dla pomyślności branży CPG.

Awans Ewinga na stanowisko globalnego prezesa ds. usług paneli konsumenckich świadczy o zobowiązaniu NIQ na rzecz wzniesienia analiz opartych na danych na niespotykany dotąd poziom. Ewing będzie podlegał Tracey Massey, dyrektor operacyjnej firmy, a jego zadaniem będzie pokierowanie globalną ekspansją w dziedzinie paneli konsumenckich. Ściśle koncentrując się na różnorodnej ofercie produktowej, nowatorskich rozwiązaniach technologicznych i zespole wykwalifikowanych specjalistów ds. nabywców i konsumentów, celem przewodnictwa Ewinga jest wyznaczenie nowych standardów w branży.

Mając na uwadze, że 76% kierowników wyższego szczebla z branży FMCG wskazuje, że zmieniające się zachowania konsumentów i nadejście nowych pokoleń stanowi wyzwanie, a zarazem okazję do przyszłego rozwoju, NIQ koncentruje się na realizacji zobowiązania wobec klientów, dzięki któremu zyskają oni przyszłościowe analizy umożliwiające wypracowanie długoterminowego wzrostu.

„Jestem niezmiernie zaszczycony możliwością pokierowania działaniami w tym dynamicznym segmencie – powiedział Kris Ewing, globalny prezes ds. usług paneli konsumenckich w NIQ. – Nasze zobowiązanie do rozwoju i doskonalenia zdolności ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia klientom lepszej obsługi oraz realizacji naszych ambicji. Cieszę się, że będę miał okazję przewodzić tym staraniom na drodze do innowacji i rozwoju, zapewniając dostosowanie naszych strategii do stale ewoluujących potrzeb naszych klientów oraz branży”.

NIQ kładzie strategiczny nacisk na rozwój usług paneli konsumenckich w całej organizacji, podejmując w tym celu szereg kluczowych działań:

  • Wsparcie większej przejrzystości na rzecz klientów dzięki połączeniu usług pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i usług paneli konsumenckich za pomocą dynamicznych, zintegrowanych widoków w NIQ Discover (dostępne w 2024 r.).
  • Zwiększenie zasięgu, reprezentacji i jakości danych z CPS na globalnych rynkach za pomocą ukierunkowanych inwestycji w czołowe próby w Wielkiej Brytanii, Francji, we Włoszech, w Hiszpanii, Niemczech, Australii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
  • Świadczenie silniejszego wsparcia za pomocą szkoleń, warsztatów i świadomego przywództwa wiodących w branży specjalistów w celu utorowania nowych ścieżek wzrostu dzięki wykorzystaniu najlepszych w swojej klasie analiz z pomiarów w segmencie sprzedaży detalicznej i paneli konsumenckich.
  • Zapewnienie bardziej precyzyjnej i wiarygodnej identyfikacji trendów, zwłaszcza w kluczowych kanałach wzrostu, a także rozszerzenie zasięgu, kategorii i charakterystyki działalności wielokanałowej.

NIQ przyspiesza tempo postępów dokonywanych w dziedzinie pomiarów, wykorzystując znaczące inwestycje strategiczne w zasięg oraz rozwiązania technologiczne. Stawiając na przyszłościowe podejście, firma zidentyfikowała kluczowe inicjatywy o znaczeniu krytycznym dla wsparcia istotnego wzrostu, a CPS stanowi główny filar tych strategicznych wysiłków. NIQ niezmiennie realizuje misję dotyczącą dostarczania pionierskich analiz i innowacji w dziedzinach wywiadu konsumenckiego i rynkowego, kształtując drogę ku przyszłości pod znakiem niezrównanych osiągnięć i transformacyjnego oddziaływania na całą branżę.

Informacje o NIQ

NIQ to światowy lider w dziedzinie wywiadu konsumenckiego, który umożliwia swoim klientom najbardziej kompletne zrozumienie zachowań zakupowych klientów i odkrywa przed nimi nowe ścieżki wzrostu. W 2023 roku nastąpiło połączenie NIQ z GfK, po którym tych dwóch liderów branży zyskało niespotykany wcześniej zasięg w skali globalnej. Dzięki holistycznemu spojrzeniu i niezwykle kompleksowym wnioskom z obserwacji zachowania klientów – uzyskiwanym dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym za pośrednictwem najnowocześniejszych platform – NIQ umożliwia pełny ogląd sytuacji: Full ViewTM.

NIQ to firma z portfolio Advent International, działająca na ponad 100 rynkach i obszarze zamieszkanym przez ponad 90% światowej populacji. Więcej informacji na stronie NIQ.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231219068099/pl/

Źródło: NIQ

KONTAKT:

Media

Gillian Mosher

Wiceprezes ds. komunikacji

e-mail: gillian.mosher@NIQ.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.12.2023, 14:21
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii