Newsletter

Startują Dni Wiosennych Okazji na Amazon.pl. Przygotuj się na wiosnę i Wielkanoc

20.03.2024, 08:30aktualizacja: 20.03.2024, 09:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amazon (1)
Amazon (1)

Dni Wiosennych Okazji Amazon potrwają do 25 marca, oferując promocje na wybrane produkty marek takich jak Sony, Garmin, OnePlus, Logitech, Philips, Tefal, Vileda, Oral-B, LEGO, Ochnik, czy Nivea.

Amazon.pl ułatwi wiosenno-świąteczne przygotowania, proponując tysiące okazji na produkty z szerokiej oferty we wszystkich kategoriach.

Klienci Prime mogą również skorzystać ze specjalnej promocji - przy zakupach wybranych produktów za min. 500 zł, otrzymają przy finalizacji transakcji 75 zł zniżki.

Przez cały czas trwania wydarzenia klienci Amazon Prime mogą liczyć na nielimitowane, szybkie i darmowe dostawy milionów produktów. Pozostali użytkownicy mogą skorzystać z Amazon Prime bezpłatnie w ramach 30-dniowego okresu próbnego: Amazon.pl/prime.

Warszawa, 20 marca 2024 r. - Amazon.pl ogłasza Dni Wiosennych Okazji Amazon, oferując do 25 marca tysiące atrakcyjnych promocji w różnych kategoriach, m.in. elektronika, dom i ogród, drogeria czy zabawki.

„Cieszymy się, że możemy zaoferować tysiące promocji, dzięki którym nasi klienci będą mogli dużo zaoszczędzić. Mamy nadzieję, że trwające wydarzenie zakupowe ułatwi im przygotowania do nadchodzącej wiosny i okresu wielkanocnego” - mówi Marco Reissig, Country Manager Amazon.pl. - Mimo że świetne produkty w niskiej cenie oferujemy przez cały rok, Dni Wiosennych Okazji Amazon to czas wyjątkowych promocji udostępnianych zarówno przez największe marki, jak i małych i średnich przedsiębiorców, również z Polski. Dzięki Dniom Wiosennych Okazji Amazon klienci mogą przywitać wiosnę, kupując popularne artykuły i przedmioty codziennego użytku w wyjątkowo przystępnych cenach”.

W ramach Dni Wiosennych Okazji Amazon klienci znajdą tysiące promocji w różnych kategoriach, najpopularniejszych marek, w tym De'Longhi, Krups, TEFAL, Braun, Anker, Logitech, Oral-B, PHILIPS, Sony, Barbie, LEGO czy Nivea, a także na produkty pochodzące od polskich firm, np. Ochnik, Malinowe czy Bambino.

Wiosenne wydarzenie zakupowe Amazon.pl to świetna okazja do skorzystania z 30-dniowego okresu próbnego Amazon Prime, który zapewnia nie tylko nielimitowane, szybkie i bezpłatne dostawy bez minimalnej wartości zamówienia do domu, Paczkomatów czy punktów odbioru, ale także filmy i seriale w Prime Video oraz darmowe gry w Prime Gaming.

Jak znaleźć idealną okazję?

  • Obserwuj okazję: dzięki opcji obserwowania okazji klienci mogą sprawdzić i śledzić promocje dostępne tylko dla klientów Amazon Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie.
  • Powiadomienia o okazjach: Klienci mogą włączyć powiadomienia o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl. Aby ustawić powiadomienia, wystarczy odwiedzić stronę Dni Wiosennych Okazji Amazon w aplikacji Amazon. Po rozpoczęciu wydarzenia klienci otrzymają powiadomienia push, ilekroć pojawi się niższa cena na wybrany przez nich produkt.
  • Lista życzeń: po dodaniu przedmiotów do listy życzeń klienci otrzymają powiadomienie, jeśli wybrany przez nich produkt pojawi się wśród promocji w ramach Dni Wiosennych Okazji Amazon.
  • Klienci Prime mogą również skorzystać ze specjalnej promocji - przy zakupach wybranych produktów za min. 500 zł, otrzymają przy finalizacji transakcji 75 zł zniżki.

Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime

Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video oraz darmowych gier w Prime Gaming. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.

Amazon w Polsce

Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w atrakcyjnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.

KONTAKT:

e-mail: prasa@amazon.com

Źródło informacji: Amazon

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 20.03.2024, 08:30
Źródło informacji Amazon
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ