Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mniejsze zużycie energii to nasza odpowiedzialność
Oszczędzanie energii to obecnie jeden z najważniejszych tematów związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego. E.ON chce zachęcić swoich klientów do efektywnego korzystania z energii elektrycznej. W nowej kampanii edukacyjnej „Oswoić prądożerców” po raz kolejny pokazuje, jak łatwo i skutecznie oszczędzić prąd w każdym domu.
„Od lat aktywnie wspieramy naszych klientów i dzielimy się sposobami na oszczędzanie energii w domach. Zmniejszanie zużycia wymaga jednak zaangażowania wszystkich domowników, dlatego naszą tegoroczną kampanię kierujemy zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Chcemy zachęcić całe rodziny do wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu i pomóc kształtować ekologiczne nawyki już od najmłodszych lat” - mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.
Proste porady dla całej rodziny
Ograniczenie zużycia energii elektrycznej w domu nie musi być trudne. Nie tylko dorośli, ale także dzieci mogą zaangażować się w obniżanie poboru prądu przez niektóre urządzenia. W codziennym życiu warto zwrócić szczególną uwagę na energooszczędne korzystanie z takich sprzętów jak pralka, lodówka, piekarnik, telewizor i konsola do gier. To prawdziwi prądożercy, ale w łatwy sposób możemy ich oswoić.
Jednym z największych pożeraczy prądu jest pralka. Możemy jednak zmniejszyć jej apetyt na energię nawet o 40%, jeśli będziemy prać w 30 stopniach. Podobnie jest w przypadku lodówki. Jeśli zwiększymy temperaturę w lodówce chociaż o 1 stopień, to ograniczymy jej zużycie energii o 6%. Do pieczenia też można podejść energooszczędnie. Wystarczy włączyć w piekarniku tryb termoobiegu, a zaoszczędzimy w ten sposób nawet 28% energii.
Warto zadbać również o odpowiednie użytkowanie sprzętów, z których korzystamy w czasie wolnym. Telewizor i konsola do gier to kolejne urządzenia zużywające szczególnie dużo prądu. Pobór ten można jednak okiełznać dzięki wyłączeniu ich z sieci po zakończeniu seansu czy gry. Oprócz tego w przypadku telewizora możemy też zredukować jasność obrazu o 50%, co pozwoli obniżyć zużycie prądu o 35%.
Przyjemne z pożytecznym
Poszerzanie wiedzy w zakresie efektywnego wykorzystywania energii w domu może być łatwe i przyjemne. Dzięki temu cała rodzina może zaangażować się w oswojenie prądożerców, czyli zoptymalizować działanie sprzętów pod kątem poboru prądu. Sprawdzone sposoby dostępne są na stronie: eon.pl/pradozercy.
E.ON Polska stworzył też interaktywny Kalkulator online - Szkoda Prądu. To intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie odwzorowuje nasz dom w wirtualnym świecie, a następnie pozwala podejrzeć, ile energii możemy zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu zastosujemy się do kilku prostych porad.
Źródło informacji: E.ON
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.09.2024, 08:00 |
Źródło informacji | E.ON |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ