Pobierz materiał i Publikuj za darmo
ERGO Hestia została sponsorem Theatre Stage po raz drugi. W niezwykle zaaranżowanej przestrzeni w tym roku zagrają: porównywany do Boba Dylana i Lou Reeda Kevin Morby, wielokrotnie nagradzana pianistka, kompozytorka i wokalistka Hani Rani, taneczni i przebojowi Kerala Dust oraz nastrojowy RY X. Na scenie wystąpią także Kasia Lins, Spięty i Rusted Teeth.
Łącznie na Inside Seaside usłyszymy niemal 30 artystów z Polski i ze świata. W programie znajdą się także pokazy filmowe i spotkania. We współpracy z ERGO Hestią, festiwal zaprasza także do obcowania z innymi formami sztuki.
„Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny możemy być częścią Festiwalu Inside Seaside” - mówi Maria Rosa, dyrektorka biura marketingu i PR ERGO Hestii, prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. - Zeszłoroczna edycja pokazała, że uczestnicy są otwarci na różne formy sztuki, nie tylko muzykę. Dlatego idea łączenia ich w jednym miejscu przyświeca nam również w tym roku. Zapraszamy na dyskusję o literaturze, a także wystawę konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż”.
Specjalna wystawa fotograficzna
W specjalnie zaadaptowanych salach AmberExpo zaprezentowana zostanie wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż. To inicjatywa ERGO Hestii i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, która promuje artystów w ich naturalnym żywiole - internecie. Mogą oni eksplorować różne aspekty kruchości, takie jak emocje, natura, struktury czy relacje międzyludzkie. To także szansa na refleksję nad ulotnością życia i jego nietrwałością. Zdjęcia mogą być zarówno symboliczne, abstrakcyjne, jak i ukazywać dosłowne przykłady kruchości w otaczającym nas świecie.
Konkurs skierowany jest do wszystkich użytkowników Instagrama - mogą w nim brać udział zarówno zawodowi fotograficy, jak i amatorzy. Zgodnie z zasadami uczestnik, przy pomocy urządzenia mobilnego (smartfon lub tablet), powinien wykonać zdjęcie kreatywnie nawiązujące do przewodniej tematyki - kruchości - i opublikować je na Instagramie, oznaczając hashtagami #kruchoscbyap oraz #artystycznapodroz.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie ERGO Hestii.
Kogo jeszcze usłyszymy?
Dotychczas ogłoszeni artyści drugiej edycji Inside Seaside to: IDLES, Black Pumas, The Last Dinner Party, RY X, Kevin Morby, Hania Rani, Kerala Dust, Christian Lee Hutson, SPRINTS, Artur Rojek, Daria ze Śląska, Skubas, Vito Bambino, Kasia Lins, Rusted Teeth, JAD, Lor, Sad Smiles i USO 9001.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie festiwalu.
Informacje o Grupie ERGO Hestia
Grupa ERGO Hestia to pionier najbardziej innowacyjnych rozwiązań w sektorze ubezpieczeniowym. Od ponad 30 lat pozostaje wiarygodnym i niezawodnym partnerem oferującym najwyższej jakości produkty i usługi. Co roku zapewnia ochronę ponad 3 milionom klientów indywidualnych oraz kilkuset tysiącom firm i przedsiębiorstw.
Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki Grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Nasze ubezpieczenia oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive.
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało w 1991 roku. Dzięki dynamicznemu rozwojowi osiągnęło pozycję największej firmy ubezpieczeniowej spośród powstałych w warunkach gospodarki wolnorynkowej w Polsce. Głównym akcjonariuszem spółek Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO International AG, należący do największego reasekuratora, Munich Re.
Prezesem Grupy ERGO Hestia jest Artur Borowiński.
Fundacja Artystyczna Podróż Hestii prowadzi w imieniu Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeń ERGO Hestia SA rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki, a także projekty art brandingowe i edukacyjne. Od ponad 20 lat bierze aktywny udział w dyskursie polskiej sztuki współczesnej. Na polu sztuk wizualnych współpracuje m.in. z najważniejszymi instytucjami zajmującymi się sztuką współczesną w kraju i za granicą. Od roku 2023 Fundacja APH prowadzi Ogólnopolski Program Dotacyjny, który wspiera rozwój krajowej sceny artystycznej. Działa też na rzecz promocji polskich twórców i twórczyń związanych z 20-letnią historią konkursu Artystyczna Podróż Hestii. Organizuje też od roku 2021 konkurs Literacka Podróż Hestii.
Źródło informacji: ERGO Hestia
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.06.2024, 09:25 |
Źródło informacji | ERGO Hestia |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.