Newsletter

RAINBOW TOURS SA (33/2024) Informacja o wielkości przedsprzedaży imprez turystycznych objętych ofertą sezonu "Lato 2024"

10.07.2024, 17:34aktualizacja: 10.07.2024, 17:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 33/2024

Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka", "Emitent") w nawiązaniu do treści raportu bieżącego Nr 2/2024 z dnia 16.01.2024 r. "Terminy publikacji raportów okresowych w 2024 roku. Oświadczenie o przekazywaniu skonsolidowanych raportów kwartalnych zawierających kwartalną informację finansową Spółki", niniejszym informuje, że wielkość zrealizowanej przez Spółkę przedsprzedaży imprez turystycznych z oferty sezonu "Lato 2024" (wycieczki realizowane w miesiącach: kwiecień - październik 2024 roku) od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży do dnia 5 lipca 2024 roku (według stanu rezerwacji na dzień 05.07.2024 r.) wyniosła 472.355 osób, co oznacza wzrost poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2024" (zrealizowanej do dnia 05.07.2024 r.) o około 22,8% w porównaniu do tego samego okresu roku 2023, tj. w porównaniu do poziomu przedsprzedaży oferty sezonu "Lato 2023", według stanu rezerwacji na dzień 05.07.2023 r., kiedy dla tego okresu roku zanotowano 384.762 osoby.

Zarząd Spółki nadmienia, że wartość sprzedanej oferty ujmowana jest w przychodach ze sprzedaży Spółki zgodnie z zasadami rachunkowości, czyli w okresie od kwietnia do października 2024 roku.

Rolą informowania o przedsprzedaży oferty Spółki jest wypełnienie wielomiesięcznej luki informacyjnej pomiędzy momentem zawarcia transakcji sprzedaży, a faktycznym momentem wykazania przychodów ze sprzedaży i zwiększenie częstotliwości publikowanych informacji sprzedażowych pomiędzy terminami publikacji raportów okresowych.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.07.2024, 17:34
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ