Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Audiobook jest przeznaczony dla całych rodzin. Pomoże on rodzicom w ciekawy sposób przekazać dzieciom, jak proste zmiany w codziennych nawykach mogą zmniejszyć zużycie prądu. Edukacja najmłodszych i zaangażowanie ich w oszczędzanie energii w domach to również krok w stronę bardziej ekologicznej przyszłości dla nas wszystkich.
Audiobook, w którym słuchacz może być bohaterem
Historię o oswajaniu prądożerców można spersonalizować. Na stronie eon.pl/pradozercy rodzice mogą bezpłatnie stworzyć własną, unikalną wersję opowieści, w której bohaterem będzie ich dziecko. Można dostosować takie szczegóły jak płeć, imię, ulubioną potrawę, zabawkę oraz to, czy chodzi ono do szkoły czy do przedszkola. Dzięki temu każda historia jest wyjątkowa i bardziej angażująca dla młodych słuchaczy. Audiobook czyta znany z polskich filmów, seriali i ról teatralnych Artur Barciś.
Edukacja przez zabawę
Audiobook jest elementem kampanii E.ON Polska, która promuje oszczędzanie energii w domach.
„W naszych działaniach łączymy edukację z zabawą. Pokazujemy nawet najmłodszym, dlaczego warto oszczędzać energię i jak to robić na co dzień” - mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.
„Dzięki możliwości personalizacji, każdy może stworzyć historię, w której dzieci staną się głównymi bohaterami. W ten sposób wszyscy domownicy zaangażują się w oswajanie prądożerców” - dodaje.
Oprócz audiobooka E.ON udostępnia także quiz edukacyjny. Pytania są skierowane zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. W ten sposób cała rodzina jest w stanie sprawdzić swoją wiedzę z zakresu oszczędzania energii. Na stronie eon.pl/pradozercy wciąż można poznać najpopularniejszych prądożerców oraz pobrać kolorowanki dla najmłodszych.
Więcej sposobów na prądożerców
W domach często grasują również inni prądożercy. Sposoby na ich oswojenie można poznać z pomocą Kalkulatora Online - Szkoda Prądu. To bezpłatna i dostępna dla wszystkich platforma, na której znajdują się porady dla ponad 50 urządzeń domowych. Narzędzie pozwala też obliczyć, ile energii można zaoszczędzić dzięki prostym zmianom w codziennych nawykach.
Źródło informacji: E.ON Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.10.2024, 10:21 |
Źródło informacji | E.ON Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Citi Foundation Announces 2025 Global Innovation Challenge for Nonprofits Accelerating Youth Employability
50 community organizations to receive a collective $25 million in catalytic funding, building on over a decade of Citi Foundation investment in youth.- 04.02.2025, 15:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Dubai to Gather More Than 30 Heads of State and Government, Global Leaders at the World Governments Summit 2025
Delegations from 140 governments, global tech leaders gather in Dubai on February 11-13 to accelerate solutions for the world’s greatest challenges. Among notable guests - 30 heads of state and governments, the Managing Director of IMF, CEOs of Google, AstraZeneca, MasterCard, Dow Jones and more.- 04.02.2025, 15:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ