Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsze wydarzenie wystawiennicze było współorganizowane przez Zagraniczne Centrum Komunikacji Ningbo, China Pictorial oraz Kambodżańską Izbę Handlową Ningbo. Wzięło w nim udział ponad 20 zagranicznych przedsiębiorstw z Ningbo, takich jak Seduno i Shenzhou International, zatrudniających łącznie 120 tysięcy pracowników.
Jest to pierwsze tak duże wydarzenie kulturalne promujące wizerunek chińskiego miasta za granicą, wykorzystujące zagraniczne fabryki jako platformę.
Na wystawie zaprezentowano 90 wyjątkowych zdjęć ukazujących góry i rzeki Chin, w tym prowincji Zhejiang, ich zabytki i niematerialne dziedzictwo kulturowe, a także piękne krajobrazy i sceny z samego Ningbo, przedstawiające cztery aspekty: port, przemysł, miasto i kultura. Celem wystawy jest przedstawienie historii Chin za pomocą fotografii oraz umożliwienie pracownikom zagranicznych fabryk lepszego zrozumienia Ningbo.
Sanjiangkou w Ningbo jest nie tylko ujściem Wielkiego Kanału Chińskiego, ale także punktem, w którym rozpoczyna się Morski Jedwabny Szlak. Pomnik "Miejsca Początkowego Morskiego Szlaku Herbaty" w Sanjiangkou opowiada historię rozpowszechnienia chińskiej herbaty na całym świecie. Za pomocą zdjęć ukazano flotę statków wyładowanych herbatą, naczyniami do parzenia herbaty, bawełną, jedwabiem oraz porcelaną, które były wysyłane do Kambodży i innych części świata.
"Dzięki opisowym wyjaśnieniom dowiedziałem się, że promowana jest także szybka kolej Phnom Penh - Poipet, budowana we współpracy z Chinami, co uczyni podróżowanie w przyszłości wygodniejszym. Już nie mogę się tego doczekać" - powiedział Shen Jinfa, pracownik Seduno (Cambodia) Knitting Co., Ltd.
Każde zdjęcie ma związek z życiem lokalnej społeczności i stało się pomostem dla przyjaźni między Chinami a Kambodżą.
"Nigdy nie byłam w Chinach ani w siedzibie głównej firmy, a te zdjęcia rozbudzają moją wyobraźnię co do Ningbo, które jest tak daleko" - mówi Rasny, pracowniczka Seduno (Cambodia) Knitting Co., Ltd. Dodała, że bardzo podobają jej się prezentowane na wystawie historyczne budynki i sztuka Ningbo.
W Phnom Penh w Kambodży działa wiele przedsiębiorstw z Ningbo, takich jak Seduno. Zintegrowanie pracowników z różnych środowisk kulturowych jest wyzwaniem, z którym mierzy się wiele zagranicznych fabryk.
"Dzięki wystawie fotograficznej dowiedzieliśmy się o możliwościach rozwojowych i zmianach w Chinach oraz o dynamicznym rozwoju Ningbo. To dobry sposób, by ludzie mogli dowiedzieć się, co się dzieje" - podkreślił Chhean Leang, sekretarz stanu w kambodżańskim Ministerstwie Informacji.
"Ningbo w świetle i cieniu" to projekt, który zakłada zorganizowanie 100 wystaw fotograficznych w 100 zagranicznych fabrykach przedsiębiorstw z Ningbo. Kolejne wystawy zaplanowano m.in. w Bangladeszu, Wietnamie.
KONTAKT:
Huang Jin
tel. 0086-18868927982
e-mail: 2525545093@qq.com
Źródło informacji: Ningbo International Communication Center
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2024, 09:29 |
Źródło informacji | Ningbo International Communication Center |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees oficjalnie ogłasza rozpoczęcie drugiego sezonu III konkursu BFC: Breaking the Cocoon Season
- 01.04.2025, 15:31
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PR Newswire
-
CIVIS Media Prize 2025 | 29 productions nominated, 6 podcasts for public voting
- 01.04.2025, 10:34
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - opowiedz, jak podróżowałeś w 2024 roku i wygraj wyprawę na Islandię
31 marca ruszyła VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - największego badania podróżniczego w Polsce, organizowanego przez Soliści Adventure Club we współpracy z Instytutem Badawczym MANDS - Badania Rynku i Opinii. Celem inicjatywy jest stworzenie profilu polskiego podróżnika - jego stylu podróżowania, inspiracji i zwyczajów. Projekt pozwala branży turystycznej lepiej zrozumieć potrzeby klientów i trafniej odpowiadać na zmieniające się trendy.- 31.03.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ