Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sieć ORLEN Paczka to obecnie 6 tys. automatów paczkowych, które znajdują się w zasięgu ponad 40 proc. klientów w Polsce i w odległości nieprzekraczającej 7 minut spacerem. Dlatego decyzja o udostępnieniu tak rozbudowanej infrastruktury innym firmom kurierskim oznacza, że odbiór przesyłek przez konsumentów stanie się łatwiejszy niż kiedykolwiek.
„W odpowiedzi na zapotrzebowanie podmiotów na rynku kurierskim, postanowiliśmy udostępnić skrytki w automatach paczkowych ORLEN innym podmiotom. Działania te wpisują się w realizowaną przez ORLEN Strategię Zrównoważonego Rozwoju. Dzięki współdzieleniu automatów, będziemy efektywniej je wykorzystywać i tym samym redukować oddziaływanie na środowisko” - mówi Maciej Chłodziński, kierownik Działu Sieci Automatów Paczkowych w ORLEN.
Utworzona przez ORLEN Paczkę współdzielona sieć automatów paczkowych jest pierwszym tego typu projektem realizowanym w Polsce, a także największym w skali całego kontynentu.
Pierwszym partnerem ORLEN Paczki będzie Global Logistics Systems Poland (GLS). Umowa umożliwia długoterminową współpracę i pozwala na elastyczne dostosowanie jej zakresu do potrzeb w przyszłości.
„GLS jest znany z wysokiej jakości usług i to pozostaje naszym celem. Wysokiego poziomu obsługi klienci mogą się spodziewać niezależnie od tego, czy wybiorą dostawę do domu, czy do jednego z wielu punktów GLS lub maszyn paczkowych. Jednocześnie, nieustannie myślimy o środowisku i przyszłych pokoleniach: korzystając z istniejących maszyn paczkowych nie zwiększamy emisji CO2 i nie ingerujemy w miejski krajobraz” - tłumaczy Tomasz Zwiercan, dyrektor zarządzający GLS w Polsce.
Celem podejmowanej współpracy jest m.in. efektywne zagospodarowanie przestrzeni miejskiej na punkty odbioru przesyłek. Zamiast budowy niezależnych sieci automatów, ORLEN i GLS zaproponowały nowy model partnerskiej współpracy, polegający na współdzieleniu automatów pomiędzy firmami kurierskimi.
W zeszłym miesiącu została również ogłoszona strategiczna współpraca pomiędzy ORLEN Paczka a największą w Polsce platformą zakupową w ramach programu Allegro Delivery. Dzięki niej, klienci mogą obecnie skorzystać z dwóch metod dostawy i łącznie ponad 18 tys. punktów odbioru. Dodatkowo, za sprawą odbiorów kurierskich na terenie całego kraju, użytkownicy nadadzą przesyłki z dostawą w kolejnym dniu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.07.2024, 14:37 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ