Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Trwa 7. edycja akcji „Ubrania od serca”. Dowiedz się jak możesz pomóc dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych

23.05.2024, 11:19aktualizacja: 23.05.2024, 11:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FleishmanHillard 
FleishmanHillard 
Marki Vizir i Fairy we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom ogłaszają kontynuację programu „Ubrania od Serca”. Dzięki niemu, każdy kupujący wybrane produkty pomagające utrzymać porządek w domu, przyczynia się do ufundowania nowych ubrań dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych.

Wsparcie materialne oraz realizacja potrzeb dzieci wychowujących się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zależna jest od środków finansowych przeznaczanych przez samorządy oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. By odpowiedzieć na te potrzeby, uruchomiona została kolejna, 7. edycja ogólnopolskiego programu charytatywnego „Ubrania od Serca”. W tegorocznej odsłonie akcji, marki Vizir i Fairy łączą swoje siły, by wspólnie z Towarzystwem Nasz Dom, dotrzeć do jak największej liczby dzieci z placówek oświatowo-wychowawczych, którym przekazane zostaną bony na samodzielny zakup ubrań.

Idea i cel akcji 

Motywem przewodnim programu jest wyrównywanie różnic, pomiędzy podopiecznymi takich placówek a ich rówieśnikami, poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu ubrań. Dokładnie takich, o jakich marzą. Jak podkreśla Iwona Niemasz, prezeska Towarzystwa Nasz Dom, samodzielny wybór ubrań ma wiele zalet, istotnych dla rozwoju dzieci i nastolatków.

„Choć samodzielny wybór ubrań może wydawać się czymś normalnym, dla dzieci z placówek-oświatowo wychowawczych jest niestety rzadkością. Taka okazja sprawia im wiele radości. Niesie za sobą również walor edukacyjny – uczy decyzyjności, odpowiedzialności, zarządzania własnym budżetem i wielu innych umiejętności, przydatnych w dorosłym życiu” – mówi Iwona Niemasz. „Pamiętajmy, że kwestia ubioru, jest dla dzieci tak samo istotna jak dla dorosłych, a czasami nawet istotniejsza. Dzięki temu, mają szansę wyrazić siebie, swoją indywidualność, osobowość i tożsamość. Są to niezwykle ważne aspekty dla młodych ludzi, które mają realny wpływ na ich dorosłe życie” – dodaje.

Dzięki hojności Polaków, która przyczyniła się do sukcesu dotychczasowych edycji programu, marce środków do prania Vizir udało się wesprzeć już ponad 8 000 dzieci i nastolatków z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Podopieczni otrzymali karty podarunkowe na zakup nowych, wymarzonych ubrań, które mogli samodzielnie zrealizować w określonych sieciach sklepów odzieżowych według własnych upodobań. 

„W tej edycji programu podnieśliśmy poprzeczkę jeszcze wyżej – po wprowadzeniu na rynek produktów do prania doskonale usuwających tłuste plamy Vizir +Fairy Efekt, do aktywacji dołączyła marka produktów do mycia naczyń Fairy. Dlatego postawiliśmy sobie ambitny cel – dotarcia łącznie do 10 tys. podopiecznych z całej Polski (licząc pod początku programu). Mechanizm akcji jest bardzo prosty. Dzięki sprzedaży produktów pomagających utrzymać porządek w domu marek Vizir i Fairy, zbierane są fundusze, które przekazywane są w formie darowizny na zakup kart podarunkowych dla podopiecznych placówek, które zgłoszą się do akcji” – mówi Mariola Mirek, dyrektorka ds. komunikacji w Procter & Gamble.

Jak wesprzeć akcję? 

Każdy może wspierać akcję „Ubrania od serca” i tym samym przyczynić się do ufundowania potrzebującym wymarzonych ubrań. Wystarczy podczas codziennych zakupów wybierać środki do prania z serii Vizir + Fairy Effect i/lub płyn do mycia naczyń Fairy Cytryna (o poj. 900 ml). Akcja trwa do 14 czerwca br.

Program „Ubrania od serca” zapewnia placówkom opiekuńczo-wychowawczym wielopoziomowe wsparcie. Oprócz działań na rzecz zmniejszania nierówności między mieszkającymi tam dziećmi, a ich rówieśnikami, realizowane są również akcje pomocowe, polegające na przekazaniu środków czystości do placówek, które zgłoszą się do programu.

Źródło informacji: FleishmanHillard 
 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.05.2024, 11:19
Źródło informacji FleishmanHillard 
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ