Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działanie „Promocja marki innowacyjnych MŚP (EXPO 2025 Japonia)” jest skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które planują uczestnictwo w wydarzeniach targowych i konferencyjnych towarzyszących Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai. W ramach naboru polskie firmy otrzymają wsparcie w zdobywaniu nie tylko rynku Japonii, ale również Korei Południowej oraz wybranych państw Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipin, Indonezji, Malezji, Singapuru, Tajlandii, Brunei, Wietnamu, Laosu i Kambodży.
Kto może ubiegać się o wsparcie?
O dofinansowanie mogą ubiegać się MŚP prowadzące działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej o profilu zgodnym z tematyką targów, w których zamierzają wziąć udział (w roli wystawcy lub zwiedzającego) i wpisują się w jeden z sektorów gospodarki wskazanych w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, Kansai, w Japonii, tj.:
- Sektor medyczny i farmaceutyczny;
- Sektor budowy i wykańczania budowli;
- Sektor elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki;
- Sektor zielonych technologii (OZE, GOZ);
- Sektor IT/ICT;
- Sektor przemysłu kreatywnego/gaming;
- Sektor kosmetyczny;
- Sektor spożywczy;
- Sektor pojazdów szynowych.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Środki przeznaczone na dofinansowanie projektów w naborze to 100 mln zł. Maksymalny poziom dofinansowania wynosi 50%. Działania promocyjne, których koszty mogą być finansowane w ramach projektu, to:
- udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy w wydarzeniach targowych wskazanych w Programie promocji;
- wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w wydarzeniach targowych w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji odbywających się na rynkach docelowych wskazanych w Programie promocji;
- kampanie promocyjne ukierunkowane na rynki docelowe wskazane w Programie promocji;
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Eksportowe (20.05.2025 r.);
- misja wyjazdowa na Polsko-Japońskie Forum Inwestycyjne (30.09.2025 r.).
Wnioski można składać wyłącznie za pośrednictwem LSI (https://lsi.parp.gov.pl) do 19 czerwca 2024 r. (w ostatnim dniu naboru do godz. 16.00).
Polska na EXPO 2025
Wystawa Światowa EXPO 2025 Osaka, Kansai, rozpocznie się 13 kwietnia 2025 roku. To jedno z największych i najważniejszych wydarzeń gospodarczo-promocyjnych na świecie. Wydarzenie potrwa pół roku i według założeń odwiedzi je 28 milionów osób, z czego 3,5 miliona będą stanowić goście zagraniczni. Pawilon Polski na EXPO w Osace będzie wizytówką polskiej gospodarki, nauki i kultury, mającą na celu nie tylko promocję eksportu, ale także nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych i naukowych. Hasło przewodnie polskiego pawilonu to „Poland. Heritage that drives the future” - „Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość”.
Udział Polski w Expo 2025 ma na celu m.in. zbudowanie rozpoznawalności marki polskiej gospodarki, wzrost rozpoznawalności polskich produktów i usług, wzmocnienie współpracy gospodarczej z Japonią, a także utrwalenie wizerunku Polski jako kraju bezpiecznego inwestycyjnie. Promocja polskiej gospodarki skupiona będzie w szczególności na branżach, które zostały zdefiniowane jako branże o największym potencjale eksportowym na rynki azjatyckie i najbardziej priorytetowe w relacjach handlowych z Japonią.
Więcej informacji o działaniu „Promocja marki innowacyjnych MŚP” znajduje się na stronie PARP.
Źródło informacji: PARP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.06.2024, 14:11 |
Źródło informacji | PARP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom