Newsletter

Comarch i Azerbaijan Airlines łączą siły, by zaoferować klientom jeszcze lepszy program lojalnościowy AZAL Miles

11.06.2024, 16:01aktualizacja: 11.06.2024, 16:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KRAKÓW, Polska, 11 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Comarch, globalny dostawca zaawansowanych systemów IT, rozpoczął wdrażanie swojej platformy Comarch Loyalty Management dla Azerbaijan Airlines, narodowych linii lotniczych Azerbejdżanu. Wprowadzenie platformy pozwoli podróżującym na korzystanie z innowacyjnego programu lojalnościowego AZAL Miles poprzez zdobywanie punktów, które mogą potem wymieniać na atrakcyjne nagrody.

Linie Azerbaijan Airlines wybrały spółkę Comarch ze względu na jej bogate doświadczenie w tym obszarze. Krakowska firma od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania IT do tworzenia kompleksowych programów lojalnościowych B2C i B2B i zarządzania nimi oraz automatyzacji działań marketingowych. Comarch może się też pochwalić ogromnym doświadczeniem w zakresie współpracy z liniami lotniczymi, mając na swoim koncie partnerstwa z liniami z Turcji, Stanów Zjednoczonych i Arabii Saudyjskiej.

Program AZAL Miles tworzony jest z wykorzystaniem platformy Comarch Loyalty Management. Projekt obejmuje wdrożenie następujących modułów:

  • zarządzanie,
  • centrum kontaktowe,
  • centrum danych.

AZAL Miles to udogodnienie dla osób, które często podróżują, pozwalające im na gromadzenie punktów za loty i usługi oferowane przez partnerów linii lotniczych. Liczba otrzymywanych punktów zależy od wydanych kwot w euro, kierunków podróży i klasy usług. Uczestnicy programu AZAL Miles mogą zyskiwać punkty także poprzez korzystanie z kart pod wspólną marką od partnerów bankowych, a następnie wymienić je na bilety lotnicze Azerbaijan Airlines i inne nagrody. W tej chwili do programu AZAL Miles należy ponad 200 tys. osób.

Azerbaijan Airlines

Azerbaijan Airlines to narodowe linie lotnicze Azerbejdżanu założone w 1992 r. Dysponujące flotą 29 samolotów i oferujące loty do ponad 50 lokalizacji, linie są obecnie w fazie dynamicznego wzrostu, o czym świadczy wzrost ogólnej liczby pasażerów w I kw. 2024 r. o 50,8% w porównaniu z tym samym okresem w 2023 r. Linie Azerbaijan Airlines uzyskały cztery gwiazdki Skytrax, które odzwierciedlają wysoką jakość usług na lotniskach i w powietrzu.

Comarch

Znany na całym świecie jako czołowy dostawca rozwiązań technologicznych, Comarch specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych platform lojalnościowych. Flagowa platforma spółki Comarch Loyalty Management umożliwia tworzenie programów angażowania klientów i nagród oraz zarządzanie nimi, co pozwala na skuteczne zarządzanie danymi uczestników i wspiera komunikację w modelu omnichannel.

Źródło: Comarch

KONTAKT:

Francesca Ricotta

e-mail: francesca.ricotta@comarch.com 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2024, 16:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ