Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Mały Chopin” to krótkie historyjki powstałe z inspiracji barwną biografią Fryderyka Chopina. Opowieści te - chociaż umiejscowione w przeszłości - są wciąż aktualne, a Frycek sprawdza się w roli kolegi każdego dziecka. Autorką tekstów i ilustracji jest artystka wizualna - Aga Pietrzykowska (Studio „Pe”).
Seria wydawnicza została nagrodzona Nagrodą Główną w XXI Edycji Konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” organizowanego przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.
„Frycek i pogoń za Czarnym Smokiem”
Czarny Smok zabrał Fryckowi jego skarb. Kto pomoże chłopcu w poszukiwaniach? Czy uda mu się odzyskać cenny przedmiot?
Książka jest dostępna w trzech językach: polskim, angielskim oraz japońskim.
„Frycek i Złota Kaczka”
Frycek i Tytus zakradli się pewnej nocy do Zamku Ostrogskich. Kogo tam spotkali? Jakie zadanie otrzymali? Oby ta przygoda zakończyła się szczęśliwie.
Książka jest dostępna w dwóch językach: polskim i angielskim.
---
Najnowsze książki w serii „Mały Chopin” można kupić w sklepach stacjonarnych i internetowym Instytutu Chopina.
Źródło informacji: NIFC
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.03.2024, 09:08 |
Źródło informacji | NIFC |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ