Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W piątkowy poranek Woodpecker.co SA stała się 411. spółką notowaną na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dr Monika Gorgoń z zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wręczyła przedstawicielom spółki dyplom GPW oraz statuetkę byka symbolizującego giełdową hossę.
„Innowacyjna spółka technologiczna Woodpecker nie jest nowicjuszem na warszawskiej giełdzie. Od 2021 roku firma budowała swoją rozpoznawalność i zaufanie wśród inwestorów na rynku alternatywnym NewConnect. Stworzyła własne rozwiązania oraz zaawansowane algorytmy, które gwarantują skuteczność sprzedaży oraz kampanii marketingowych” – podkreślała dr Monika Gorgoń, członek zarządu GPW.
Trzy lata obecności Woodpecker SA na NewConnect spółka wykorzystała na budowanie rozpoznawalności i zaufania wśród inwestorów oraz wzmacnianie swej pozycji rynkowej. Aktualna kapitalizacja giełdowa firmy wynosi około 63,5 mln zł. Pod koniec ubiegłego roku z jej usług korzystało niemal 4 400 klientów z 93 krajów.
„Przed nami okres dynamicznego wzrostu. Mamy ambicję, by być liderem rynkowym w naszym segmencie: automatyzacji wspierania sprzedaży, użycia sztucznej inteligencji, ale także upraszczania narzędzi służących do pracy naszych klientów” – oświadczyła dr Małgorzata Sikora z zarządu Woodpecker SA.
Innowatorzy z Woodpecker.co SA są przekonani, że wkrótce coraz więcej firm będzie mogło zapomnieć o ręcznym wysyłaniu maili czy pomyłkach w określaniu adresatów korespondencji biznesowej. Czynności zautomatyzuje i udoskonali autorskie narzędzie spółki, umożliwiające personalizację treści wiadomości oraz tworzenie dedykowanych planów wysyłkowych. System – działający w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa, z ang. Software as a Service) – oferuje szczegółowy monitoring efektywności każdorazowej wysyłki mailingowej.
„Naszym atutem jest intuicyjność narzędzi oraz prostota obsługi. W połączeniu z rozbudowanymi funkcjami analitycznymi stanowić mogą one przełomowe rozwiązanie, m.in. dla globalnych firm czy agencji marketingowych i PR, kierujących wielowątkowymi, skierowanymi do tysięcy odbiorców kampanii sprzedażowo-reklamowych” – wyjaśniła dr Sikora.
W styczniu 2024 roku spółka udostępniła wersję beta swego najnowszego produktu o nazwie Prospects. Narzędzie to pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy potencjalnych klientów. Połączenie łatwego dostępu do takich baz z aplikacją służącą do działań cold mailingowych pozwoli z kolei znacznie skrócić czas obsługi kampanii i zwiększyć jej końcowy efekt.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.04.2024, 15:20 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT