Newsletter

Zdrowie i styl życia

Nowy zapach TUMI EXPERIENCE COLLECTOR

05.09.2024, 15:19aktualizacja: 05.09.2024, 15:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Tumi, Inc.
PR Newswire/Tumi, Inc.
Pierwsza kolekcja perfum dla kobiet marki TUMI to prawdziwa esencja pasji podróżowania.

NOWY JORK, 5 września 2024 r. /PRNewswire/ -- TUMI, czołowa międzynarodowa marka podróżniczo-lifestyle’owa, wprowadza swoją pierwszą kolekcję luksusowych perfum dla kobiet, TUMI EXPERIENCE COLLECTOR, która dołącza do dostępnej wcześniej oferty dla mężczyzn. Złożona z czterech unikalnych zapachów, którym nie można się oprzeć, inspirowanych czterema charakterystycznymi miejscami na świecie, kolekcja zawiera w sobie prawdziwą esencję pasji podróżowania. Chociaż każdy z zapachów ma nam do opowiedzenia zupełnie inną historię, każdy z nich ośmieli noszącą go kobietę do cieszenia się chwilą i korzystania z okazji do odbywania wspaniałych podróży. Projekt flakonu stawia na kobiecość i uzupełniony jest o delikatny metalowy korek magnetyczny, a jednocześnie stanowi doskonały przykład wyrafinowanego stylu TUMI.

„Z radością prezentujemy naszą pierwszą kolekcję zapachów dla kobiet TUMI, która jest niezwykle ekscytującym przełomem na naszej drodze rozwoju - powiedział Victor Sanz, dyrektor kreatywny TUMI. - Ta premiera świadczy o naszym nieprzerwanym zaangażowaniu w powiększanie naszej oferty lifestyle’owej i daje naszym klientom nowy sposób zanurzenia się w esencji TUMI”.

TUMI SIGNATURE EXPERIENCE COLLECTOR został zainspirowany przez absolutnie wyjątkowy puls i energię Nowego Jorku. Esencja świeżego kwiatu jabłoni odzwierciedla nieograniczone możliwości tego miasta, a musujący granat podkreśla jego dynamicznego ducha.

Nuty zapachowe TUMI SIGNATURE

Głowa: bergamotka, mandarynka, kwiat jabłoni

Serce: jaśmin gwiazdkowy, granat, kosaciec

Baza: drzewo bursztynowe, cedr, piżmo jeżynowe

TUMI WHISPER EXPERIENCE COLLECTOR to kwiatowy, drzewny zapach oddający pełną spokoju naturę japońskiego miasta Kyoto. To zupełnie nowa wersją klasycznego zapachu róży wyrosła z inspiracji współczesną kobietą.

Nuty zapachowe TUMI WHISPER

Głowa: olejek eteryczny z róży, geranium egipt, czerwone liczi

Serce: Kosaciec, absolut jaśminowy, bursztynowy dym

Baza: absolut z otrębów, drewno agarowe, Iso E Super

Następny zapach to TUMI UTOPIA EXPERIENCE COLLECTOR, który przenosi nas do zielonych krajobrazów i spokojnego nadmorskiego życia w Toamasina na Madagaskarze. Ten wyjątkowy zapach wyróżnia się wieloma naturalnymi składnikami pochodzącymi z Madagaskaru, które łączą w sobie zniewalającą egzotykę i znane kobiece akcenty.

Nuty zapachowe TUMI UTOPIA

Głowa: liść różowego pieprzu, jabłoń z Madagaskaru

Serce: piwonia, jaśmin, solona tonka

Baza: drzewo sandałowe, wanilia bourbon z Madagaskaru, olejek z wetywerii z Madagaskaru

Ostatnim zapachem jest TUMI RENAISSANCE EXPERIENCE COLLECTOR inspirowany krętymi uliczkami i wspaniałą historią włoskiej Florencji. Ten kwiatowy, piżmowy zapach w pełen artyzmu sposób ukazuje bogatą kulturę miasta i jego współczesną, tętniącą życiem energię.

Nuty zapachowe TUMI RENAISSANCE

Głowa: różowy pieprz, mandarynka, czarna porzeczka

Serce: jaśmin Coeur de Saison, absolut narcyza fioletowego

Baza: Eco-Musk®, paczuli, wanilia

Cena jednego flakonika 100 ml TUMI EXPERIENCE COLLECTOR to 135$. Kolekcja zapachów od razu trafi do sprzedaży na stronie TUMI.com, do sklepów TUMI w USA, Nordstrom i innych wybranych sieci detalicznych. W późniejszych miesiącach kolekcja trafi do sklepów TUMI na całym świecie. Odwiedź stronę TUMI.com i obserwuj @TUMITravel na Instagramie, aby uzyskać więcej informacji.

TUMI

Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com oraz obserwując profile w serwisach Instagram, TikTok, Facebook i YouTube.

Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2024 Tumi, Inc.

Fragrance Group

Fragrance Group zrzesza globalnych twórców, dystrybutorów i licencjobiorców luksusowych i ekskluzywnych perfum. Ich reputacja i tradycje dobrej współpracy doprowadziły do nawiązania ścisłych relacji partnerskich z szeroką gamą klientów z wykorzystaniem modelu biznesowego, który uwzględnia wszystkie aspekty świata handlu detalicznego. Oferuje dostosowany marketing, opracowywanie produktów i strategie dystrybucyjne na niezrównanym poziomie personalizacji na każdym etapie procesu twórczego. Stara się wykorzystywać wszystkie dostępne kanały branżowe, by prezentować wyjątkowe luksusowe marki zapachów coraz bardziej wymagającym klientom. Zobacz, z kim współpracuje na stronie e-commerce: so-avant-garde.com i odwiedź @fragrancegroup na Instagramie, Facebooku i Twitterze.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2487033/TUMI_fragrances.jpgLogo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg

Źródło: Tumi, Inc.

KONTAKT:

The Fragrance Group

Dorian Braxton

dyrektor ds. PR

The Fragrance Group

tel: 646-320-6604

e-mail: dorian.braxton@thefragrancegroup.net

Molli Lott

starszy dyrektor PR ds. komunikacji z klientami

The Fragrance Group

tel: 601-540-2855

e-mail: molli.lott@thefragrancegroup.net

TUMI

Alexandra Gillis

kierownik ds. PR i mediów społecznościowych

TUMI

e-mail: alexandra.gillis@tumi.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2024, 15:19
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii