Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wrocławska Aleja Bielany z nową ciekawą powierzchnią zakupową
Na lokalizację tej nowoczesnej przestrzeni zakupowej wybrana została dobrze znana wszystkim wrocławianom Aleja Bielany. Salon CentrumRowerowe.pl zajmie powierzchnię niemal 3000 m2.
Na tym obszarze wszyscy amatorzy jazdy na rowerze będą mogli znaleźć, poza obszerną ofertą produktową, ścieżkę rowerową do testowania wszystkich typów rowerów, profesjonalny serwis rowerowy, strefę Click&Collect, a nawet wygodną strefę relaksu dla dorosłych i dzieci. Całość, podobnie jak w warszawskim salonie znajdującym się w CH Okęcie Park, przy Al. Krakowskiej w Warszawie, opracowana została ze szczególnym nastawieniem na consumer experience.
Rozwój modelu omnichannel i dalsza ekspansja
„Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że unikalny w skali naszego kraju format takiego sklepu doskonale sprawdza się w Polsce. Świadczyć mogą o tym chociażby liczby klientów odwiedzających salon w Warszawie - mówi Jacek Zieziulewicz, dyrektor handlowy Dadelo S.A. - Widzimy wyraźne efekty synergii pomiędzy kanałami sprzedaży online i offline. Dlatego też będziemy rozwijać naszą strategię omnichannelową”.
Ważnym punktem tej strategii jest rozwiązanie technologiczne dające możliwość synchronizacji cen w obu kanałach sprzedaży. Klienci mogą mieć pewność, że zapłacą tyle samo za produkty w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. Dzięki technologii NFC i skanowania kodów QR klienci sklepu dostają pełną informację o produktach znajdujących się w ofercie sklepu.
Uruchomienie salonu we Wrocławiu jest częścią długofalowego planu, który zakłada rozbudowanie sieci CentrumRowerowe.pl do 7 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach.
Dadelo S.A. liderem na rynku rowerowym
Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję na rynku rowerowym, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym oraz budowaniu sieci stacjonarnych sklepów pod marką CentrumRowerowe.pl. Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej (około 45tys. SKU) pozwalają realizować coroczne założenia finansowe, które przekładają się na wzrosty w przychodach rok do roku. Według oficjalnych danych liczba użytkowników CentrumRowerowe.pl wynosiła już 6,5 mln. W minionym roku obsłużono prawie 400 tys. zamówień, co w okresie 9 miesięcy dało ponad 117 mln zł przychodu ze sprzedaży produktów. W tym okresie przychody Dadelo wzrosły o 65,4% w stosunku do roku ubiegłego.
Na wiarygodność spółki, jako partnera biznesowego wpływa również fakt, że jest ona częścią Grupy Kapitałowej Oponeo.pl S.A., która od ponad 20 lat utrzymuje pozycję lidera internetowej sprzedaży opon w Polsce. Możliwość korzystania na co dzień z bogatego know how Oponeo.pl S.A., daje pozytywne efekty prowadzonych działań, które potwierdzają statystyki.
Sklep rowerowy CentrumRowerowe.pl znajduje się w: Aleja Bielany II ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie.
Dadelo S.A.
Spółka Dadelo S.A. specjalizuje się w sprzedaży rowerów, akcesoriów i części rowerowych. Platformę CentrumRowerowe.pl oraz stacjonarny salon rowerowy w Warszawie, przez które prowadzona jest dystrybucja, codziennie odwiedzają tysiące osób. Pracownicy Spółki to nie tylko specjaliści w swoich dziedzinach, ale również pasjonaci kolarstwa, którzy o rowerach wiedzą wszystko. Poza sprzedażą jak najszerszej oferty produktów, Dadelo stara się również codziennie edukować i pomagać w zakresie rowerowej wiedzy.
KONTAKT:
e-mail: pr@dadelo.pl
Źródło informacji: Dadelo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.02.2024, 09:00 |
Źródło informacji | Dadelo |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT