Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Do 21 maja trwa oficjalny trening, czyli rozgrzewka przed czerwcową rywalizacją. W aplikacji „Aktywne Miasta dla Świdnicy” funkcjonuje już kilkadziesiąt grup, które kręcą kilometry dla miasta, są wśród nich także firmy. Najlepsze z nich otrzymają puchar „Aktywnej świdnickiej firmy”. W ubiegłym roku statuetki takie odebrały: Wagony Świdnica (29 105,64 km), AAM Driveline Świdnica (18 956,57 km) oraz IMP COMFORT Świdnica (17 487,78 km).
– Zapraszamy do stworzenia własnej grupy firmowej, w której uczestnicy będą zbierać swoje aktywności rowerowe. Aplikacja bezobsługowo będzie prowadzić ranking przejechanych kilometrów pracowników, w ramach swoich grup. Na tej podstawie można zrobić wewnętrzną rywalizację i nagrodzić najbardziej aktywnych pracowników w czasie miejskiego podsumowania rywalizacji o Puchar Rowerowej Stolicy Polski. Myślę, że będzie to także dobra mobilizacja dla pracowników, aby dojeżdżali do pracy rowerem – zachęca Radosław Werner, kierownik Biura Sportu i Rekreacji Urzędu Miejskiego w Świdnicy.
Celem akcji „Rowerem do Pracy” jest zmiana przyzwyczajeń transportowych i zachęcenie pracowników firm mających swoją siedzibę w Świdnicy do podróżowania do pracy rowerem. Wybierając rower, nie tylko omijamy korki i często zmniejszamy łączny czas dojazdu do i z pracy, ale też dbamy o środowisko. To także wymierne korzyści zdrowotne dla każdego uczestnika.
W poprzednim roku, do zabawy dla Świdnicy przystąpiło 1400 uczestników skupionych w 54 grupach typu szkoły, kluby sportowe, instytucje, firmy itp. Łącznie dla Świdnicy pokonano 323 448 kilometrów (rok wcześniej – 146 943 km). Był to wynik lepszy od poprzedniego o 120%! Dało to Świdnicy bardzo dobre 5. miejsce na 62 miasta prezydenckie biorące udział w rywalizacji.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2024, 09:04 |
Źródło informacji | Miasto Świdnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
„Polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w 2025 roku. Biała Księga. Rekomendacje ekspertów w obszarze ochrony zdrowia” - wyjątkowa publikacja Instytutu Rozwoju Spraw Społecznych już dostępna
Warszawa, Polska, 21 lutego 2025 r. - Biała Księga została zaprezentowana 21 lutego 2025 r. na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym podczas konferencji „Zdrowie i bezpieczeństwo dla przyszłości”, siódmego wydarzenia z cyklu „Droga do Prezydencji”, organizowanego przez Instytut Rozwoju Spraw Społecznych pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej oraz Europejskiego Komitetu Społeczno-Ekonomicznego.- 21.02.2025, 10:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Instytut Rozwoju spraw Społecznych
-
Image
OLX: Polacy mają dość azjatyckich platform zakupowych i wybierają towary z drugiej ręki
Długi czas oczekiwania, przekroczone normy bezpieczeństwa produktów oraz niezgodność z opisem - to główne zastrzeżenia pod adresem działalności azjatyckich platform zakupowych, na jakie wskazali Polacy w badaniu przeprowadzonym na zlecenie OLX. Okazuje się, że wielu z nas ma obawy przed zakupami towarów z drugiego końca świata. Co trzeci zamawiający na azjatyckich platformach otrzymał produkty niezgodne ze zdjęciem, a w przypadku produktów dla dzieci prawie 45% badanych uznało, że nie są one w pełni bezpieczne.- 19.02.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ