Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Inne uregulowania
Zarząd Agora S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, że w dniu 5 czerwca 2024 r. od akcjonariusza Spółki Otwarty Fundusz Emerytalny PZU "Złota Jesień" z siedzibą w Warszawie reprezentowanego przez Powszechne Towarzystwo Emerytalne PZU S.A., reprezentującego co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego Spółki, w trybie art. 401 § 1 kodeksu spółek handlowych wpłynęło żądanie umieszczenia spraw w porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 28 czerwca 2024 r. ("ZWZ"). Żądanie dotyczy wprowadzenia punktu "Zmiany w składzie Rady Nadzorczej".
W w/w żądaniu wskazano, iż wymieniony punkt porządku obrad powinien zostać umieszczony jako punkt 16. porządku obrad ZWZ, a w konsekwencji oznaczenie obecnego punktu 16. jako punkt 17.
W związku z powyższym, Spółka przekazuje nowy porządek obrad ZWZ:
1) Otwarcie Walnego Zgromadzenia i wybór Przewodniczącego;
2) Przyjęcie porządku obrad;
3) Wybór członków komisji skrutacyjnej;
4) Przedstawienie przez Zarząd rocznego jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki za rok 2023 i sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w roku obrotowym 2023 oraz rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego obejmującego Spółkę i jednostki od niej zależne lub stowarzyszone i sprawozdania z działalności grupy kapitałowej w roku obrotowym 2023;
5) Przedstawienie uchwały Rady Nadzorczej w sprawie wyników z oceny sprawozdań finansowych oraz oceny wniosku Zarządu co do przeznaczenia zysku Spółki za rok 2023 wraz z wnioskiem Rady Nadzorczej o udzielenie absolutorium członkom Zarządu Spółki z wykonania przez nich obowiązków w 2023 roku;
6) Rozpatrzenie i zatwierdzenie rocznego jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki za rok 2023 i sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w roku obrotowym 2023;
7) Rozpatrzenie i zatwierdzenie rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego obejmującego Spółkę i jednostki od niej zależne lub stowarzyszone i sprawozdania Zarządu z działalności grupy kapitałowej w roku obrotowym 2023;
8) Przedstawienie uchwały Rady Nadzorczej w sprawie oceny sytuacji Spółki w roku obrotowym 2023;
9) Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Nadzorczej Agory S.A., zawierającego ocenę pracy Rady Nadzorczej w roku obrotowym 2023;
10) Przedstawienie przez Zarząd rekomendacji w przedmiocie pokrycia straty Spółki za rok obrotowy 2023;
11) Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty Spółki za rok obrotowy 2023;
12) Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia poszczególnym członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2023;
13) Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia poszczególnym członkom Zarządu absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2023;
14) Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania "Sprawozdania Rady Nadzorczej o wynagrodzeniach poszczególnych członków Zarządu i Rady Nadzorczej Agory S.A. za rok 2023";
15) Podjęcie uchwał w sprawie powołania członków Zarządu Spółki na kolejną kadencję;
16) Zmiany w składzie Rady Nadzorczej;
17) Zamknięcie obrad.
Spółka w załączeniu przekazuje treść projektów uchwał, które akcjonariusz dołączył do żądania do punktu 16. porządku obrad ZWZ dot. zmian w składzie Rady Nadzorczej.
Podstawa prawna: art. 401 § 1 kodeksu spółek handlowych
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 05.06.2024, 17:32 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |