Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 9 września 2024 r. /PRNewswire/ -- 6 września br., w dniu inauguracji targów IFA 2024, CHiQ zorganizował uroczyste podpisanie na swoim stoisku przedłużenia umowy partnerskiej z FIS World Cup Events oraz Niemieckim Związkiem Narciarskim (DSV). Decyzja zwiększa rozpoznawalność CHiQ w świecie narciarstwa i otwiera nowy etap w jej marketingu sportowym.
W wydarzeniu wzięli udział Liu Jiang, prezes Changhong Holding Group Co., Ltd., oraz Helen Zhang, wicedyrektor generalna Changhong Co., Ltd., wspólnie z kilkoma innymi głównymi kierownikami. Umowa została przygotowana przez Jamesa Wu, dyrektora generalnego Changhong International Brand Business Center, Heiko Krausego, wiceprezesa Niemieckiego Związku Narciarskiego, i mistrza olimpijskiego w skokach narciarskich Andreasa Wellingera.
Puchar Świata w Narciarstwie FIS, coroczna impreza organizowana przez Międzynarodową Federację Narciarską i Snowboardową (FIS), jest jednym z głównych globalnych turniejów narciarskich, który rozbudza ogromną pasję wśród młodych na całym świecie. W listopadzie 2023 r. CHiQ ogłosił swoje partnerstwo z FIS World Cup Events, pielęgnując w ten sposób ścisłe relacje z fanami na całym świecie i znacząco podnosząc profil międzynarodowy marki.
Dwukrotny złoty medalista olimpijski Andreas Wellinger, który zdobył także dwa złote medale Mistrzostw Świata w Skokach Narciarskich FIS i łącznie osiem srebrnych medali w najważniejszych imprezach narciarskich, chwalił innowacyjne i inteligentne rozwiązania produktowe marki CHiQ, zwracając uwagę na ich zgodność z własnymi wartościami ciągłego dążenia do doskonałości i ciągłego stawiania sobie nowych wyzwań. Wellinger wyraził entuzjazm w związku ze współpracą, oczekując kreatywnej wymiany myśli i łączenia dynamicznych światów inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego i profesjonalnego narciarstwa.
Heiko Krause chwalił szybki rozwój w Europie marki CHiQ i przewidywał owocną współpracę w przyszłości. James Wu podkreślał przedłużenie umowy jako kluczowe dla globalnej ekspansji marki CHiQ, skupiając się na Europie. Dzięki partnerstwu CHiQ dąży do wykorzystania synergii, integracji zasobów i rozwijania swojej marki dzięki globalnemu zainteresowaniu, jakim cieszy się narciarstwo.
Obecnie firma CHiQ działa w ponad 40 krajach i regionach i jest obecna w największych gospodarkach. Jej solidna obecność na rynkach cyfrowych na ponad 30 głównych platformach e-commerce pozwala zaoferować kompleksowy wybór produktów, takich jak telewizory, lodówki, klimatyzatory, pralki i monitory.
CHiQ stał się też ważnym sponsorem międzynarodowych wydarzeń sportowych, w tym piłki nożnej, wyścigów, narciarstwa, rugby, tenisa i innych, rozszerzając swoje wpływy na światowej arenie sportowej. Dzięki realizowaniu kompleksowej strategii marketingu sportowego marka dąży do zwiększania międzynarodowej rozpoznawalności i budowania głębokiej łączności emocjonalnej z klientami z całego świata.
Źródło: CHiQ
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499211/CHiQ_Renews_Sponsorship_of_FIS_World_Cup.jpg
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.09.2024, 14:30 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |