Newsletter

Rockstar Energy® Press Play w 2024 r. z nową, odważną identyfikacją wizualną

05.02.2024, 15:43aktualizacja: 05.02.2024, 15:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ PepsiCo
PR Newswire/ PepsiCo
Marka napoju energetycznego prezentuje nowy i charakterystyczny system identyfikacji wizualnej na kluczowych rynkach na świecie. Tętniąca życiem stylistyka jest skierowana do osób żyjących chwilą, które robią to, co kochają i stanowi pierwszy w tym roku krok ku platformie Press Play.

NOWY JORK, 5 lutego 2024 r. /PRNewswire/ -- Marka Rockstar Energy® zaczyna nowy rok z nowym, dynamicznym wyglądem i stylem prezentując najnowszą, odświeżoną wersję identyfikacji wizualnej dla całego asortymentu. Pełna śmiałych kolorów i smaków, nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar jest elementem wprowadzonej w ubiegłym roku platformy „Press Play”, dając fanom energię potrzebną do otwarcia się na rzeczy, które uwielbiają robić.

Dzięki zastrzykowi energii, nowa identyfikacja wizualna zaprojektowana przez PepsiCo Design + Innovation ma na celu poprawę dostępności i inkluzywności poprzez odcięcie się od tradycyjnych standardów przyjętych dla energetyków. Rockstar chce trafić w gusta szerszego grona konsumentów napojów energetycznych poprzez przyjęcie nowego wyglądu i stylu, które podkreślają smak. Odchodząc od dawnej stylistyki, nowy wizerunek zachowuje ikoniczne logo w kształcie gwiazdy, jednocześnie wprowadzając prostotę i uniwersalny przekaz, skierowany do większej i nowocześniejszej grupy fanów napojów energetycznych dostępnych w całej ofercie.

Marie-Therese Cassidy, wiceprezes działu Design Europe w PepsiCo, komentuje:

„Dzięki naszemu zaprojektowanemu na nowo systemowi identyfikacji wizualnej dla Rockstar, nadaliśmy marce nutę pewności siebie i odmienności. Obecnie każdy kontakt z marką skupia się na odważnej platformie >>Press Play<<, zachęcając fanów napojów Rockstar do korzystania z nowych doświadczeń i otwarcia się na to, co kochają robić. Gładko łącząc naszą ikoniczną złotą gwiazdę z odświeżonym logotypem Rockstar, wywarliśmy trwały wpływ zarówno na prezentację produktu, jak i jego sprzedaż. Ponadto, nasz zespół wprowadził dynamiczny, powtarzający się kształt gwiazdy, który stanowi wizualną bramę do różnorodnego świata smaków i doświadczeń Rockstar”.

Odświeżony wizerunek sygnalizuje pierwszą modernizację warstwy wizualnej marki Rockstar od ponad czterech lat. Od chwili przejęcia przez PepsiCo w 2020 r., marka przeszła transformację i zyskała tętniącą życiem, dynamiczną i orzeźwiającą estetykę. Ewolucja ta jest odzwierciedleniem progresywnego podejścia Rockstar Energy do ciągłego rozwoju marki, którego celem jest przyciągnięcie bardziej zróżnicowanych i nowoczesnych fanów energetyków.

Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo:

„Od chwili przejęcia marki dążymy do dostosowania przyszłościowego i innowacyjnego podejścia, rozwijając nasz apel marketingowy z myślą o szerszym i bardziej nowoczesnym gronie odbiorców. Wprowadzenie platformy >>Press Play<< w 2023 r. było tylko początkiem serii inicjatyw ukierunkowanych na zachęcenie naszych fanów i innych osób z całego świata do przechodzenia w tryb >>Press Play<< przez cały rok. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co rok 2024 ma w zanadrzu i nie możemy się doczekać zorganizowania kolejnych, niesamowitych eventów i aktywności w ramach platformy >>Press Play<<”.

Nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar Energy debiutuje w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech w styczniu, a kolejne premiery nastąpią na przestrzeni tego roku. Odświeżony wizerunek obejmie wszystkie dostępne na skalę globalną smaki napojów Rockstar Energy w ramach kampanii ukierunkowanych na wiele punktów styku z marką; wszędzie indziej produkty Rockstar będą dostępne począwszy od stycznia 2024 r.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2334138/Rockstar_Press_Play_New_Visual_Identity.jpg 

Źródło: PepsiCo

KONTAKT:

Więcej informacji można uzyskać pod poniższym adresem:

e-mail: pepsicomediarelations@pepsico.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.02.2024, 15:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ