Newsletter

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick już w październiku na polskim rynku

26.09.2024, 08:36aktualizacja: 26.09.2024, 08:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

AKPA - Giacomo Trovato
AKPA - Giacomo Trovato
Od października w Polsce będzie dostępne ubezpieczenie komunikacyjne firmy Genertel, spółki z Grupy Generali. „Chcemy wprowadzić na polski rynek ubezpieczenie, które będzie intuicyjne, spersonalizowane, wygodne i przede wszystkim bardzo proste. Prostotę chcemy wpleść w każdy etap procesu: pozyskania ubezpieczenia, wyceny, dostosowania do własnych potrzeb. Prosty ma być też zakres ochrony” - mówił Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Ubezpieczenie komunikacyjne Redclick jest skierowane do właścicieli samochodów osobowych, motocykli i pojazdów dostawczych. Od 1 października będzie można je kupić przez stronę internetową www.redclick.pl i obsługiwać za pomocą aplikacji.

Dzięki aplikacji użytkownicy będą mogli odnowić polisę, zgłosić szkodę, śledzić procedurę likwidacji szkód i wezwać pomoc drogową. Redclick oferuje również ubezpieczenie NNW, które obejmuje rozszerzoną ochronę w przypadku prowadzenia innych pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC (rowery, hulajnogi).

„Misją Redclicka jest oferowanie produktów o doskonałym stosunku jakości do ceny przy jednoczesnej oszczędności czasu naszych klientów. W rzeczywistości będą oni mogli szybko i łatwo uzyskać dostęp do swoich ubezpieczeń za pomocą jednego kliknięcia i dostosować rozwiązanie do swoich potrzeb w danym momencie” - podkreślił Giacomo Trovato, CEO Genertel.

Z przeprowadzonych przez firmę badań wynika, że 73 proc. polskich kierowców woli samodzielnie konfigurować odpowiednie dla siebie ubezpieczenie, niż korzystać z gotowych pakietów, a 45 proc. uważa, że najlepszym sposobem zgłaszania szkody jest skorzystanie z aplikacji (bo jest szybciej i mniej stresująco).

Giacomo Trovato podkreślił, że ubezpieczyciel będzie się starał zapewnić klientowi najlepszy stosunek jakości do ceny, a także skrócić czas zawierania polisy.

„Potrzebny będzie tylko numer rejestracyjny pojazdu i data urodzenia klienta. Te dwie informacje pozwolą nam pozyskać wszystkie potrzebne dane. Później zadamy klientowi kilka dodatkowych pytań, ale tylko po to, żeby lepiej spersonalizować ofertę” - tłumaczył szef Genertel.

Klient dostanie do wyboru trzy opcje: Basic, Bestseller, Zaprojektowany dla Ciebie. Wszystkie będą zawierały obowiązkowe OC oraz różne wersje dodatkowych ubezpieczeń. Będzie można kupić osobno: AC kradzież i pożar, AC szyby, AC kolizje z udziałem dzikich zwierząt, AC kolizja i atmosferyczne, AC kolizja, atmosferyczne, wandalizm.

Zakup za pośrednictwem strony odbywa się bez papierowych dokumentów: klient dostaje mailem umowę i zaproszenie do pobrania aplikacji. Zawiadomienie o szkodzie można zaś złożyć podczas rozmowy z chatbotem, która - jak zapewnia szef Genertela - niczym się nie różni od rozmowy z człowiekiem.

Redclick przygotował promocję dla wszystkich, którzy do 30 września zarejestrują się na stronie www.redclick.pl i pobiorą voucher (do wykorzystania po rozpoczęciu sprzedaży). Osoby, które skorzystają z oferty, wygrają dwie karty podarunkowe Allegro o wartości 8,3 proc. oczekiwanej składki. Pierwszą z nich klient będzie mógł wykorzystać od razu po zakupie ubezpieczenia, druga zostanie przyznana użytkownikowi automatycznie w kolejnym roku przy odnowieniu polisy.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 26.09.2024, 08:36
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ