Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Uczennice i uczniowie wysłuchali występu muzyka Krzysztofa Niedźwieckiego, który w oryginalny sposób poruszył kwestie profilaktyki uzależnień i wspólnie z młodzieżą zastanawiał się nad problemami, z którymi muszą się zmagać na co dzień – hejtem i osamotnieniem. Podczas rozmów poruszono kwestię depresji, która dotyka również młode osoby. Artyście udało się nawet zachęcić nastolatków do wspólnego śpiewu, a same warsztaty spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem. Wzięło w nich udział ponad 200 uczniów ze szkół: SP 1, SP 12, SP 31, SP 41, SP 42, SP 48, SP 50 i ZS-P 1.
Warsztaty są elementem programu profilaktyki uzależnień realizowanego z inicjatywy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy.
na podstawie informacji Wydziału Edukacji UM
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.02.2024, 17:23 |
| Źródło informacji | UM Częstochowa |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Od plantacji na salony: jagodowe przetwory wśród laureatów „Złotych Innowacji 2025”
W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2025” - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej edycji polskie przetwory z owoców jagodowych zdobyły złoto i dwa wyróżnienia.- 06.11.2025, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Inkluzywna higiena tematem europejskiej debaty marki Tork
Wyniki badania Tork wykazały, że tylko jedna na pięć toalet w miejscach publicznych spełnia oczekiwania dotyczące higieny i czystości. Ponadto aż 52% osób podejmuje działania po negatywnych doświadczeniach z wizyty w łazience o dużym natężeniu ruchu - skraca pobyt w obiekcie, wystawia niepochlebne opinie - co bezpośrednio wpływa na przychody i wizerunek danej firmy.- 06.11.2025, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Tork
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ