Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas jesiennej edycji akademii, podobnie jak w tegorocznej edycji wiosennej, odbędą się w 8 lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.
W Warszawie warsztaty dla przedsiębiorców z sektora MSP odbędą się 10 października 2024 roku w Centrum Olimpijskim przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
„Już za moment ponownie spotkamy się z uczestnikami i uczestniczkami Akademii. To dla nas zawsze przyjemność oraz ogromna dawka inspiracji i satysfakcji, ponieważ rzeczywiście pomagamy małym i średnim firmom przejść przez zawiłości związane z marketingiem online w bezpieczny i przystępny sposób. Śledzimy najnowsze trendy rynkowe i z niecierpliwością czekamy, aby móc przekazać Wam najświeższe i najistotniejsze informacje. Razem tworzymy społeczność przedsiębiorców, którzy są gotowi na wyzwania i chcą rozwijać swoje firmy na najwyższym poziomie” - mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. WeNet to od lat partner Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner i dlatego trenerzy korzystają także z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez globalnych dostawców. Tą wiedzą dzielą się z uczestnikami Akademii e-marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracują na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, rozwiną swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w internecie i komunikacji w mediach społecznościowych. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi, takich jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.
„Nasza Akademia jest prowadzona przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień pracują z firmami z różnych branż i doskonale znają realia rynku. Dzięki temu możemy zapewnić naszym uczestnikom wyjątkowo praktyczną i aktualną wiedzę, która opiera się na doświadczeniach i sukcesach innych biznesów” - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Dodatkowo warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
„Cieszę się, że mam przyjemność ponownie spotkać przedsiębiorców, którzy są świadomi tego, jaką potęgą jest internet i obecność w nim. Akademia to nie jedynie prelekcje po naszej stronie, ale także możliwość porozmawiania z uczestnikami. Wtedy to oni chętnie zadają nam pytania, proszą o doradztwo i nierzadko wspólnie opracowujemy plan rozwoju ich biznesów” - mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są stałym rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu eksperci WeNet przygotowują dodatkowo cyklicznie spotkania online (webinary). Krótkie i treściwe szkolenia są prowadzone na żywo i poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.
O WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1400 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już pond 75 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach. https://wenet.pl/
Kontakt dla mediów:
Tomasz Jaros
menedżer komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.09.2024, 10:26 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE
-
Image
Tysiące okazji podczas Black Friday Week na Amazon.pl
- 21.11.2024, 14:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Amazon
-
Image
Prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak z SGH: Polska jest leaderem w regionie w obszarze e-usług PAP
W obszarze e-usług Polska jest leaderem w regionie - wskazuje prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak, prorektorka ds. nauki Szkoły Głównej Handlowej i członkini Rady Programowej OEES, powołując się na trzecią edycję Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej, przygotowanego przez SGH. „Gorzej wypadamy w kwestii polityki fiskalnej i finansów publicznych. Tutaj przed nami bardzo dużo wyzwań” - uważa ekspertka.- 21.11.2024, 12:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom