Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Dominujące postanowienia wśród Polaków to: poprawa formy (37,2%), utrata kilogramów (33%), poprawa zdrowia psychicznego (32,6%), czy też lepszy sen i wypoczynek (14,8%).
- W tym samym badaniu spora liczba Polaków (22,1%) przyznała, że są gotowi podjąć kolejną próbę realizacji postanowień noworocznych.
- W związku z tym marka Emma Sleep postanowiła pomóc Polakom w ich realizacji w 2024 roku.
Według badań przeprowadzonych przez Emma Sleep, wspólnie z firmą Appinio, potwierdzono, że wielu Polaków nie realizuje wszystkich swoich postanowień noworocznych - głównie z powodu braku motywacji (55,8%) oraz zmęczenia i braku energii (42,1%). Wspomniane niepowodzenia skutkują podwyższonym poziomem rozczarowania (42,6% respondentów) i frustracji (20,5%). Z kolei aż 91% respondentów uważa jakość snu za istotną w osiąganiu swoich celów.
Zdaniem Theresy Schnorbach, lidera Zespołu Badań nad Snem w firmie Emma Sleep „wypoczęty umysł i ciało są lepiej przygotowane do radzenia sobie z wyzwaniami, podejmowania świadomych decyzji i utrzymania motywacji. Zdrowy sen wzmacnia funkcje poznawcze, wspierając kreatywność i umiejętności rozwiązywania problemów, które są kluczowe dla osiągania wyznaczonych sobie celów".
Pomimo trudności w osiągnięciu noworocznych postanowień, wielu Polaków zdecydowało się na postawienie sobie nowych wyzwań w 2024.
W związku z powyższym, marka Emma Sleep ogłosiła konkurs, który może pomóc w ich realizacji.
Ci, którzy chcą spędzić więcej czasu z rodziną mają szanse na vouchery do parku rozrywki dla całej rodziny. Ci, którzy szukają mocniejszych wrażeń mogą otrzymać od Emmy skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym w Warszawie. Z kolei ci, którzy pragną poprawy związku mogą liczyć m.in. na romantyczną kolację w ekskluzywnej restauracji.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę konkursową i wypełnić formularz z postanowieniem na 2024. Emma — The Sleep Company wyłoni szczęśliwych zwycięzców w ostatnim dniu lutego.
*Badanie zostało zlecone przez firmę Emma Sleep i przeprowadzone przez Appinio na próbie 2000 dorosłych Polaków w styczniu 2024 roku.
O Emma Sleep
Emma Sleep jest wiodącą marką snu działającą w modelu Direct-to-Consumer. Założona w 2013 r. przez dr Dennisa Schmoltziego i Manuela Muellera w Niemczech działa w ponad 30 krajach i w 2023 roku osiągnęła obroty bliskie 1 biliona euro. Produkty Emma® są sprzedawane przez internet, oraz w 3500 sklepach stacjonarnych na całym świecie.
Emma z powodzeniem współpracuje z ponad 200 sprzedawcami detalicznymi. Ponad 1000 członków zespołu Emma pracuje w biurach we Frankfurcie (Niemcy), Manili (Filipiny), Lizbonie (Portugalia), Mexico City (Meksyk), Bukareszcie (Rumunia) i Szanghaju (Chiny), starając się zapewnić ludziom na całym świecie lepszą jakość snu.
Więcej informacji na temat Emma Sleep można znaleźć na stronie https://www.emma-materac.pl/biuro-prasowe/ lub emma-materac.pl.
Źródło informacji: Emma Sleep
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.02.2024, 08:30 |
Źródło informacji | Emma Sleep |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Najważniejszy kongres tej jesieni - już jutro Wizja Zdrowia i Hospital Management
- 06.10.2025, 15:06
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Termedia
-
PZU wzmacnia ochronę zdrowia: wsparcie finansowe w ciężkiej chorobie do 1 mln zł i do 2 mln euro na leczenie za granicą
- 02.10.2025, 12:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ