Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Audiobook jest przeznaczony dla całych rodzin. Pomoże on rodzicom w ciekawy sposób przekazać dzieciom, jak proste zmiany w codziennych nawykach mogą zmniejszyć zużycie prądu. Edukacja najmłodszych i zaangażowanie ich w oszczędzanie energii w domach to również krok w stronę bardziej ekologicznej przyszłości dla nas wszystkich.
Audiobook, w którym słuchacz może być bohaterem
Historię o oswajaniu prądożerców można spersonalizować. Na stronie eon.pl/pradozercy rodzice mogą bezpłatnie stworzyć własną, unikalną wersję opowieści, w której bohaterem będzie ich dziecko. Można dostosować takie szczegóły jak płeć, imię, ulubioną potrawę, zabawkę oraz to, czy chodzi ono do szkoły czy do przedszkola. Dzięki temu każda historia jest wyjątkowa i bardziej angażująca dla młodych słuchaczy. Audiobook czyta znany z polskich filmów, seriali i ról teatralnych Artur Barciś.
Edukacja przez zabawę
Audiobook jest elementem kampanii E.ON Polska, która promuje oszczędzanie energii w domach.
„W naszych działaniach łączymy edukację z zabawą. Pokazujemy nawet najmłodszym, dlaczego warto oszczędzać energię i jak to robić na co dzień” - mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.
„Dzięki możliwości personalizacji, każdy może stworzyć historię, w której dzieci staną się głównymi bohaterami. W ten sposób wszyscy domownicy zaangażują się w oswajanie prądożerców” - dodaje.
Oprócz audiobooka E.ON udostępnia także quiz edukacyjny. Pytania są skierowane zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. W ten sposób cała rodzina jest w stanie sprawdzić swoją wiedzę z zakresu oszczędzania energii. Na stronie eon.pl/pradozercy wciąż można poznać najpopularniejszych prądożerców oraz pobrać kolorowanki dla najmłodszych.
Więcej sposobów na prądożerców
W domach często grasują również inni prądożercy. Sposoby na ich oswojenie można poznać z pomocą Kalkulatora Online - Szkoda Prądu. To bezpłatna i dostępna dla wszystkich platforma, na której znajdują się porady dla ponad 50 urządzeń domowych. Narzędzie pozwala też obliczyć, ile energii można zaoszczędzić dzięki prostym zmianom w codziennych nawykach.
Źródło informacji: E.ON Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.10.2024, 10:21 |
| Źródło informacji | E.ON Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Dalkia Polska przejmuje spółki Edison Next Poland wzmacniając kompetencje Grupy EDF w usługach związanych z transformacją energetyczną
Dalkia Polska, spółka należąca do francuskiej Grupy EDF (Électricité de France), sfinalizowała przejęcie 100% udziałów w dwóch spółkach: Edison Next Poland i Edison Next Services Poland. Transakcja ta pozwoli zwiększyć obroty polskiej spółki o niemal 100 milionów euro, wzmacniając pozycję Dalkii w Polsce - jej drugim co do wielkości rynku zagranicznym.- 15.12.2025, 14:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Dalkia
-
Image
Voltage Energy otrzymuje od UL Solutions pierwszy w branży certyfikat EBOS obejmujący cały system 2 kV
- 15.12.2025, 13:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
BingX świętuje osiągnięcie 40 mln użytkowników w 2025 r., uruchamiając kampanię „Beyond the Alpha"
W 2025 roku BingX odnotował 100% wzrost liczby użytkowników, a szczytowy 24-godzinny wolumen obrotu przekroczył 26 mld USD, co potwierdza globalne przyjęcie oraz dynamiczny rozwój platformy.- 15.12.2025, 13:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ