Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Łódzka firma Render Cube S.A. to działające od 2012 r. studio, które z początku skupiało się na outsourcingu artystycznym i realizacji projektów dla globalnych podmiotów, m.in. CD Projekt, Techland, Platige Image. Wraz z nabywaniem doświadczenia firma rozpoczęła prace nad własnymi tytułami i w 2018 r. samodzielnie wydała swoją pierwszą grę - „Monster League”.
Najpopularniejszą produkcją Render Cube jest gra „Medieval Dynasty”, która jest hybrydą gatunkową łączącą elementy survivalu, symulatora, RPG i strategii. Od dnia premiery sprzedaż gry „Medieval Dynasty” przekroczyła 1,75 mln sztuk, a poziom zapisów na liście życzeń na platformie Steam wynosi ponad 1,42 mln.
Render Cube specjalizuje się w produkcji gier z przeznaczeniem na komputery osobiste, konsole Xbox i PlayStation różnej generacji. Są one dostępne w sprzedaży za pośrednictwem platform dystrybucji cyfrowej, takich jak: Steam, GoG, Epic Games, Microsoft Store czy PlayStation Store. Sprzedaż gier wideo produkowanych przez spółkę odbywa się na globalnym rynku zgodnie z działalnością platform dystrybucji cyfrowej. Emitent wydanie gry na platformach sprzedażowych zleca zewnętrznym podmiotom.
Render Cube S.A. na warszawskiej giełdzie zadebiutował niecałe trzy lata temu. Od 22 grudnia 2021 roku spółka była notowana na NewConnect, rozbudowując swój potencjał i zdobywając rozpoznawalność oraz zaufanie wśród inwestorów. Z czasem łódzkie studio stało się jednym z największych podmiotów na rynku gier komputerowych, a kolejne sukcesy i globalny zasięg skłoniły zarząd firmy do przeniesienia notowań na główny parkiet GPW.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.03.2024, 13:15 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |