Newsletter

Silna reprezentacja zwiedzających z regionu podczas tegorocznych targów ITE zwiastuje powrót koniunktury w branży turystycznej do poziomu sprzed pandemii

30.07.2024, 10:04aktualizacja: 30.07.2024, 10:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ TKS Exhibition Services Ltd
PR Newswire/ TKS Exhibition Services Ltd

HONGKONG, 30 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- kolejna edycja targów ITE (ITE2025), w tym 39. Edycja ITE (Leisure) i 20. Edycja ITE MICE - jedynych w Hongkongu i jednych z największych w Azji międzynarodowych targów turystycznych - odbędzie się w dniach 12-15 czerwca 2025 r. w Hong Kong Convention and Exhibition Centre (hale 1A-15).

Targi ITE obywają się co roku. W 2025 r. będzie to już 39. edycja w historii, a piąta odbywająca się fizycznie od czasu wybuchu pandemii COVID-19. Wydarzenie cieszy się renomą sprawdzonej platformy marketingowo-sprzedażowej, która ułatwia dotarcie do regionalnych i miejscowych podmiotów, jak również mieszkających w Hongkongu i innych miastach na obszarze Greater Bay Area turystów odbywających podróże samodzielnie. Na rynkach tych ma miejsce duże ożywienie.

Tegoroczna edycja ITE pobiła nowe rekordy - odbyła się na terenie pięciu hal, podczas gdy w 2023 r. potrzebne były cztery. Wydarzenie ma wysoce międzynarodowy charakter. Aż 87% wystawców pochodzi spoza regionu i z zagranicy. Na tegorocznych targach zadebiutowało 20 państw i regionów (dwie trzecie z nich spoza Azji).

Mieszkańcy Hongkongu - tworzący rynek źródłowy niejednokrotnie klasyfikowany jako trzeci największy w Azji pod względem wydatków na podróże zagraniczne - w 2023 r. odbyli 72,2 mln podróży, co stanowi 76,8% poziomu sprzed pandemii w 2019 r. W 2024 r. w trakcie pięciu dni Świąt Wielkanocnych odbyto 2,27 mln podróży (30% populacji).

ITE2024 przyciągnęły 7023 nabywców i podmiotów handlowych (wzrost o 18,4%) oraz 63 027 zwiedzających indywidualnych (wzrost o 12,7%). W targach wzięło udział o 24,8% (3,2 tys.) więcej nabywców i podmiotów handlowych, z czego 61% pochodzi z Chin kontynentalnych i obejmuje delegacje handlowe, a 39% z innych części Azji.

Warto zwrócić uwagę, że tegoroczna edycja ITE przyciągnęła więcej podmiotów handlowych i zwiedzających indywidualnych mimo częstych ulew, w tym jednej na tyle intensywnej, że wydano ostrzeżenia.

W ramach wydarzenia odbyły się spotkania Business Matching, głównie w formule „free flow”, bez wcześniejszego umawiania spotkań. W ciągu 4 dni odbyły się Sesja Networkingowa KOL, fora branżowe i prezentacje, a także wygłoszono ok. 100 wykładów i prelekcji.

Podmioty handlowe i zwiedzający indywidualni z regionu stanowili odpowiednio aż 75,2% i 85,6% wszystkich uczestników, co oznacza powrót do poziomów przedpandemijnych. Zwiedzający indywidualni to turyści odbywający podróże samodzielnie i inne osoby regularnie podróżujące. Według badania dwie trzecie osób z tej pierwszej grupy w nadchodzącym roku wyda więcej na podróże.

Powołując się na opinie wystawców, jeden z dzienników biznesowych mówi o „pewnym ochłodzeniu (procesu uwalniania popytu) w tym roku, choć wyniki pozostają idealne”. Natomiast jedna z japońskich sieci hoteli, która uczestniczy w wydarzeniach B2B i B2C, stwierdziła, że „na ten moment wyniki przechodzą nasze oczekiwania”.

Targi ITE, organizowane co roku przez spółkę TKS Exhibition Services Ltd, mogą liczyć na duże wsparcie Ministerstwa Kultury i Turystyki Republiki Ludowej Chin oraz Zarządu Turystyki Hongkongu. W celu wsparcia ożywienia w branży turystycznej targi utrzymały ceny wynajmu przestrzeni na poziomie z 2019 r., oferując zniżki za płatność z dużym wyprzedzeniem.

Treść całego artykułu: https://www.itehk.com/travelexpo/doc/press/ITE24-Closing-Jun24-en.pdf 

Strona internetowa targów: www.itehk.com

Źródło: TKS Exhibition Services Ltd

KONTAKT:

WhatsApp: +85269361271

e-mail: travel@tkshk.com 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2470539/AZ9_3190.jpg 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2024, 10:04
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ