Newsletter

NRF 2024: Targi Retail’s Big Show Asia Pacific zakończyły się sukcesem pod względem frekwencji i udziału przedstawicieli branży

24.06.2024, 11:55aktualizacja: 24.06.2024, 12:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Comexposium Asia Pacific
PR Newswire/ Comexposium Asia Pacific
Podczas tego wyjątkowego trzydniowego wydarzenia pojawiło się ponad 7000 zarejestrowanych uczestników z ponad 40 krajów Azji i Pacyfiku oraz całego świata, a także 238 wystawców.

SINGAPUR, 24 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ – Pierwsze targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, zorganizowane przez organizację National Retail Federation (NRF) z USA i międzynarodowego organizatora imprez Comexposium, zakończyły się ogromnym sukcesem pod względem frekwencji i wpływu na przyszłość handlu detalicznego. Trzydniowe wydarzenie, które odbyło się w obiekcie Sands Expo and Convention Centre w Singapurze w dniach 11-13 czerwca, przyciągnęło ponad 7000 zarejestrowanych uczestników oraz 238 wystawców z całego regionu Azji i Pacyfiku, a także pozostałej części globu.

Pod hasłem „Przyspiesz swój sukces” podczas NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific zaprezentowało się ponad 100 prelegentów występujących w 60 sesjach, które obejmowały przemówienia, dyskusje panelowe, programy specjalne, a także wycieczki poświęcone najnowszym trendom, technologiom i strategiom zmieniającym krajobraz handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku.

W dyskusji wzięli udział liderzy branży, reprezentujący renomowane przedsiębiorstwa, takie jak m.in. AEON Group, Amazon, Coca-Cola, Central Retail Corporation (Tajlandia), Domino's, Fast Retailing (UNIQLO), Hermès, Mastercard, Moët Hennessy, Puma, Lotte Corporation i Wumart, wymieniając się spostrzeżeniami na różnorodne tematy, od wielokanałowej sprzedaży detalicznej i zrównoważonych praktyk po integrację sztucznej inteligencji (SI) i ewolucję procesu obsługi klienta.

„Targi NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific sprostały naszym oczekiwaniom jako wystawcy w zakresie frekwencji, przewodnictwa i wpływu. Wyraźnie widać, że impreza ta jest kluczową platformą stymulującą przyszłość handlu detalicznego, sprzyjającą nawiązywaniu konstruktywnych kontaktów i pobudzającą transformacyjne pomysły - powiedziała Mette Krogh, dyrektor ds. marketingu w RELEX Solutions. - Chcielibyśmy wykorzystać nieocenione spostrzeżenia i kontakty nawiązane podczas tego wydarzenia, aby wspierać nasze działania w regionie Azji i Pacyfiku”.

Jedną z głównych atrakcji imprezy było Laboratorium Innowacji NRF, prezentujące najbardziej wizjonerskie technologie handlu detalicznego dostępne obecnie na rynku. Uczestnicy mieli okazję osobiście doświadczyć postępów w takich obszarach jak sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, analiza danych i Web3, które stanowią siłę napędową tego nowego sektora w erze cyfryzacji.

„Jako prelegent byłem pod wrażeniem szerokiego zakresu poruszanych tematów i dogłębnej wiedzy specjalistycznej, którą dzielono się podczas konferencji - powiedział Xu Ying, prezes Wumei Technology Group. - Zaprezentowane na targach rozwiązania dla handlu detalicznego oraz wymiana innowacyjnych pomysłów i najlepszych praktyk pozostają niezatarte. Wystawa NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific nie tylko wyznaczyła nowy standard dla wydarzeń branżowych, ale także ugruntowała swój wpływ jako fundament przywództwa i innowacji w tej branży”.

„Serdeczne i pozytywne przyjęcie, jakie otrzymaliśmy od przedstawicieli sektora handlu detalicznego z Indii, Japonii, Chin, Filipin, Wietnamu i Nowej Zelandii, zdecydowanie wskazuje na znaczące zapotrzebowanie na ogólnoregionalną imprezę poświęconą handlowi detalicznemu - powiedział Ryf Quail, dyrektor zarządzający NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific, firma Comexposium. - Niesamowicie pozytywna energia i entuzjazm uczestników podkreślają dynamiczny i ewoluujący charakter branży detalicznej w regionie. Z dumą udostępniamy platformę wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów i innowacji, które pobudzają jej rozwój”.

Wybiegając w przyszłość, NRF ma przyjemność poinformować, że NRF 2025: Retail’s Big Show Asia Pacific odbędzie się w dniach 3-5 czerwca 2025 roku w tym samym kultowym miejscu w Singapurze. Nadchodzące wydarzenie zapowiada się jako kontynuacja sukcesu tegorocznej edycji, z jeszcze większą liczbą wizjonerskich prelegentów, pionierskich technologii i niezrównanych możliwości nawiązywania kontaktów.

Już teraz uruchomiono rezerwacje dla obecnych wystawców. Natomiast zgłoszenia nowych wystawców będą przyjmowane od 1 lipca 2024 roku. Specjaliści ds. handlu detalicznego, innowatorzy technologiczni i przedstawiciele branży mogą już teraz zarezerwować sobie czas w kalendarzu i dołączyć do największej i najbardziej wpływowej konferencji poświęconej sprzedaży detalicznej w regionie Azji i Pacyfiku.

NRF 2024: Retail’s Big Show Asia Pacific

Najważniejsze wydarzenie sektora handlu detalicznego w regionie Azji i Pacyfiku odbyło się w Singapurze w dniach 11–13 czerwca 2024 roku. Edycja Azja-Pacyfik przyciąga czołowych przedstawicieli branży detalicznej z całego regionu, którzy współpracują ze sobą na tym obszarze. Zapraszamy do czerpania inspiracji od największych ekspertów handlu detalicznego w regionie, czyli jednego z najszybciej rozwijających się rynków na świecie. Specjaliści ds. rynku detalicznego z całego świata mogą przez trzy dni uczestniczyć w programach edukacyjnych, kompleksowych wystawach prezentujących najnowsze rozwiązania dla handlu detalicznego, a także Laboratorium Innowacji i Strefie Startupów z przełomowymi technologiami wykorzystywanymi w tym sektorze w regionie Azji i Pacyfiku. https://nrfbigshowapac.nrf.com 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2438655/Horiz_Reverse_NOdate_Logo.jpg 

Źródło: Comexposium Asia Pacific

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2024, 11:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii