Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dominujące postanowienia wśród Polaków to: poprawa formy (37,2%), utrata kilogramów (33%), poprawa zdrowia psychicznego (32,6%), czy też lepszy sen i wypoczynek (14,8%).
- W tym samym badaniu spora liczba Polaków (22,1%) przyznała, że są gotowi podjąć kolejną próbę realizacji postanowień noworocznych.
- W związku z tym marka Emma Sleep postanowiła pomóc Polakom w ich realizacji w 2024 roku.
Według badań przeprowadzonych przez Emma Sleep, wspólnie z firmą Appinio, potwierdzono, że wielu Polaków nie realizuje wszystkich swoich postanowień noworocznych - głównie z powodu braku motywacji (55,8%) oraz zmęczenia i braku energii (42,1%). Wspomniane niepowodzenia skutkują podwyższonym poziomem rozczarowania (42,6% respondentów) i frustracji (20,5%). Z kolei aż 91% respondentów uważa jakość snu za istotną w osiąganiu swoich celów.
Zdaniem Theresy Schnorbach, lidera Zespołu Badań nad Snem w firmie Emma Sleep „wypoczęty umysł i ciało są lepiej przygotowane do radzenia sobie z wyzwaniami, podejmowania świadomych decyzji i utrzymania motywacji. Zdrowy sen wzmacnia funkcje poznawcze, wspierając kreatywność i umiejętności rozwiązywania problemów, które są kluczowe dla osiągania wyznaczonych sobie celów".
Pomimo trudności w osiągnięciu noworocznych postanowień, wielu Polaków zdecydowało się na postawienie sobie nowych wyzwań w 2024.
W związku z powyższym, marka Emma Sleep ogłosiła konkurs, który może pomóc w ich realizacji.
Ci, którzy chcą spędzić więcej czasu z rodziną mają szanse na vouchery do parku rozrywki dla całej rodziny. Ci, którzy szukają mocniejszych wrażeń mogą otrzymać od Emmy skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym w Warszawie. Z kolei ci, którzy pragną poprawy związku mogą liczyć m.in. na romantyczną kolację w ekskluzywnej restauracji.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę konkursową i wypełnić formularz z postanowieniem na 2024. Emma — The Sleep Company wyłoni szczęśliwych zwycięzców w ostatnim dniu lutego.
*Badanie zostało zlecone przez firmę Emma Sleep i przeprowadzone przez Appinio na próbie 2000 dorosłych Polaków w styczniu 2024 roku.
O Emma Sleep
Emma Sleep jest wiodącą marką snu działającą w modelu Direct-to-Consumer. Założona w 2013 r. przez dr Dennisa Schmoltziego i Manuela Muellera w Niemczech działa w ponad 30 krajach i w 2023 roku osiągnęła obroty bliskie 1 biliona euro. Produkty Emma® są sprzedawane przez internet, oraz w 3500 sklepach stacjonarnych na całym świecie.
Emma z powodzeniem współpracuje z ponad 200 sprzedawcami detalicznymi. Ponad 1000 członków zespołu Emma pracuje w biurach we Frankfurcie (Niemcy), Manili (Filipiny), Lizbonie (Portugalia), Mexico City (Meksyk), Bukareszcie (Rumunia) i Szanghaju (Chiny), starając się zapewnić ludziom na całym świecie lepszą jakość snu.
Więcej informacji na temat Emma Sleep można znaleźć na stronie https://www.emma-materac.pl/biuro-prasowe/ lub emma-materac.pl.
Źródło informacji: Emma Sleep
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.02.2024, 08:30 |
Źródło informacji | Emma Sleep |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Których owoców Polacy chcą jeść więcej?
Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Polaków chce kupować więcej truskawek (30%), podobnie jabłek (29%). Porównując wyniki sprzed roku, najbardziej wzrosła ilość deklaracji zakupu borówek (54%), truskawek (34%), malin (18,4%) i polskich jabłek (18%). To dobre informacje dla plantatorów i sadowników. Patrząc na sezon od strony popytowej, chęci nie powinno zabraknąć.- 08.05.2025, 10:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Opieka nad pacjentem z rakiem pęcherza moczowego to nadal wyzwanie PAP
Choć sytuacja pacjentów z nowotworem pęcherza moczowego dzięki nowemu programowi lekowemu uległa dużej poprawie, to klinicyści, eksperci i pacjenci mają nadzieję, że jest to wstęp do systemowych zmian w opiece: w profilaktyce, diagnostyce, dostępie do innowacyjnych terapii oraz rehabilitacji. Rak ten pozostaje jednym z najczęściej występujących nowotworów złośliwych wśród Polaków.- 07.05.2025, 16:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Szkolenie VR pomaga pracownikom ochrony zdrowia przestrzegać zasad higieny rąk
Światowy Dzień Higieny Rąk - globalna inicjatywa Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), co roku obchodzony jest 5 maja. Tork, marka należąca do Essity i światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny już po raz 10. aktywnie bierze w nim udział. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest higiena rąk w szpitalach w kontekście zapobiegania zakażeniom i opracowywania procedur, które pomagają zachowywać czystość rąk. Specjalnie z myślą o pracownikach ochrony zdrowia powstał innowacyjny i angażujący trening w wirtualnej rzeczywistości. Jego celem jest pomoc w skutecznym wdrażaniu praktyk higienicznych i przestrzeganiu pięciu momentów higieny rąk według WHO.- 05.05.2025, 12:05
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: TORK
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ