Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na start tegorocznego sezonu rowerowego łącznie do dyspozycji mieszkańców polskich miast będzie około 9000 rowerów i ponad 1000 samoobsługowych stacji wypożyczeń. To jednak tylko część floty największego operatora kompleksowych systemów rowerów publicznych. Za miesiąc, na początku kwietnia sezon rowerowy rozpocznie się w kolejnych polskich miastach. W sierpniu zaś Nextbike wypuści na ulice 31 gmin Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii pełną flotę 7000 żółtych jednośladów w ramach systemu Metrorower. W 2023 oraz na początku 2024 roku firma uczestniczyła ponadto w postępowaniach przetargowych lub zawarła umowy na uruchomienie bądź kontynuację systemów rowerów publicznych m.in w Koszalinie, Ciechanowie, Częstochowie, Koninie, Białymstoku, Zielonej Górze, Żyrardowie, Tarnowie.
„W tym sezonie walczymy także o powrót do Łodzi, gdzie nasze rowery funkcjonowały w latach 2016-2019, generując wówczas łącznie 6 mln wypożyczeń. Jako jedyni złożyliśmy obecnie ofertę na stworzenie nowego systemu liczącego 1200 rowerów 4. generacji. Po zakończeniu wszelkich wymaganych formalności Łódzki Rower Publiczny w nowej odsłonie będzie mógł ruszyć już 2 kwietnia” - komentuje Tomasz Wojtkiewicz, prezes Zarządu Grupy.
„Cały czas prowadzimy rozmowy z kolejnymi miastami, by w 2024 jeszcze więcej Polek i Polaków miało łatwy i swobodny dostęp do rowerów publicznych. Szacujemy, że w szczycie sezonu oddamy w ręce użytkowników oraz potencjalnych klientów biznesowych niemal 20 tys. rowerów, co stanowić będzie wzrost o kilkadziesiąt procent względem zeszłego roku. To dla nas bardzo ważne zobowiązanie. Nasze rowery od wielu sezonów są nie tylko atrakcyjnym środkiem transportu, ale kluczowym elementem zintegrowanego systemu miejskiej mobilności” - dodaje Wojtkiewicz.
Tym samym Nextbike będzie mieć w tym roku możliwość udostępnienia klientom biznesowym niemal 40 tys. powierzchni reklamowych, mających potencjał ekologicznego dotarcia do kilkunastu milionów polskich konsumentów w dużych i małych miastach.
„Każde działanie firmy ma wpływ na społeczeństwo czy środowisko - produkcja, logistyka, obsługa klienta. Nie inaczej jest w przypadku promocji i marketingu. Branża reklamowa coraz mocniej stara się oczywiście uwzględniać kwestie zrównoważonego rozwoju w swoich strategiach, stosując bardziej ekologiczne praktyki i technologie, np. energooszczędne formaty cyfrowe DOOH. Sami w Nextbike kładziemy duży nacisk, by nasze działania reklamowe pomagały firmom ograniczać reklamowy ślad węglowy, a tym samym wspierały realizację celów klimatycznych, które przed biznesem stawiają wymogi ESG” - tłumaczy Marcin Sałański, rzecznik prasowy Nextbike Polska.
Dzięki zrównoważonemu modelowi biznesowemu w dziedzinie mikromobilności Nextbike realizuje kilka celów zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych. Niezależna agencja ratingowa IMUG (Institut für Umwelt-Markt-Gesellschaft) z siedzibą w Hanowerze oceniła i potwierdziła, że firma wypełnia następujące cele: dobre zdrowie i jakość życia, wzrost gospodarczy i godna praca, zrównoważony rozwój miast i społeczeństwa, działania w dziedzinie klimatu.
Źródło informacji: Nextbike
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 29.02.2024, 16:10 |
| Źródło informacji | Nextbike |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kaufland wydał na budowę systemu kaucyjnego 235 mln złotych PAP
Od początku października w każdym sklepie sieci Kaufland ruszył system kaucyjny. Przedstawiciele sieci zapewniają, że automaty działają sprawnie, a proces zwrotu kaucji jest szybki i intuicyjny. „Chcemy pokazać, że ekologia może być po prostu wygodna” - twierdzi Paweł Pawlak, odpowiedzialny za wdrożenie systemu kaucyjnego Kaufland Polska.- 04.12.2025, 10:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Liderzy sektora consumer finance debatowali o zagrożeniach i szansach branży w 2026 roku PAP
W Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie odbyła się XXI edycja Kongresu Consumer Finance (KCF). To największe, doroczne spotkanie liderów tego sektora oraz instytucji współpracujących, poświęcony perspektywom, wyzwaniom i problemom rynku consumer finance.- 04.12.2025, 10:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Tomasz Tarasiuk, Deloitte: Polacy „trzymają pod poduszką” ponad bilion złotych, który mógłby pracować na ich emerytury i całą gospodarkę PAP
Polskie gospodarstwa domowe gromadzą rekordową część majątku w depozytach – około 283 mld euro, co stanowi jeden z najwyższych wskaźników w UE. Oznacza to utracone korzyści inwestycyjne dla klientów i niewykorzystany potencjał finansowania strategicznych potrzeb gospodarki i rozwoju rynku finansowego- 04.12.2025, 10:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ