Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Z radością wracamy do współpracy z PAP po 7 latach, gdy mamy pewność, że znów zajmuje się profesjonalnym agencyjnym dziennikarstwem. Niestety w czasach rządów PiS zbyt często dziennikarstwo przegrywało z propagandą – mówi Mikołaj Chrzan, członek zarządu Wyborcza sp. z o.o. – Priorytetem dla >>Wyborczej<< są materiały naszych dziennikarek i dziennikarzy, ale dostęp do agencji prasowej jest znacznym ułatwieniem dla osób piszących i redagujących, a także przyczynia się do poprawy aktualności, unikalności i jakości serwisu”.
Od prawie 35 lat „Wyborcza” to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Jako pierwszy tytuł w kraju wprowadziła model subskrypcyjny, który rozwija z wielkim sukcesem – prawie 300 tys. społeczność subskrybująca cyfrowe wydanie zapewnia „Wyborczej” miejsce w europejskiej czołówce. Wyborcza.pl to codzienny wybór czytelników i czytelniczek, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad.
Dla PAP powrót do współpracy z „Gazetą Wyborczą” to ważny sygnał dotyczący postrzegania agencyjnego serwisu pod względem jego jakości i wiarygodności.
„Ambicją PAP jest dostarczanie wysokiej jakości treści i sprzedaż licencji wszystkim największym mediom w kraju. Tym bardziej cieszy nas powrót >>Wyborczej<< do korzystania z naszego serwisu. O tym, na ile jest on wiarygodny, wszechstronny i profesjonalny, decydują nie nasze deklaracje, ale opinie naszych odbiorców. To z myślą o nich tworzymy nasz serwis 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu” – mówi wiceszef PAP Paweł Kostrzewa.
Poprzedni kontrakt wydawcy "Wyborczej" z PAP rozwiązano w 2017 r.
Źródło informacji: PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.03.2024, 09:14 |
Źródło informacji | Polska Agencja Prasowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees oficjalnie ogłasza rozpoczęcie drugiego sezonu III konkursu BFC: Breaking the Cocoon Season
- 01.04.2025, 15:31
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PR Newswire
-
CIVIS Media Prize 2025 | 29 productions nominated, 6 podcasts for public voting
- 01.04.2025, 10:34
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - opowiedz, jak podróżowałeś w 2024 roku i wygraj wyprawę na Islandię
31 marca ruszyła VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - największego badania podróżniczego w Polsce, organizowanego przez Soliści Adventure Club we współpracy z Instytutem Badawczym MANDS - Badania Rynku i Opinii. Celem inicjatywy jest stworzenie profilu polskiego podróżnika - jego stylu podróżowania, inspiracji i zwyczajów. Projekt pozwala branży turystycznej lepiej zrozumieć potrzeby klientów i trafniej odpowiadać na zmieniające się trendy.- 31.03.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ