Newsletter

Zdrowie i styl życia

Tumi prezentuje kolekcję damską Asra w kampanii z udziałem nowej globalnej ambasadorki marki, Mun Ka Young

27.03.2024, 08:44aktualizacja: 27.03.2024, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/TUMI, Inc.
PR Newswire/TUMI, Inc.
TUMI umacnia swoje miejsce w świecie mody damskiej dzięki nowej kolekcji, która jest jednocześnie nowoczesna i wszechstronna.

SINGAPUR, 27 marca 2024 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa zaprezentowała dzisiaj Asra, swoją najnowszą kolekcję torebek damskich zaprojektowaną dla stylowych i nowoczesnych kobiet będących w ciągłym ruchu. Świętując premierę nowej kolekcji i rozwijającą się kategorię mody damskiej marki, TUMI zwrócił się do cenionej południowokoreańskiej aktorki Mun Ka Young, aby została twarzą nowej kolekcji i wystąpiła w swojej pierwszej kampanii dla marki.

Kolekcja Asra płynnie przechodzi z dnia w noc, oferując kobiecy design i wzmocnione akcenty łączące w sobie funkcjonalność i styl. Kolekcja obejmuje trzy różne rozmiary i cztery przykuwające uwagę kolory - typową dla TUMI matową czerń (Matte Black) i trzy kolory sezonowe - Moonlight (światło księżyca), Cameo Rose (pudrowy róż) i Purple Sunset (purpurowy zachód słońca) zainspirowany pięknymi krajobrazami wyspy Sentosa w Singapurze.

„TUMI z radością powiększa swoją ofertę dla kobiet poprzez wprowadzenie kolekcji Asra i pokazuje, że ma do zaoferowania o wiele więcej niż tylko nowoczesne walizki. Oferujemy akcesoria i piękne produkty, które stanowią doskonałe uzupełnienie aktywnego trybu życia - powiedziała Jill Krizelman, starsza wiceprezes ds. marketingu i handlu elektronicznego TUMI. - Cieszymy się, że możemy powitać Mun Ka Young jako nową globalną ambasadorkę marki TUMI. Ma w sobie wszystko, co chcemy dać naszym klientkom - pewność siebie, sukces i siłę sprawczą”.

Każda torebka z kolekcji Asra ma plisowanie o miękkiej strukturze, dopasowane dodatki i pleciony pasek na ramię, które przykuwają uwagę swoim wyglądem i fakturą. Inne akcenty obejmują kieszeń z podszewką z mikrofibry, doskonałą do noszenia telefonu czy okularów przeciwsłonecznych oraz skórzaną zawieszkę z monogramem (sprzedawaną oddzielnie). Uzupełniają one i personalizują wyróżniający się design torebek TUMI z kolekcji Asra.

Aby odpowiednio zaprezentować nową kolekcję, marka TUMI nawiązała współpracę z Mun Ka Young w ramach oszałamiającej kampanii ukazującej elegancję i nowoczesny czar kolekcji Asra. Wyreżyserowana przez C Prinza i sfotografowana przez Bibi Cornejo Borthwick kampania przedstawia Mun z torebką Asra w klasycznej przestrzeni muzeum o ciekawej architekturze. Torebka swobodnie prowadzi ją przez pomieszczenie, a aktorka w tym czasie przechodzi przez różne swoje wcielenia. W ten sposób uchwycono płynność i grację nowej kolekcji.

„Jestem dumna, że mogę być twarzą nowej kolekcji torebek Asra marki TUMI - powiedziała Mun. - Od dawna jestem fanką TUMI i cieszę się, że firma eksploruje nowe formy. Piękno i wszechstronność odgrywają bardzo ważną rolę w moim życiu, a torebki TUMI doskonale pasują do każdej podróży”.

Aby uczcić początek globalnej kampanii, TUMI zorganizowało olśniewające światowe wydarzenie w Singapurze z udziałem Mun Ka Young, podczas którego można było podziwiać kolekcję Asra na żywo. Torebki z kolekcji Asra dostępne są w zakresie cen 350-495 dolarów amerykańskich. Produkty kolekcji Asra dostępne są na stronie TUMI.com i w sklepach TUMI na całym świecie.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz obserwując nasze profile w serwisach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2354106/TUMI_DEBUTS_WOMEN.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg

Źródło: TUMI, Inc.

KONTAKT

Alexandra Gillis

TUMI

alexandra.gillis@tumi.com

---

Hailey Hauldren

SHADOW

hhauldren@weareshadow.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.03.2024, 08:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii