Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BIRMINGHAM, 20 września 2024 r. /PRNewswire/ -- Po wprowadzeniu w tym roku partnerstw jednosklepowych, marka herbaty bąbelkowej klasy premium CoCo Bubble Tea ogłasza osiągnięcie dużych kamieni milowych w Europie i Wielkiej Brytanii wraz z usprawnieniami regionalnego łańcucha dostaw, które pozwolą jeszcze lepiej służyć jej partnerom. Aby pomóc przedsiębiorcom poznać i wykorzystać wszystkie atuty, jakie CoCo oferuje swoim franczyzobiorcom, marka pojawi się na targach The National Franchise Exhibition, które odbędą się w dniach 4-5 października w Birmingham, Wielka Brytania (Stoisko T40).
Dowiedz się więcej: https://www.coco-tea.com/Franchise
„CoCo stara się oferować swojej sieci franczyzobiorców jak najwięcej, a nasi partnerzy w Europie i Wielkiej Brytanii radzą sobie fenomenalnie - powiedział Kody Wong, dyrektor ds. rozwoju działalności w CoCo Bubble Tea. - Ich motywacja i pasja dla herbaty bąbelkowej zaowocowały osiągnięciem po raz pierwszy szeregu celów w regionie, a my odpowiedzieliśmy ciężką pracą, aby jeszcze bardziej zoptymalizować łańcuchy dostaw i obniżać koszty”.
Podejście skoncentrowane na partnerach
CoCo wyróżnia się w branży koncentracją na długoterminowym sukcesie swoich franczyzobiorców i oferowaniem ciągłych usprawnień wsparcia. W marcu 2024 r. CoCo po raz pierwszy udostępnił możliwość zakładania franczyz dla pojedynczych sklepów przedsiębiorcom z Europy i Wielkiej Brytanii, rozszerzając jednocześnie kanały dostaw i programy szkoleniowe dla tego regionu.
W ostatnim czasie marka wzmocniła jeszcze bardziej swoją infrastrukturę łańcucha dostaw w regionie, aby zmaksymalizować marże dla partnerów. Obejmowało to utworzenie specjalnego magazynu regionalnego, który skróci czasy dostaw materiałów.
Partnerzy jednosklepowi napędzają rozwój i lokalizację
Oczekuje się, że europejski rynek herbaty bąbelkowej urośnie o skumulowany roczny wskaźnik wzrostu 8% do 2032 r., a partnerzy jednosklepowi CoCo pomagają marce wykorzystać potencjał tego wzrostu. Od czasu decyzji CoCo w marcu, udało się osiągnąć znaczące cele rozwojowe na rynku europejskim i brytyjskim. Obejmuje to otwarcie nowych sklepów w:
- Glasgow
- Rzymie
- Antwerpii
- Valencii
- Granadzie
- Pierwszy sklep CoCo Bubble Tea w Niemczech
Nowy sklep w Hiszpanii, po otwarciu się w lokalnym centrum handlowym, spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród okolicznych mieszkańców, co pokazuje, że sklepy CoCo Bubble Tea płynnie integrują się w lokalną przestrzeń w Europie. Dzięki swojemu szerokiemu menu i możliwościom badawczo-rozwojowym, marka może z łatwością dostosowywać się do gustów, kultury i społeczności klientów. Ostatnio otwarte sklepy w Hiszpanii pokazują także, jak sklepy marki przynoszą wartość konsumentom i jednocześnie wspierają rozwój lokalnej gospodarki i biznesu.
Dlaczego warto nawiązać współpracę z CoCo
Działająca w oparciu o franczyzowy model biznesowy firma CoCo Bubble Tea jest silnie zaangażowana w sprawy przedsiębiorców, z którymi wspólnie zakłada sklepy. Mając ponad 5 tysięcy sklepów na całym świecie, CoCo łączy w sobie wysoką rozpoznawalność marki z kompleksowym wsparciem w całym łańcuchu dostaw, programami szkoleniowymi i innymi obszarami, które zapewniają franczyzobiorcom długotrwały sukces.
Więcej informacji można uzyskać odwiedzając CoCo na stoisku T40 na targach The National Franchise Exhibition w dniach 4-5 października w Birmingham (The National Exhibition Centre).
CoCo Bubble Tea
CoCo Bubble Tea dąży do tworzenia różnorodnej i zrównoważonej społeczności dla swoich konsumentów poprzez zapewnianie im odświeżających wizualnie produktów. Pozostajemy jedną z najszybciej rozwijających się firm i poszukujemy partnerów biznesowych, którzy dołączą do sieci franczyzowej CoCo Bubble Tea. Wejdź na oficjalną stronę CoCo Bubble Tea i zacznij wypełniać swój wniosek już teraz.
Więcej informacji na stronie internetowej https://www.coco-tea.com/.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2503742/Press_Release.jpg
Źródło: CoCo Bubble Tea
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.09.2024, 09:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |