Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. Krzysztof Niedźwiecki podczas występu w ramach warsztatów dotyczących profilaktyki uzależnień](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2024-02/72452%20%281%29.jpg?itok=bOoBHpqt)
Uczennice i uczniowie wysłuchali występu muzyka Krzysztofa Niedźwieckiego, który w oryginalny sposób poruszył kwestie profilaktyki uzależnień i wspólnie z młodzieżą zastanawiał się nad problemami, z którymi muszą się zmagać na co dzień – hejtem i osamotnieniem. Podczas rozmów poruszono kwestię depresji, która dotyka również młode osoby. Artyście udało się nawet zachęcić nastolatków do wspólnego śpiewu, a same warsztaty spotkały się z bardzo pozytywnym odzewem. Wzięło w nich udział ponad 200 uczniów ze szkół: SP 1, SP 12, SP 31, SP 41, SP 42, SP 48, SP 50 i ZS-P 1.
Warsztaty są elementem programu profilaktyki uzależnień realizowanego z inicjatywy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Częstochowy.
na podstawie informacji Wydziału Edukacji UM
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.02.2024, 17:23 |
Źródło informacji | UM Częstochowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Beata Drzazga laureatką prestiżowej nagrody Eko Filary 2024 PAP
- 02.07.2024, 10:19
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom