Newsletter

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick już w październiku na polskim rynku

26.09.2024, 08:36aktualizacja: 26.09.2024, 08:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

AKPA - Giacomo Trovato
AKPA - Giacomo Trovato
Od października w Polsce będzie dostępne ubezpieczenie komunikacyjne firmy Genertel, spółki z Grupy Generali. „Chcemy wprowadzić na polski rynek ubezpieczenie, które będzie intuicyjne, spersonalizowane, wygodne i przede wszystkim bardzo proste. Prostotę chcemy wpleść w każdy etap procesu: pozyskania ubezpieczenia, wyceny, dostosowania do własnych potrzeb. Prosty ma być też zakres ochrony” - mówił Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick jest skierowane do właścicieli samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Od 1 października będzie można je kupić przez stronę internetową www.redclick.pl i obsługiwać za pomocą aplikacji.

Dzięki aplikacji użytkownicy będą mogli odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić procedurę likwidacji szkód i wezwać pomoc drogową. Redclick oferuje również ubezpieczenie NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC (rowery, hulajnogi).

„Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie” - podkreślił Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Z przeprowadzonych przez firmę badań wynika, że 73 proc. polskich kierowców woli samodzielnie konfigurować odpowiednie dla siebie ubezpieczenie, niż korzystać z gotowych pakietów, a 45 proc. uważa, że najlepszym sposobem zgłaszania szkody jest skorzystanie z aplikacji (bo jest szybciej i mniej stresująco).

Giacomo Trovato podkreślił, że ubezpieczyciel będzie się starał zapewnić klientowi najlepszy stosunek jakości do ceny, a także skrócić czas zawierania polisy.

„Potrzebny będzie tylko numer rejestracyjny pojazdu i data urodzenia klienta. Te dwie informacje pozwolą nam pozyskać wszystkie potrzebne dane. Później zadamy klientowi kilka dodatkowych pytań, ale tylko po to, żeby lepiej spersonalizować ofertę” - tłumaczył szef Genertel.

Klient dostanie do wyboru trzy opcje: Basic, Bestseller, Zaprojektowany dla Ciebie. Wszystkie będą zawierały obowiązkowe OC oraz różne wersje dodatkowych ubezpieczeń. Będzie można kupić osobno: AC kradzież i pożar, AC szyby, AC kolizje z udziałem dzikich zwierząt, AC kolizja i atmosferyczne, AC kolizja, atmosferyczne, wandalizm.

Zakup za pośrednictwem strony odbywa się bez papierowych dokumentów: klient dostaje mailem umowę i zaproszenie do pobrania aplikacji. Zawiadomienie o szkodzie można zaś złożyć podczas rozmowy z chatbotem, która - jak zapewnia szef Genertela - niczym się nie różni od rozmowy z człowiekiem.

Redclick przygotował promocję dla wszystkich, którzy do 30 września zarejestrują się na stronie www.redclick.pl i pobiorą voucher (do wykorzystania po rozpoczęciu sprzedaży). Osoby, które skorzystają z oferty, wygrają dwie karty podarunkowe Allegro o wartości 8,3 proc. oczekiwanej składki. Pierwszą z nich klient będzie mógł wykorzystać od razu po zakupie ubezpieczenia, druga zostanie przyznana użytkownikowi automatycznie w kolejnym roku przy odnowieniu polisy.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.09.2024, 08:36
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ