Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Marta B, niekwestionowana mistrzyni mody z Nowego Jorku, która zdobyła swoje doświadczenie pracując dla globalnych gigantów fashion, w tym Urban Outfitters, Champion, Topshop, Lucky Brand, Touch by Alyssa Milano i Jessica Simpson Intimates, przyjęła wyzwanie stworzenia wyjątkowej kolekcji. Z jej portfolio, zawierającym 20-letnie doświadczenie, głębokim zrozumieniem estetyki oraz trendów, Marta B to prawdziwa ikona, która doskonale wpisuje się w filozofię marki.
Join the rEVOLUTION to coś więcej niż tylko hasło kampanii – to manifest, który zwiastuje nowy, odważny etap w historii QПШ. Marta B tymczasowo przejmuje kreatywne stery, a marka QПШ przygotowuje się do śmiałego podbicia międzynarodowych rynków mody. Twórcy marki QПШ są pełni wdzięczności za zaufanie, jakim obdarzyli ich konsymenci. Już niedługo będzie można zanurzyć się w efekty tej fascynującej kolaboracji.
Marka QПШ staje się świadkiem ekscytujących przemian, niebanalnych decyzji i innowacyjnych rozwiązań. Jednak zapewnia, że DNA marki pozostaje niezmienne, a każdy nowy rozdział przyniesie nie mniej niż spektakularne efekty, jakie można było obserwować przez ostatnie 13 lat.
Ania Borowska i Robert Kupisz, twórcy marki, pozostają niezmiennie związani z Art Works na szczeblu własnościowym, a QПШ wkracza w nowy etap rozwoju, zachowując to unikalne piękno, które od samego początku wyróżniało markę.
Nadchodzi modowa rEWOLUCJA z marką QПШ - teraz bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
KONTAKT:
Kasia Urbańska
tel. kom.: +48 502 555 578
e-mail: kasia@mjumedia.pl
Źródło informacji: Art Works Sp z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.02.2024, 14:07 |
Źródło informacji | Art Works Sp z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |