Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Była dyrektor generalna UNESCO Irina Bokova, były premier Grecji Georgios Papandreou, były sekretarz generalny Boao Forum Long Yongtu, prezes Marokańsko-Chińskiego Stowarzyszenia Rewitalizacji Kulturalnej i Gospodarczej Maitre Khalid EL Fataoui i inni przesłali gratulacyjne filmy wideo. Laureat Nagrody Przyjaźni Rządu Chińskiego i dyrektor Kolektywu Badawczego Studiów Brazylia-Chiny Gao Wenyong, honorowy obywatel Ningbo i przewodniczący Komitetu Przyjaźni Rouen-Ningbo, Vincent Lemarchand, wraz z około 200 innymi chińskimi i zagranicznymi gośćmi wzięli udział w wydarzeniu.
Ningbo zawsze było otwartym miastem, które integruje Chińczyków i obcokrajowców. Jako bogate kulturowo „Narodowe Miasto Historii i Kultury” oraz „Kulturalna Stolica Azji Wschodniej”, Ningbo szczyci się ponad 8000 lat gromadzenia dziedzictwa, chrztu kultury i budowania cywilizacji, pielęgnowanych przez unikalną kulturę morską, kulturę teorii Wang Yangminga, kulturę zbierania książek i inne geny, które są głęboko zakorzenione w linii krwi miasta. Jako renomowane miasto portowe, port Ningbo Zhoushan był największym na świecie pod względem przepustowości ładunków przez 15 kolejnych lat.
Niedawno odsłonięte Międzynarodowe Centrum Komunikacji Ningbo będzie koncentrować się na „NB-PLUS”, mając na celu ułatwienie wymiany międzynarodowej, pielęgnowanie branż związanych z wymianą międzynarodową oraz zachęcanie do integracji łańcuchów przemysłowych, innowacyjnych i produkcyjnych. Podczas ceremonii odsłonięcia uruchomiono platformę „Szansa dla Chin - dialog ze światem”, której celem jest przeprowadzenie w ciągu roku ponad 150 chińskich i zagranicznych działań w zakresie wymiany kulturalnej w 12 kategoriach, w tym występów, wydarzeń książkowych, wystaw i archiwów. Uruchomiono program wymiany „Czytanie Chin - Nowa Młodzież”, który obejmie szereg inicjatyw, takich jak „Młodzi obcokrajowcy zwiedzający Zhejiang”, „Podróżowanie z młodymi”, „Zapraszanie młodych do ćwiczeń”, „Młodzież z jaskółką morską na wsi” itp. Połączą one ponad 30 krajów i regionów, w tym Stany Zjednoczone, Wielką Brytanię, Niemcy, Europę Środkową i Wschodnią, i zapewnią platformę komunikacji i interakcji dla młodzieży z Ningbo i młodzieży z zagranicy.
Profesor Jonathan Garibaldi, zagraniczny wicekanclerz Uniwersytetu Nottingham w Ningbo, powiedział:
„To wielka szansa zarówno dla Chin, jak i Wielkiej Brytanii. Już współpracujemy z Chinami, budując kampusy i prowadząc nauczanie, i mam nadzieję, że możemy wykorzystać tę okazję, aby umożliwić nam obu prowadzenie większej liczby badań i współpracę w przyszłości, a ta okazja pokazuje mi bardzo świetlaną przyszłość”.
KONTAKT:
Zhou Fangjia
Tel. 0086-13968380517
e-mail: 41710465@qq.com
Źródło informacji: Ningbo International Communication Center
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.05.2024, 09:21 |
Źródło informacji | Ningbo International Communication Center |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ