Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KRAKÓW, Polska, 11 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ -- Comarch, globalny dostawca zaawansowanych systemów IT, rozpoczął wdrażanie swojej platformy Comarch Loyalty Management dla Azerbaijan Airlines, narodowych linii lotniczych Azerbejdżanu. Wprowadzenie platformy pozwoli podróżującym na korzystanie z innowacyjnego programu lojalnościowego AZAL Miles poprzez zdobywanie punktów, które mogą potem wymieniać na atrakcyjne nagrody.
Linie Azerbaijan Airlines wybrały spółkę Comarch ze względu na jej bogate doświadczenie w tym obszarze. Krakowska firma od ponad 15 lat dostarcza rozwiązania IT do tworzenia kompleksowych programów lojalnościowych B2C i B2B i zarządzania nimi oraz automatyzacji działań marketingowych. Comarch może się też pochwalić ogromnym doświadczeniem w zakresie współpracy z liniami lotniczymi, mając na swoim koncie partnerstwa z liniami z Turcji, Stanów Zjednoczonych i Arabii Saudyjskiej.
Program AZAL Miles tworzony jest z wykorzystaniem platformy Comarch Loyalty Management. Projekt obejmuje wdrożenie następujących modułów:
- zarządzanie,
- centrum kontaktowe,
- centrum danych.
AZAL Miles to udogodnienie dla osób, które często podróżują, pozwalające im na gromadzenie punktów za loty i usługi oferowane przez partnerów linii lotniczych. Liczba otrzymywanych punktów zależy od wydanych kwot w euro, kierunków podróży i klasy usług. Uczestnicy programu AZAL Miles mogą zyskiwać punkty także poprzez korzystanie z kart pod wspólną marką od partnerów bankowych, a następnie wymienić je na bilety lotnicze Azerbaijan Airlines i inne nagrody. W tej chwili do programu AZAL Miles należy ponad 200 tys. osób.
Azerbaijan Airlines
Azerbaijan Airlines to narodowe linie lotnicze Azerbejdżanu założone w 1992 r. Dysponujące flotą 29 samolotów i oferujące loty do ponad 50 lokalizacji, linie są obecnie w fazie dynamicznego wzrostu, o czym świadczy wzrost ogólnej liczby pasażerów w I kw. 2024 r. o 50,8% w porównaniu z tym samym okresem w 2023 r. Linie Azerbaijan Airlines uzyskały cztery gwiazdki Skytrax, które odzwierciedlają wysoką jakość usług na lotniskach i w powietrzu.
Comarch
Znany na całym świecie jako czołowy dostawca rozwiązań technologicznych, Comarch specjalizuje się w dostarczaniu zaawansowanych platform lojalnościowych. Flagowa platforma spółki Comarch Loyalty Management umożliwia tworzenie programów angażowania klientów i nagród oraz zarządzanie nimi, co pozwala na skuteczne zarządzanie danymi uczestników i wspiera komunikację w modelu omnichannel.
Źródło: Comarch
KONTAKT:
Francesca Ricotta
e-mail: francesca.ricotta@comarch.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.06.2024, 16:01 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |