Newsletter

Kolmar Korea łączy siły z Amazon, aby wesprzeć globalną ekspansję firm z sektora K-beauty

09.07.2024, 09:04aktualizacja: 09.07.2024, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Kolmar Holdings
Business Wire/Kolmar Holdings
Współorganizuje „Dzień Sprzedawcy K-Beauty” wraz z największą na świecie firmą e-handlową, by wypromować innowacje K-beauty w skali globalnej.

SEUL, Korea Południowa--(BUSINESS WIRE)-- Kolmar Korea (KRX: 161890) łączy siły z Amazon, czołową platformą e-handlu na świecie, aby wspomóc marki z sektora K-beauty w pomyślnym wejściu na światowy rynek.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240708727143/pl/

Firma Kolmar Korea poinformowała, że wraz z firmą Amazon była współgospodarzem Konferencji i Dnia Sprzedawcy Amazon K-Beauty 27 czerwca w hotelu InterContinental w Seulu.

W wydarzeniu wzięło udział około 1500 osób, w tym oficjalni przedstawiciele koreańskich marek z branży beauty, a także sektorów dystrybucji i produkcji, zarówno w sieci, jak i offline. Wśród najważniejszych uczestników byli wiceprezes Kolmar Group Sang-hyun Yoon, dyrektor generalny Kolmar Korea Hyun-gyu Choi, wiceprezes wykonawczy Amazon Global Selling Asia Pacific (APAC) Jim Yang oraz Yuki Suita, dyrektor ds. produktów konsumenckich z kategorii beauty w Amazon Japan.

W swoim powitalnym przemówieniu Sang-hyun Yoon wyjaśnił, jaki cel przyświeca imprezie: „Wydarzenie to, zorganizowane wspólnie przez Kolmar i Amazon, to nie tylko przykład partnerstwa biznesowego. Jego celem jest rozpowszechnienie innowacji i wartości K-beauty w skali globalnej. Mamy nadzieję, że będzie ono kamieniem milowym w procesie odkrywania globalnych okazji K-beauty na ekspansję i dzielenia się szczegółowymi strategiami jej realizacji”.

Wydarzenie to odbyło się w czasie, gdy K-beauty zdobywa ogromną popularność na platformie Amazon, i obie firmy chcą aktywnie wspierać wejście koreańskich firm z branży beauty na światowy rynek.

Popularność K-beauty jest tak duża, że sprzedaż produktów z tej kategorii w globalnym sklepie firmy Amazon wzrosła w zeszłym roku o 75%. Kolmar Korea stoi na czele tego trendu i zawarła nowe umowy z 253 klientami, głównie niezależnymi markami, co oznacza wzrost o 48,7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Poprzez atrakcyjne koncepcje i innowacyjne technologie dwie firmy planują nadal wskazywać wyróżniające się marki, które stymulują tendencje na światowym rynku.

W trakcie imprezy firma Kolmar Korea zaprezentowała duże stoisko z pakietami produktów do pielęgnacji skóry, makijażu i ochrony przeciwsłonecznej oraz kosmetyków. Zapewniono także indywidualne konsultacje dla przedstawicieli światowego przemysłu kosmetycznego. Ponadto Sang-Keun Han, wiceprezes Kolmar Korea R&D Complex, wygłosił wykład zatytułowany „Uzasadniona pewność siebie: konkurencyjność koreańskich kosmetyków”.

Przedstawiciel Kolmar Korea powiedział: „Wydarzenie to jest ważne, gdyż inauguruje współpracę między Kolmar Korea, światowym producentem oryginalnych kosmetyków, który stymuluje wzrost znaczenia K-beauty, oraz firmą Amazon, największą na świecie platformą handlu elektronicznego. Kolmar i Amazon będą wspólnie dążyć do osiągnięcia wzrostu, oferując naszym klientom optymalne wsparcie we wchodzeniu na światowe rynki”.

Film ze skrótem wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=sbqXL8fBgpM

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240708727143/pl/

Źródło: Kolmar Holdings

KONTAKT:

Kolmar Holdings

Jang Woo Lee

e-mail: jay.lee@kolmar.co.kr

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.07.2024, 09:04
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ