Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”.
- Narodowy przewoźnik ponownie postawił na promocję swoich pracowników. Bohaterami kampanii zostali członkowie personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT - pierwszy oficer B737 Patryk Bucholc i stewardesa Ada Kołodziej oraz pierwsza oficer B787 Magdalena Pyszyńska i steward Dariusz Żelazko.
- Kampania realizowana będzie w całej Polsce w formie reklam OOH, od 1 maja 2024.
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika pod znanym już hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Slogan nawiązuje do platformy komunikacyjnej, której premiera miała miejsce we wrześniu 2023 roku. Jej nowa odsłona ponownie akcentuje rolę pracowników w tworzeniu doświadczeń z podróży, a także zwraca uwagę na nowe kierunki w siatce połączeń LOT-u.
„Ważne, z kim podróżujesz” - kontynuacja kampanii wizerunkowej PLL LOT
O sile narodowego przewoźnika świadczy wiele czynników, ale tym, który zawsze będzie na pierwszym miejscu jest bezpieczeństwo pasażerów. Właśnie dlatego bohaterami drugiej odsłony kampanii ponownie zostali przedstawiciele personelu kokpitowego i pokładowego PLL LOT - osoby, które pasażerowie mogą spotkać na co dzień podczas podróży na pokładach przewoźnika. Tym razem byli to Patryk Bucholc (pierwszy oficer B737) i Ada Kołodziej (stewardesa) oraz Magdalena Pyszyńska (pierwsza oficer B787) i Dariusz Żelazko (steward).
Kontynuacja kampanii wizerunkowej ma także na celu zwrócenie uwagi na nowe połączenia w siatce przewoźnika, co jest potwierdzeniem realizacji strategii na lata 2024-2028. Polskie Linie Lotnicze LOT w tym roku zainaugurowały rejsy do stolicy Uzbekistanu - Taszkentu, wznowiły połączenia do Aten, a od czerwca uruchomią kolejne dwa nowe kierunki - Rijad w Arabii Saudyjskiej oraz rumuńską Oradeę.
„Nowa odsłona kampanii jest kontynuacją działań związanych z rozwojem marki LOT, w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Wartość LOT-u tkwi nie tylko w atrakcyjnych połączeniach, ale przede wszystkim w ludziach, którzy ją tworzą. Dlatego też, w drugiej odsłonie kampanii, koncentrujemy się na ich rolach i pokazujemy, że to właśnie oni dbają o wyjątkowe doświadczenia w podróży z PLL LOT. Hasło „Ważne, z kim podróżujesz” powstało z myślą o pasażerach - o tych, którzy marzą o odkrywaniu świata i o tych, którzy nieustannie szukają inspiracji. Zapraszamy wszystkich podróżujących, by odkrywali nowe kierunki i realizowali podróżnicze marzenia na gościnnych pokładach PLL LOT” - podkreśla Ewa Lampart, dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT.
Działania promocyjne
Działania promujące drugą odsłonę kampanii wizerunkowej „Ważne, z kim podróżujesz” realizowane będą do końca maja w formie reklam OOH, w tym na tradycyjnych billboardach, nośnikach citylight i digital. Kampania OOH potrwa do końca maja, natomiast w pozostałych kanałach będzie kontynuowana do końca sierpnia 2024 r.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z materiałami promocyjnymi oraz na gościnne pokłady PLL LOT, bo „Ważne, z kim podróżujesz”!
MATERIAŁY PROMOCYJNE: LINK
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.05.2024, 10:02 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE
-
Image
Tysiące okazji podczas Black Friday Week na Amazon.pl
- 21.11.2024, 14:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Amazon
-
Image
Prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak z SGH: Polska jest leaderem w regionie w obszarze e-usług PAP
W obszarze e-usług Polska jest leaderem w regionie - wskazuje prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak, prorektorka ds. nauki Szkoły Głównej Handlowej i członkini Rady Programowej OEES, powołując się na trzecią edycję Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej, przygotowanego przez SGH. „Gorzej wypadamy w kwestii polityki fiskalnej i finansów publicznych. Tutaj przed nami bardzo dużo wyzwań” - uważa ekspertka.- 21.11.2024, 12:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom