Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na potrzeby raportu DOZ.pl & SEXED przeprowadzono specjalny test wiedzy o seksie w formie kartkówki, który podlegał ocenianiu jak w szkole. Przeprowadzone badanie wskazało, że Polacy najczęściej szukają wiedzy o seksie w internecie (łącznie 54 proc.), a zaledwie 17 proc. czerpie ją bezpośrednio od specjalistów (lekarzy, seksuologów itp.).
„Według badań, Polacy najczęściej korzystają z internetu jako swojego pierwszego źródła informacji - zwłaszcza w kwestiach wstydliwych, krępujących i intymnych" - zauważa Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu DOZ.pl. „Nasza kampania ma za zadanie odpowiadać na te potrzeby. Stawiamy na współpracę z ekspertami z różnych dziedzin, w tym z seksuologami i ginekologami, aby tworzyć rzetelne materiały” – dodaje.
Aż 86 proc. badanych w raporcie DOZ.pl i SEXED uważa, że należy wprowadzić do szkół przedmiot edukacja seksualna, który powinien rozpoczynać się w klasach IV-VIII szkoły podstawowej, czyli wówczas, gdy uczniowie wkraczają w wymagający okres dojrzewania.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 12.06.2024, 14:43 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |