Pobierz materiał i Publikuj za darmo

e2V zaopatrzy w zieloną energię istniejące i planowane punkty ładowania Ekoen. Umowa obejmuje m.in. huby ładowania w Warszawie na ul. Postępu 14, przy lotnisku Chopina oraz hub e-truck w Nadarzynie. Umowa przewiduje również dostarczanie zielonej energii do stacji otwieranych w przyszłości. Współpraca z e2V stanowi znaczący krok dla Ekoen w kierunku zwiększenia atrakcyjności oferty oraz redukcji śladu węglowego.
„Wybierając energię z odnawialnych źródeł, firmy przyczyniają się do redukcji emisji CO2 i ochrony naszej planety oraz zyskują konkretne korzyści biznesowe. Wśród nich znajduje się obniżenie kosztów operacyjnych dzięki niższym rachunkom za energię. Ponadto zielona energia może znacząco poprawić wizerunek marki, przyciągając klientów i partnerów biznesowych ceniących zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną. W rezultacie decyzja o przejściu na OZE to nie tylko krok w stronę zrównoważonego rozwoju, ale również strategiczna inwestycja w przyszłość firmy” - mówi Piotr Ostaszewski, prezes Ekovoltis.
Tomasz Siedlecki, dyrektor sprzedaży i marketingu w Ekoen, podkreśla znaczenie współpracy: „To naturalny krok, aby nasze stacje ładowania były zasilane zieloną energią. Współpraca z Ekovoltis to nie tylko krok naprzód w zrównoważonym rozwoju i odpowiedź na rosnące oczekiwania naszych klientów. To również możliwość planowania polityki cenowej w dłuższym czasie i co za tym idzie, kolejna korzyść dla kierowców”.
e2V gwarantuje ciągłość dostaw nawet w obliczu nieprzewidywalnych warunków pogodowych. Dzięki tym działaniom spółka jest w stanie oferować stabilne i efektywne dostawy zielonej energii, co przyczynia się do zrównoważonego rozwoju i wzmacnia bezpieczeństwo energetyczne Polski.
Współpraca e2V z Ekoen stanowi ważny krok w kierunku zrównoważonego rozwoju, podkreślając rolę, jaką zielona energia odgrywa w transformacji sektora transportu.
Źródło informacji: Media Forum
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.02.2024, 10:28 |
Źródło informacji | Media Forum |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ