Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KUALA LUMPUR, Malezja--(BUSINESS WIRE)-- Long Tale Games (LTG) ogłasza wznowienie gry „Life is Feudal: MMO” na platformie Steam. Pragnąc wyrazić uznanie dla społeczności graczy, wydawca zaplanował specjalne wydarzenie - Kampanię na rzecz Przywrócenia Równowagi - adresowane do graczy, którzy z tęsknotą wspominają pierwowzór gry. Gracze, którzy dokonali jakichkolwiek zakupów w poprzedniej wersji „Life is Feudal: MMO” otrzymają specjalne monety LiF, które będzie można wymienić na subskrypcję gry.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240418718158/pl/
Od wielkiego powrotu w czerwcu 2023 r. „Life is Feudal: MMO” przeszła na model subskrypcji i usunięto z niej wszystkie funkcje Pay-to-Win. Zmiana ma na celu zapewnienie równych warunków konkurencji wszystkim graczom, sprzyjając uczciwości, ponieważ powodzenie w grze zależy teraz wyłącznie od umiejętności i wysiłku gracza, a środowisko gry stało się bardziej angażujące. Dotychczas gra była dostępna tylko za pośrednictwem własnej platformy do gier wydawcy (LTG.com), jednak jej nowa odsłona będzie dostępna również w innych sklepach, począwszy od Steam.
"Ogromnie cieszymy się z możliwości udostępnienia >>Life is Feudal: MMO<< szerszej publiczności za pośrednictwem Steam. Ponadto kampania na rzecz przywrócenia równowagi ma na celu okazanie wdzięczności naszej społeczności. Przedsięwzięcie jest wyrazem naszego uznania dla wsparcia otrzymywanego od graczy i zaangażowania na rzecz zapewnienia sprawiedliwego i satysfakcjonującego doświadczenia podczas gry" - powiedział Jewgienij Romin, dyrektor ds. wydawniczych w Long Tale Games, z entuzjazmem odnosząc się do nowej odsłony gry oraz towarzyszącej jej kampanii.
Gra „Life is Feudal: MMO” została starannie dopracowana dzięki szeroko zakrojonym pracom rozwojowym, ukierunkowanej reorganizacji i usunięciu błędów przy jednoczesnym zachowaniu solidnej więzi ze społecznością graczy, a przede wszystkim programistami wzbogacającymi grę o modyfikacje. Nowa odsłona gry jest owocem wprowadzenia ponad 150 aktualizacji treści, w tym nowych elementów, budynków, zawodów i mechaniki rozgrywek, a także długo wyczekiwanych funkcji, takich jak czat głosowy w trakcie gry, systemy uniemożliwiające oszukiwanie oraz dodatkowe treści. Wszystkie te urozmaicenia oraz angażujące wydarzenia, jak np. turniej „King of the Hill”, ogromnie wzbogaciły doświadczenie graczy. Firma pragnie podziękować graczom i społeczności MMO za wierność ulubionemu symulatorowi życia w epoce średniowiecza.
Kolejne kroki w zakresie „Life is Feudal: MMO” obejmują duże aktualizacje inspirowane opiniami społeczności, w tym nową mapę i wiele usprawnień gry, które zaplanowano na połowę 2024 r. Strategia ta podkreśla zaangażowanie LTG na rzecz rozwijania „Life is Feudal: MMO” w ścisłej współpracy ze społecznością graczy.
Czym jest „Life is Feudal: MMO”?
„Life is Feudal: MMO” to sandboksowa produkcja MMORPG, której fabuła toczy się w realistycznym średniowiecznym świecie zwanym Abella. Gracze trafiają do tego dziwnego nowego świata bez jakichkolwiek wspomnień dotyczących przeszłości i szybko muszą poznać podstawowe zasady przetrwania, od polowań i gromadzenia żywności po nawiązywanie sojuszy, które w razie potrzeby przyjdą im z pomocą. Na kolejnych etapach podróży gracze zyskają możliwość zdobycia nowych umiejętności, które umożliwią im stworzenie skomplikowanej broni, wzniesienie budynków, a nawet założenie miast, budowę zamków i potężnych twierdz.
Zarówno dla graczy wyruszających w grupie na wspólny podbój nowych terenów, jak i samotnych wilków przemierzających średniowieczny świat w pojedynkę, starając się przetrwać kolejny dzień, gra oferuje wiele możliwości eksploracji i zyskania cennych zdobyczy niezależnie od obranej przez gracza ścieżki.
Informacje o Long Tale Games
Long Tale Games (LTG) jest wydawcą prowadzącym działalność w dziedzinie multiwersum, którego celem jest wznowienie legendarnych gier wzbogaconych o nową energię i wykorzystujących innowacyjne techniki generowania dochodów i pozyskiwania użytkowników. LTG, która może się poszczycić zróżnicowanym portfolio gier od produkcji klasycznych po wersje web3, wykorzystuje wiedzę branżową do kształtowania, prowadzenia, dalszego rozwoju i wspierania sprzedaży prawdziwych perełek i klasyków, dbając o zapewnienie indywidualnego podejścia do każdego projektu. Najważniejszą rolę w LTG odgrywają specjalni weterani branżowi, którzy wierzą w strategię realizowaną w oparciu o społeczność, angażując graczy w proces rozwoju gier, aby móc tchnąć w nie nowe życie, a tym samym udowodnić swoje zobowiązanie do wskrzeszenia ulubionych produkcji graczy i wsparcia rozwoju nowych przedsięwzięć w świecie gier.
Więcej informacji można znaleźć na stronie corp.ltg.com
Model opłat: miesięczna subskrypcja w cenie 14,99 USD, z 7-dniowym bezpłatnym okresem próbnym dla nowych użytkowników oraz 30-dniowym okresem próbnym dla właścicieli pierwowzoru „Life is Feudal: MMO” na platformie Steam.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240418718158/pl/
Źródło: Long Tale Games
KONTAKT:
Derrick Stembridge
globalny dyrektor ds. Public Relations, LTG
e-mail: d.stembridge@longtalegames.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.04.2024, 14:41 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |