Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BOGOTA, Kolumbia, 8 kwietnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Zgodnie z założeniami programu promowania odpowiedzialnej adopcji firma Sanofi zorganizowała pierwszą konferencję prasową z udziałem najmilszych i najbardziej futrzastych gospodarzy na świecie – kotów. W trakcie tego wyjątkowego spotkania zaprezentowano program „Adoptuj swoją alergię”, którego celem jest zachęcanie do adopcji kastrowanych kotów, aby umożliwić osobom cierpiącym na alergie spełnienie marzenia o posiadaniu kota jako zwierzęcia domowego. Uczestnicy akcji mieli okazję zapoznać się z około 30 czworonogami.
W stolicy Kolumbii firma Sanofi oraz Fundacja Adopta No Compres [Adoptuj, Nie Kupuj] oficjalnie zaprezentowały swój nowy „Dom Adopcji Niemożliwych Miłości”, przestrzeń otwartą dla szerokiej publiczności, a w szczególności dla tych, którzy chcą spełnić swoje marzenie o adopcji kota, tak aby mieli okazję poznać przyszłego członka swojej rodziny. Na zakończenie uroczystości wpłynęło ponad 300 próśb o adopcję.
Celem kampanii, opartej na koncepcji umotywowanej samoopieki, jest połączenie zaangażowania społecznego Sanofi z pozytywnym wpływem na życie ludzi i ich zwierząt domowych. Działania te poparte są szeregiem decydujących odkryć naukowych: stwierdzono bowiem, że ludzie są uczuleni na białko Fel d1, które jest wytwarzane w gruczołach łojowych i skórze kotów oraz przenoszone na ich sierść podczas pielęgnacji. Jednocześnie udowodniono, że po wysterylizowaniu kotów produkcja tego alergenu zmniejsza się o 90%.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2379935/DSC07637.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2379933/DSC07589.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2379932/DSC07518.jpg
Źródło: Sanofi
KONTAKT:
Valeria Ramirez
e-mail: vramirez2@webershandwick.com
tel. +57 322 2314436
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.04.2024, 09:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |