Newsletter

TUMI informuje, że zawodniczka LPGA Tour Pro Nelly Korda i zawodnik PGA Tour Pro Ludvig Åberg zostają pierwszymi w historii, globalnymi ambasadorami golfowymi marki

11.07.2024, 15:06aktualizacja: 11.07.2024, 15:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Tumi, Inc.
PR Newswire/ Tumi, Inc.
Marka TUMI została również wybrana do zaprojektowania etui na trofea na trzy nadchodzące wydarzenia PGA TOUR i LPGA Tour, tym samym wynosząc swoje partnerstwo z prestiżowymi organizacjami golfowymi na wyższy poziom.

NOWY JORK, 11 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Międzynarodowa marka podróżnicza i lifestyle’owa TUMI przedstawiła dzisiaj swoich najnowszych globalnych ambasadorów - zawodowych golfistów: Nelly Kordę, numer 1 na świecie wśród kobiet i ostatnią zwyciężczynię Chevron Championship, oraz Ludviga Åberga, zajmującego 4. miejsce na świecie. TUMI będzie pełnić funkcję wyłącznego dostawcy walizek dla tych uznanych sportowców, poprawiając jakość ich podróży zarówno w ramach turniejów golfowych, jak i poza nimi. Ustanowione po debiucie pierwszej w historii kompleksowej kolekcji golfowej TUMI partnerstwa odzwierciedlają nieustanną ekspansję TUMI w świecie sportu, jako zaufanego lidera efektywności, wspierającego najlepszych graczy w ich dążeniach do doskonałości. Ludvig Åberg i Nelly Korda dołączają do prestiżowego grona globalnych ambasadorów TUMI, w którym już wcześniej znaleźli się: zawodowy piłkarz Son Heung-Mina, uznana aktorka Ka Young Mun i uwielbiany przez fanów kierowca zespołu McLaren Formuły 1 Lando Norris.

Jako dwa najbardziej zaangażowane i znane nazwiska w świecie golfa, Korda i Åberg stanowią synonimy nieustannego dążenia do doskonałości, niezachwianej motywacji i imponujących wyników, co odzwierciedla wartości, jakie TUMI z pasją wprowadza w ramach każdej kolekcji. Nowi ambasadorzy podczas wyjazdów będą korzystać wyłącznie z walizek i plecaków marki TUMI, która wspiera ich ambicje w zakresie doskonalenia jakości gry.

„Jestem bardzo podekscytowana współpracą z TUMI w charakterze globalnej ambasadorki reprezentującej markę w ramach turniejów golfowych, jak i poza nimi - powiedziała Korda. - Istnieje wiele powiązań między marką TUMI a moim podejściem do gry. Dzielimy to samo dążenie do perfekcji. Nasze partnerstwo wydaje się idealnie dopasowane”.

„Od dłuższego czasu jestem fanem TUMI, dlatego to niemal surrealistyczne uczucie zostać jednym z ich globalnych ambasadorów - powiedział Åberg. - Współpraca z marką, którą bardzo szanuję, i otrzymanie ich wsparcia podczas rywalizacji na wysokim poziomie sprawia, że znalazłem się w momencie, w którym moje życie zatoczyło koło”.

Na nowym etapie partnerstwa z organizatorami LPGA Tour i PGA TOUR marka podróżnicza i lifestyle’owa została wybrana na projektanta zupełnie nowych, niestandardowych aluminiowych etui na trofea - TUMI 19 Degree Aluminum - na potrzeby wyczekiwanych mistrzostw TOUR rozgrywanych w ramach PGA TOUR oraz turniejów Solheim Cup i CME Group Tour Championship. Jest to pierwszy raz, kiedy jakakolwiek marka otrzymała zaszczyt stworzenia etui na trofea na potrzeby mistrzostw PGA TOUR i turnieju LPGA. Zaprojektowane przez dyrektora kreatywnego TUMI, Victora Sanza, etui na trofea ukazują motywy siły, pewności siebie, aspiracji, pasji i ideałów wspólnych dla marki i legendarnych graczy, którzy będą trzymać etui na trofea przypominające im o ich największych dokonaniach.

Pierwsze etui zostanie zaprezentowane podczas mistrzostw TOUR w Atlancie w sierpniu bieżącego roku, a kolejne podczas turnieju LPGA Tour's Solheim Cup we wrześniu i mistrzostw CME Group Tour w listopadzie. Zainspirowane charakterystyczną dla marki kolekcją TUMI 19 Degree Aluminum etui na trofea są mistrzowsko wykonane z aluminium lotniczego, odzwierciedlając strukturalne połączenie wytrzymałości i piękna. Posiadają one również żebrowanie charakterystyczne dla produktów 19 Degree i mechanizm blokujący po zewnętrznej stronie. Miękki aksamit wyścieła podstawę i tylną ścianę wnętrza, sprawiając, że są one niezwykle przyjemne w dotyku i podnosząc etui na trofea do standardu jakości i stylu TUMI. Po otwarciu etui można podziwiać nagrodę: trofeum odbijające się w lustrzanych panelach bocznych, wraz z widzami, którzy marzą o kolejnym mistrzowskim tytule.

„Fakt, iż marka TUMI została wybrana na projektanta etui na trofea na potrzeby kultowych turniejów LPGA Tour i PGA TOUR to dla nas ogromny zaszczyt, tym bardziej że nieustannie wspieramy organizatorów i uczestników tych imprez - powiedział Sanz. - Miliony podróżnych na całym świecie wybierają TUMI, aby każdego dnia chronić to, co cenią najbardziej. Cieszymy się, że możemy wykorzystać uznaną siłę naszej marki i pomysłowość projektową, aby zapewnić ochronę trofeów, które symbolizują lata ciężkiej pracy, poświęcenia i pasji wiodących sportowców”.

Fani golfa będą mogli zobaczyć etui na trofea podczas trzech wydarzeń - dodatkowo także w ramach fazy playoff rozgrywek FedExCup. Najświeższe wiadomości dotyczące produktu można znaleźć na profilach @TUMITravel. Aby dowiedzieć się więcej o partnerach TUMI w świecie sportu, należy odwiedzić stronę: TUMI.com/About. Kolekcję golfową TUMI można zakupić za pośrednictwem strony: TUMI.com i w salonach TUMI na całym świecie.

TUMI 

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI znajduje się na stronie: TUMI.com.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2453300/Nelly_PressRelease.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2453301/TUMI_19_Degree_Aluminum_trophy_case.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2453299/Ludvig_PressRelease.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg 

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

TUMI - kontakt dla mediów

TUMI Alexandra Gillis

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com 

SHADOW

Hailey Hauldren

e-mail: hhauldren@weareshadow.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.07.2024, 15:06
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ